Hakutulokset

  1. M

    Keskenmeno rv 21

    Viikko sitten oli jälkitarkastus ja nyt vasta pääsen kirjottamaan tänne! Joulu vähän sotki tossa.. No eipä musta mitään vikaa löytynyt - eikä vauvastakaan, tätä vähän jo epäilinkin. Lääkäri otti kuitenkin minut ja tapaukseni hyvin tosissaan, sillä äidillänikin ollut yksi keskossynnytys rv 28, ja...
  2. M

    HCG-taso ja ovulaatio

    hei miten te mittaatte itseltänne tuon hcg-arvon? onko olemassa jokin laite kotikäyttöön? olen vähän tietämätön..
  3. M

    Keskenmeno rv 21

    Jatkan tarinaani tällä samalla ketjulla.. Keskenmenostani on aikaa melkein kuusi viikkoa. Tänään kävin psykiatrian sairaanhoitajan luona "juttusilla", kun tuntuu että henkinen toipumiseni on ottanut takapakkia.. Hoitaja (oli muuten mies) sanoi että tämä on ihan normaalia, kun kyseessä on...
  4. M

    Keskenmeno rv 21

    Mulla on jälkitarkastus ensviikon torstaina, 6 viikkoa synnytyksen jälkeen ja sekin mielestäni hirveän pitkä aika. Että tuo 9 viikkoa kuullostaa jo kohtuuttomalta. Mutta ilmeisesti halutaan että on ainakin yhdet menkat ennen tarkastusta, että nähdään onko elimistö lähtenyt palautumaan. Minä olin...
  5. M

    Keskenmeno rv 21

    Kiitti teille molemmille vastauksista. Helpottaa tosi paljon kun saa purkaa asioita jollekin jolla on samanlaisia kokemuksia. Vaikka oma mieheni onkin ollut suurin tukijani koko ajan, ei hänellä kuitenkaan tunnu olevan mitään käsitystä siitä mitä käyn läpi. Vaikka hänkin toki suree menetettyä...
  6. M

    Keskenmeno rv 21

    Minulla meni kesken raskausviikolla 21, eli todella myöhään. Se alkoi niukalla verenvuodolla ja supistelulla, eteni todella ripeästi, mitään ei kuulemma voitu tehdä. Lapsi oli päällisin puolin normaali, ja oli elossa vielä 15 minuuttia synnytyksen jälkeenkin. Sikiön paino oli noin 350g...

Yhteistyössä