Hakutulokset

  1. N

    synnytyspelosta

    Noniin onnistuneita pelkopolilaisten synnytyskokemuksia mäkin kaipaisin :) Toista odotan nyt raskausviikolla 35+4. Esikoinen syntyi rv 41+0 ja oli kuolla synnytykseen. Syntyi siis todella huonossa kunnossa, puudutukset eivät osuneet kohdalleen ja synnytys oli erittäin pitkä, kivulias ja...
  2. N

    Mun prinsessa kuvassa

    Onnea 1-vuotiaalle! :)
  3. N

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***Tammi

    Hei pitkästä aikaa! On ollut kiirettä töissä eikä oo ehtinyt nettiin paljoakaan :) Täällä jaksellaan hyvin! Tulen kommentoimaan paremmalla ajalla. Kaikkea hyvää odottajien päivään! :hug: Niina ja vauva 17+4
  4. N

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Kaikille oikeen hyvää joulunodotusta! Täällä voidaan hyvin! =)
  5. N

    keskustelu sectiota haluaville

    Hei! Haluaisin nostaa tätä keskustelua. Itsellä oli tosi traumaattinen kokemus pojan syntymä. Hän oli vähällä kuolla ja jäi sellaiset pelot, etten alatiesynnytykseen nyt kesällä helpolla ryhdy! Poika syntyi hengittämättömänä, velttona ja sinisenä, pulssi ainoastaan tuntui ja vietti ensimmäiset...
  6. N

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Seksi maistuu. Vaihtelevin kausin välillä tekee paljon mieli ja välillä ei yhtään, samaa se oli pojankaan kanssa. Käytiin eilen np-ultrassa ja kaikki on kunnossa! :heart: Ihana tunne.Huomenna kontrolliultra NKL:ssa tän veritulpan takia ja tutkivat samalla myös vauvan. Jännä, että tää...
  7. N

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    tara84: Paljon jaksamista! :hug: Täällä on huomenna np-ultra ja jännittää kamalasti. Sydänäänet kuultu viikko takaperin joten luottavainen olo. Kokoajan syöpöttää ja vieläkin on kuvotusoloa. Inhottaa vaan pistellä noita piikkejä vatsaan joka päivä ja vatsa todella kipeänä niistä.
  8. N

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Mä en menis vannomaan lantion tilavuudella ja mahan kasvulla olevan niin yhteyttä. Enemmän oon sitä mieltä, että pituus ratkaisee, kuinka paljon mahtuu kasvamaan sisuksissa ja mihin suuntaan kohtu on kallellaan. Mulla oli viimeksi tosi pieni vatsa, olen 177cm pitkä ja lantiokin todettiin...
  9. N

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Ihania uutisia täältä, kuulin vauvan sydänäänet neuvolassa ja nyt on niin onnellinen olo! Huomenna täyttyy 12+0 :heart: Jaksamista kaikille odottajille! B)
  10. N

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Ihania kuulumisia täällä! :) Mulla on huomenna pojan 2-vuotisneuvola ja elättelen toiveita, jos koittais kuunnella samalla sydänääniä myös. :| . Jännittää pirusti! Maha kyllä pyöristynyt. Syöpöttää kokoajan. Niina ja vauva 11+5
  11. N

    Kätilöopiston Haikaranpesä

    http://www.hus.fi/default.asp?path=1,32,660,546,960,1144,1169
  12. N

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Ihania kuulumisia! :) Mulla ei ole ollut nyt kuvotusoloa pariin päivään, tai välillä iskee, mutta suurimmaksi osaksi olo ok. Aamuisin ja iltaisin vaan väsyttää paljon. Maha on myös pyöristynyt täällä. Kokoajan nälättää! NP-ultra 12. päivä, siihen on vielä pitkä aika.. B) 11+4
  13. N

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Hei! Ilmoittaudun mukaan! LA 19.06.2008. Ennestään 2-vuotias poika! :)
  14. N

    HGIN.n mammoja...

    Vuosaari, 2-vuotiaan pojan äiti. Toisen LA kesäkuussa. 24v olen :)

Yhteistyössä