Hakutulokset

  1. J

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Hei, Kiitos onnitteluista :hug: Synnytys oli rankka vaikkakin ensisynnyttäjän kesti vähän aikaa kokonaan n.9h ja ponnistusvaihe vain 9 min. Synnynyt käynnistettiin siksi eteni vauhdilla ja itselläni oli aika paha raskausmyrkytys. Epiduraalista ei ollut apua kun laitettiin liian myöhään..eli...
  2. J

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Hei, kaikille Olen ollut pitkään poissa ja nyt sain aikaiseksi teillekin ilmoittaa SUUREN ILON :heart: Syntyi minulle pieni prinsessa 27.11.10 klo 04:23 pituutta: 49cm, painoa 3180g ja pipo: 35,5. Kaunis kuin nukke ja mun oma ruskeasilmäinen, mustatukkainen tyttö :heart::heart:
  3. J

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Heissan, Ilmoittelen vauvatoiveen puolesta että hänelle on syntynyt pieni Jellona-poika:flower: 20.8.10 2666g ja 44cm. Kävin heitä eilen katsomassa ja menetin täysin sydänmeni pienelle :heart:
  4. J

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Siiri Sisilisko - Täällä yksi uneton...herään suunnilleen tuossa klo 02.00 veskiin ja sitten pyörin sinne kuuteen asti ja nousen ylös mutta ei kuitenkaan pahemmin väsytä päivälläkään. Illalla sitten alan pilkkimään jo ennen klo 20.Eipä kai sille mitään voi tehdä.. :o Kukutaan hereillä ja kaipa...
  5. J

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Hei, pitkästä aikaa Olen taustaillut ja nyt ajattelin , että voisin tänne jo jotain kirjoittaakin. jääräpää - sama fiilis täällä..Olenko raskaana vai enkö ole?? Tänään tasan rv15..tosin rinnat on ihan sairaan kipeet ja yksi kuppi koko on kasvanut :whistle: Mikä sinänsä ihan jees kun ottaa...
  6. J

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Kaikille parisuhde ongelmissa painiville isot :hug: set On tää sitten sellaista mitä en toivoisi pahimmalle vihamiehelleni, luoja Mies kävi viime maanantaina meidän PITI tehdä asiat selviksi mutta eihän siitä mitään tullut, alettiin molemmat itkemään. Kumpikaan ei pysty sanomaan sitä...
  7. J

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Hei, Johanna68 Meitä on täällä ainakin muutama joilla sama tilanne. Et ole yksin :hug: Tää on pirun vaikeeta ja koskee ihan helvetisti. "Mietin vain kovasti mikä on elämän tarkoitus ja miksi tämä taakka ei lopu, ei mun hartiat jaksa kantaa enää yhtään ylimääräistä" Tämä on kuin minun...
  8. J

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Hei, Olen tänne jo aiemmin kirjoitellut ja meillä ero on nyt tullut. Tänään mies hakee loput tavaransa ja kirjoitetaan avioerohakemus ja myös minulla ulkomaalainen mies joka siis ilmoitti kun raskaustesti oli positiivinen että se on heippa. Nyt 2kk:tta on pyörittänyt minua kuin pässiä ja...
  9. J

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Hei, aivan kuin itse puhuisin kun luen sun viestiä. On helvetin vaikea ymmärtää toista osapuolta. Meilläkin mies sanoo rakastavansa MUTTA sitä en enää usko. Koska oikeesti, JOS rakastaa niin silloin ei halua eroa. Yritän tässä itselleni tolkuttaa että se ei rakasta sua/teitä että saisin vihan...
  10. J

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Niin, onhan se totta että oli miestä tai ei niin tämän lapsen haluan mutta niin kovin vaikeaa se on kun edelleen rakastaa toista niin, että kipeää tekee..Eihän ne tunteet mihinkään ole hävinneet itselläni. Kun tuntee niin pohjattoman yksinäiseksi. En tiedä....ei tämä näin pitänyt mennä, ei...
  11. J

