Hakutulokset

1. H

Minkälainen pukeutuminen ulos mennessä nukkumaan???

okei. Kiitti vastauksista. Mietitytti että puenko liikaa kun on keväthaalari, villasukat, lapaset ja kevälakki päässä..?!
  2. H

Minkälainen pukeutuminen ulos mennessä nukkumaan???

Mite te nyt puette lapsenne ulos nukkumaan? Laitatteko makuupussiin, peittoa päälle tms..??
  3. H

liian vähän raitista ilmaa!

Mä oon tehnyt niin että annan maitoa ennen unille menoa mutta irrotan tissistä ennen kuin silmät alkaa mennä kiinni, sit vaatteet päälle, välillä tyttö hiukan murisee mutta loppuu heti kun saan vaunuihin ja päästään liikenteeseen, vaunuihin hän sitten nukahtaa ja nukkuu sen kolme tuntia ulkona...
  4. H

Suositteko luomu-ruokaa??

Syötättekö te lapsillenne tavallista vai luomu-ruokaa? Meillä 10kk tyttö syö aina mahdollisuuksien mukaan. Esim. luomu-puuroa ja purkkiruokia. Ja viili ja piimä on aina luomua. Sekä maito myös kun sen aika tulee.:)
  5. H

Annatteko puuroa aamuin illoin?

Meillä saa puuroa aamuin illoin:) ja hyvin maistuu. Tyttö 10kk. Olen tehnyt niistä jauheista puuroa, mihin vaan lisätään kiehutettu vesi. Välillä olen tehnyt puuron itsekin mutta ei mene oikein hyvin alas..
  6. H

Poskessa pienen pieniä näppylöitä, mitä voisi olla??

Meidän 10kk ikäiselle tytölle on ilmestynyt jokin aika sitten poskiin pieniä näppylöitä ja kun poski on hetken jotain puseroa tms. vasten, tulee poskesta ihan punainen. ja nyt oli yön aikana, aamulla huomasin toisessa käsivarressa myös näitä näppylöitä. Voisiko mahd. olla jotain allergiaa...
  7. H

millasessa asunnossa

Vanha kyläkoulu maalla, 200neliöö, ja meitä asustaa minä, mies ja vajaa vuoden ikäinen tyttö:) sekä pari karvakorvaa.. Tilaa riittää mukavasti!!! B)
  8. H

aapua, miten nyt nukutan??

niin sellainen tietty olis mut kuinkahan kauan siinä menee että oppii, ja kuinka paljon mahtaa itkuttaa?
  9. H

aapua, miten nyt nukutan??

Meidän 10kk ikäinen tyttö on tähän asti nukahtanut yö-unille aina mun viereen tissille mutta kohta tulee ajankohtaiseksi imetyksen lopettaminen joten mietin että millä ihmeellä saan tytön tästä lähtien yö-unille? omaan sänkyyn ei nuku, tuttia ei syö ja rattaisin on kerran pari iskän kanssa...
  10. H

9kk ikäisen syömishaluttomuus. Muita?

Meillä o neiti juuri täyttänyt 9kk ja ruokailuista on tullut vaikeita. Ennen neiti söi hyvin aamu ja iltapuuron, päivällä kaksi kunnon ateriaa ja hedelmäsosetta. Syödään edelleen samat ruuat mutta määrä vaan on hurjasti pienempi ja siihenkin menee aikaa väh. puoli tuntia. Pää käy ympäriinsä koko...
  11. H

Auton turvaistuin.

Nyt olisi tarpeessa hankkia autoon uusi turvaistuin vanhan turvakaukalon jäädessä pieneksi. Minkälaista ja merkkistä istuinta suosittelisitte?:)
  12. H

Huhtikuussa syntyneet pienet palleroiset?

Onko täällä muuten jonkun muun pienokainen vielä ilman hampaita? meillä ei oo viel neidillä yhtään hammasta vaikka on siltä jo näyttänyt monta kuukautta että olis tulossa mut ei oo vaan hampaita vielä tullut.
  13. H

meillä ollaan 73cm pitkiä ja painoa löytyy 10kg.:)
  14. H

Meillä "pieni" tytön taapero, syntyi huhtikuussa 12pv. Istuu hyvin tuetta, nousee konttausasentoon, taloa tutkitaan vauhdilla pörien ympäri, kissasta innostuu ja sitä olisi niin hauska "käsitellä" jos annettaisiin..heh;) kaikki kielletty kiinnostaa, kuten puukopan tutkiminen, pöytäliinojen veto...
  15. H

8kk ikäiset vauvat, mitä taitoja jo osataan?:)

Kiinnostaisi että mitä kaikkea uutta ja ihmeellistä Teillä osataan n.8kk ikäisenä? :) Meilä istutaan ilman tukea, noustaan konttausasentoon mutta liikkuminrn on vielä hakusessa, taloa tutkitaan pyörimällä ympäri (mahalta vatsalleen jne.) päästään sillä tyylillä mihin halutaan;)

Yhteistyössä