Hakutulokset

  1. T

    Tammikuun Vauvat 2012

    Meelia kyseli ruokailuista: Meillä neiti hieman reilu 8kk ja painoa taisi olla hitusen vajaa 8kg... Aamulla puuroa sellanen 1,5dl+ puoli purkillista hedelmäsosetta Lounas: n. pilttipurkillinen vihanneslihasosetta (itsetehtyä) välipala: reilu desi hedelmäsosetta+desi korviketta...
  2. T

    Tammikuun Vauvat 2012

    Nelly kyseli lemmikeistä, meiltä löytyy koira, pari kissaa ja jyrsijöitä. Hyvin on nuo elukat ja muksut sopeutuneet toisiinsa :) tosin, mulla alkaa välillä pää hajoon kun eläimet sotkee :p nojoo... Meillä tyttö syö kiinteitä 2x/pva, päivällä vihanneslihasoseen (eilisestä tuli tuo liha mukaan...
  3. T

    Tammikuun Vauvat 2012

    Tervetuloa timanttiananas :) täällä on taas hiljentynyt, liekö kaikki juosseet kesälaitumille? Täällä on miehen kesälomat pidetty ja tavallaan arki taas alkaa. Kovasti odottelen, koska tyttö alkaa ryömiä, nyt jo on yritys kova, punkee, punkee, punkee :) ei kauaa varmaan mene. Sinäänsä ihan...
  4. T

    Tammikuun Vauvat 2012

    Meelia mä meen sitten taas sillä oletuksella, että mitään allergiaa ei ole ja kaikkea annan ja jos jotain oiretta jostain tulee niin sitten jätetään se jokin pois. Minä en siis missään tapauksessa varmuuden vuoksi välttele yhtikäs mitään. ja noh... itseasiassa mä annoin jo neidille mansikkaa...
  5. T

    Tammikuun Vauvat 2012

    Meillä aloiteltiin eilen kiinteät, aattelin nyt tän ekan kuukauden mennä ihan vain yhdellä soseella/pva ja sitten 6kk kunniaksi lisätä toisen soseen päivään. Mun oli pakko jo nyt aloittaa nuo kiinteät, kun mulla tosiaan on se yksi meno tossa kesäkuun puolivälissä niin jotain ruokaa täytyy...
  6. T

    Tammikuun Vauvat 2012

    jahas, nyt kuolee tämä ryhmä sitten kokonaan, kun kaikki kaikkoaa sinne facebookiin :( juuri vähän piristynyt ketju, mutta ei sitten. Ite en facebookissa ole, enkä tule olemaan, niin en mihinkään ryhmään voi liittyä. Eipä meilläkään tuo tyttö mikään hirmuisen iso ole, 4kk neuvolassa 63cm...
  7. T

    Tammikuun Vauvat 2012

    Tiudiu mulla on varhaisin raskautuminen raskauden jälkeen ollut, kun vauva oli 6kk, mutta on se tuossakin/tässäkin vaiheessa mahdollista, etenkin jos sulla on jo menkat alkaneet. Mulla ne on onneksi vielä pysyneet poissa kuvioista, mutta mutta; toisaalta se aiheuttaa pelkoa, et prkl jos sitä...
  8. T

    Tammikuun Vauvat 2012

    lilliputti kyllä minä sut ainakin muistan, jossain vaiheessa tammikuussa hiukan huhuiltiin sinun perääsi, että missä olet, kun muisteltiin tuota sektiota. Kiva kuulla, että kaikki on mennyt hyvin ja oli kyllä komean kokoiset kaksoset!! :) ei voi kuin hattua nostaa, että jaksat kaksosia imettää...
  9. T

    Tammikuun Vauvat 2012

    Nelly piti käydä kurkistamassa niin teidän pienihän on kuukauden nuorempi kuin meidän, joten se, mitä tulin ehdottamaan taitaapi olla liian aikaista vielä. Eli siis: yleensä (tää on sit neuvolasta kuultua ja ihan omasta kokemuksesta kolmen (neljän)lapsen kanssa, ei ehdoton totuus) kun yöt...
  10. T

    Tammikuun Vauvat 2012

    Nelly kyllähän tuon syksyllä saa pyöräilemään mukaan (veikkaus on meidän vauvan kohdalla jotain 9kk-> mut ku tässä on koko kesä edessä ennen sitä ja sit pyöräilykelit loppuukin (+että palaan töihin :( :( ) mä vaan en millään raaskisi!!!mä oon niin nauttinut tästä kotona olosta ja kun tyttö on...
  11. T