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Hei, Surina-07 Täällä toinen jolla aivan sama tilanne. Erona se, että olemme yrittäneet lasta 7vuotta, käyneet lukuisissa lapsettomuushoidoissa ja nyt kun tämä luomu yllätys tuli niin aviomieheni haluaa eron ja muutti maanantaina pois. sanoi, kuten sinunkin miehesi että olisi halunnut sanoa...
  12. J

    Hoidot lopettaneet lapsettomat

    Terve,kaikille :wave: Meillä se tilanne että lasta tehty 2003 alkaen..eka oli clomit, sitten 3IUI:ta jonka jälkeen IVF josta tehtiin tuoresiirto ja 7:män PASSia ja saldo näistä oli 1 kohdunulkoinen ja 1 keskenmeno :( Nyt tehtiin sitten 2.IVF huhtikuussa josta tuoresiirrosta nega viime kuussa...
  13. J

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Kristiina - :hug: Voi, tää elämä on persiistä..Olen sanaton tän kaiken surullisen mitä luen täältä. Kun mulla oli se kova vuoto silloin 02/08 rv5+2 niin kävin seuraavana päivänä ultrassa ja ruskuaispussi tms siellä näkyi ja sanottiin, että alkuraskauden keskenmeno. Tosin tästä tulikin...
  14. J

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Huurre - Voi, mitä luinkaan :hug: Olen NIIN pahoillani. Tää on niin tätä :headwall: Eka annetaan ja sitten otetaan pois. Mullahan alkoi samanlainen vuoto silloin 02/08 kun olin rv5+2 ja kohtu tyhjeni itsekseen joten en joutunut kaavintaan tms. Tiedän niin hyvin millainen olo sulla on ...jos...
  15. J

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Tulin tänne ilmoittautumaan kun 2.IVF:stä tuli maanantaina nega. Pakkaseen jäi 8 kpl joita sitten tuossa elokuussa varmaankin sulatettaan. Pitkä taival takana ja tämä passi/passit on sitten meidän viimeiset. Hoidot loppuvat. Takana on yksi KU joka tuli 1.IVF:n taisi olla 6:desta PASS:sista ja...
  16. J

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Huurre - MITÄ MINÄ SANOIN????? IHANA UUTINEN :heart: Äläkä nyt mieti mitään keskenmenoja vaan NAUTI !!!! Olet sen ansainnut. Go girl ! :D
  17. J

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Huurre - Tuli jotenkin sellainen olo että sulla taitaa noi menkka oireet johtua plussasta :D Tulehan sitten kertomaan ILOuutisia tänne :heart: ON - hcg puhdas 0..Kiitos siitä :flower: ettei tullu KU:ta ja puolisen tuntia ennenkuin hoitaja soitti alkoi vuotokin uudelleen..Hoitaja sanoi, että...
  18. J

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Verikokeessa käyty ja hoitaja soittaa klo 12-15 välillä siihen asti odotellaan..Vuotoa ei ole näkynyt. Nuppu - Mulla todettiin muistaakseni rv7 kohdunulkoinen kun ultrassa ei kohdussa ollut mitään.Oli sitten oikeassa munajohtimessa ja sydänkin sykki :( Amelie Enemmän uskon, että voi tulla...
  19. J

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Vuoto loppui....eli pakko mennä huomenna sinne verikokeeseen..Voi, kakka..pitää herätä jo kukonlaulun aikaan :headwall: Nyt sitten nipistää vasemmalta puolelta navan läheltä ja nipistely samaa kuin viimeksi kun KU todettiin , silloin oikealta puolelta nipisteli ja siellähän se meidän alkio oli...
  20. J

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Huurre - Ei ole kipuja minkäänlaisia...eikä ollut viimeksikään kun se KU tuli.. :| Siinä hcg nousi huippuun vaikka yleistä on että se nousee hitaasti...Ennen leikkausta oli jo lähemmäs 30.000.. :o Kävin saunassa ja yritin rentoutua ja huitasin vielä lasin punkkuakin (ostin jotain uutta ja...

Yhteistyössä