    Tammikuun Vauvat 2012

    Meelia joo, siis en tosiaan tarkoittanut sitä noin töksähtävästi kun tuossa oli, kun itsekin oon todella useassa paikassa törmännyt tuohon, että sinkkivoide olisi hyvä vaippaihottumaan ja nähnyt joidenkin sitä jopa käyttävän siihen touhuun ja itsekin sitä tosiaan kokeilin ihan siitä syystä, kun...
  12. T

    Tammikuun Vauvat 2012

    Tiudiu mä käytän bepanthenia ja sitä myös teille suosittelisin. Ihmettelen kovasti tuota Meelian mainostamaa sinkkivoidetta, että miten ihmeessä sitä voidaan suositella rikkinäiselle iholle. Mä kun koitin sitä, kun sain jonkun näytepurkin ja meillä tuo 2v kiljui kivusta, kun tota sinkkivoidetta...
  13. T

    Tammikuun Vauvat 2012

    Tellu Po hyvä, että vaipat tuli perille ja käyttöön!! :) Mä oon tota märkäsäilytystä pohtinut, täytyy katsoa, jos noita hajuhaittoja ilmenee enemmän. Nyt neiti on kakannut monena päivänä/yönä yövaippaansa, joten tuolla on pelkkiä pissavaippoja niin ne menee kyllä ihan kuivasäilytyksessäkin...
  14. T

    Tammikuun Vauvat 2012

    Raskauskiloista on ollut puhetta. Multa on kaikki raskauden aikana tulleet 8kg lähteneet, mutta kun jo raskauden alussa oli ylipainoa niin se on sitten jämähtänyt ja kunnolla :( tuntuu, et näistä läskeistä ei pääse millään eroon!! Yksi kaveri kysyi, että minkäkokonen mä oon niin sanoin, et...
  15. T

    Tammikuun Vauvat 2012

    Pinuski kaikki lapset vaan ei tuttia syö, meillä esikoinen ja kakkonen oli sellaisia, et ne huusi kuin tapettavat niin kauan, kun yrittikin tarjota tuttia ja kun lopetti vauvat olivat täysin tyytyväisiä. Esikoinen valitettavasti alkoi imeä peukkua ja vieroittui siitä vasta lähempänä 3 ikävuotta...
  16. T

    Tammikuun Vauvat 2012

    Tiudiutervetuloa! Jos vaikka saisi hieman eloa tähän ketjuun :) aika hiljaista on ollut, mutta sellaista se on, välillä ehtii kirjoitella ja toisinaan sitten taas ei. Meillä tyttö oli kipeänä tossa toissapäivänä :( raukka oli niin tukossa, ettei pystynyt syömään, kun ei ilma nenän kautta...
  17. T

    Tyttö pian 4kk :)

    meillä vauva 3kk mutta ei oo aikomustakaan antaa kiinteitä ainakaan vielä kahteen kuukauteen. Öisin heräillään, vauvan kun kuuluu herätä öisin. En siis olisi ollenkaan huolissani, jos 4kk vauva heräilee öisin, sitten annatte maitoa. Kiinteitä en kyllä vielä antaisi lisää, ehtii sitä myöhemminkin.
  18. T

    Tammikuun Vauvat 2012

    MLM pukemisesta: meillä mä oon neidille vaunuihin laittanut päikkäreille body+sukkahousut+potkuhousut, sitten villahaalari ja makuupussi, ihan on lämpöinen tyttö ollut vaikka välillä mietin, et tarkeneeko! Tänään tyttö nukkui 6tunnin päiväunet (lopulta menin herättään sen kun toi varmaan...
  19. T

    Tammikuun Vauvat 2012

    Tellu Po voin mä nuo muksut myydä, mutta vasta sitten kun toinen erä kiinan ihmeitä saapuu :D tilasin ne viikko sitten joten ne tulee varmaan ens tai sitä seuraavalla viikolla. Viimeksi toimitus kesti 5vko mut nyt se myyjä lupas, et tulisivat nopeammin :) Minusta nuo kiinalaiset on paremman...
  20. T

    Tammikuun Vauvat 2012

    ellen kylläpä teillä onkin pieni tyttö, mutta pääasiahan tosiaan on se, että kuitenkin kasvaa tasaisesti :) Meilläkin eilen neuvola ja mitat oli 6050g ja 59cm ja ikää siis eilen 3kk2pva Tellu Po tilasin huuto.netistä "merkittömiä" kestoja, niissä ei siis oo mitään merkkiä missään ja tulivat...

Yhteistyössä