Hakutulokset

  1. E

    ¤¤¤ ELOKUISIA 2008 ¤¤¤

    Toivotaan nyt vielä parasta Pamu k! :hug: Mulla varhaisultra torstaina ja perjantaina eka neuvola. Voi että toivon että kaikki olisi kunnossa. Olisi niin mielettömän hyvä fiilis lähteä lomailemaan lämpimään! Niin minä 30v ja mies 32
  2. E

    ¤¤¤ ELOKUISIA 2008 ¤¤¤

    Hui kun meitä on tullut tänne viikonlopun aikana monta! Ihanaa! :) Joku kyseli onko muita sektioäitejä ja täällähän minä! Esikoinen oli perätilassa eikä kääntynyt millään joten leikattiin. Eli mulla oli maailman helpoin "synnytys". Toivuin leikkauksesta seuraavana päivänä eikä ollut mitään...
  3. E

    ¤¤¤ ELOKUISIA 2008 ¤¤¤

    Aamulla kun heräsin niin tuntui, ettei olisi yhtään mitään oireita. Tuli ihan kamala tunne. No päivän mittaan ystäväni pahoinvointi alkoi tehdä tuttavuuttaan.. yök! En ole pystynyt syödä mitään ja paistetut lihapullat kaapissa saavat jo ajatuksenakkin yökkäämään. Sama oli ekassa raskaudessa. En...
  4. E

    ¤¤¤ ELOKUISIA 2008 ¤¤¤

    Ainiin, mun kohdalle voisi päivittää että synnytän kätilöopistolla.. en tiedä lyhennettä..kiiiiitos =)
  5. E

    ¤¤¤ ELOKUISIA 2008 ¤¤¤

    Mulla samaten otettiin neuvolassa todella iloisesti vastaan ja pyydettiin netin kautta täyttämään valmiiksi kaavakkeet. Sanoi vielä että ota ihmeessä esikoisesi mukaan. Oireita edelleen on väsymys ja nippailut alavatsassa. Samoiten masu on mieletön pallo. Huomenna sitten sitä pukuloistoa!
  6. E

    ¤¤¤ ELOKUISIA 2008 ¤¤¤

    Vielä toissapäivään asti mulla oli kanssa tosi löysällä vatsa. Ravasin kokoajan vessassa. Nyt sitten kääntyi toiseen suuntaan.. saa oikein vääntää.. |O
  7. E

    ¤¤¤ ELOKUISIA 2008 ¤¤¤

    Jeeeeee! Kiitos! Nyt onnistuin. Olin tietty kopsannut väärän..ylläri!
  8. E

    ¤¤¤ ELOKUISIA 2008 ¤¤¤

    Mulla nyt turvotus lakannut ja muutenkin olo tasaantunut. Nännit on tullut vähän kipeeksi kylläkin... Vitsit odotan sitä ultraa.. ei taas aika mene mitenkään!! No tänään tulee Pako!
  9. E

    ¤¤¤ ELOKUISIA 2008 ¤¤¤

    Höh..tylsää. Yritin kanssa liittää samanlaisen kivan raskauskalenterin kun aurinkoenergialla ja tuli vain linkki. En siis osannut! :laugh:
  10. E

    ¤¤¤ ELOKUISIA 2008 ¤¤¤

    http://bd.lilypie.com/tEiMp2.png
  11. E

    ¤¤¤ ELOKUISIA 2008 ¤¤¤

    Mulla ainakin todella turvonnut maha eikä suklaata tee mieli yhtään mikä on todella outoa ;)
  12. E

    ¤¤¤ ELOKUISIA 2008 ¤¤¤

    Vielä lisään tuohon matkailuun sen, että poika oli viime kesänä 10kk kun oltiin Kreikassa ja voi aivan loistavasti vaikka konttaili pitkin lattioita ja kädet meni suuhun jatkuvasti. Eli lapset kyllä kestää vaikka mitä! =)
  13. E

    ¤¤¤ ELOKUISIA 2008 ¤¤¤

    Oda-Sofialle: Ensimmäistä odottaessani meillä kanssa oli matka Thaimaahan. Lähdimme reissuun (tosin olin rokotukset ottanut jo muutama vuosi sitten). Reissussa olin viikoilla 7-8. Toisella viikolla alkoi oksentelu joka sitten jatkuikin viikolle 18..hih. Nyt meillä oli varattuna matka...
  14. E

    ¤¤¤ ELOKUISIA 2008 ¤¤¤

    Onnea kaikille plussanneille! Tuossa kyseltiin ultrasta... itse jo varasin ajan kun ekankin kanssa käytiin ja nyt olisi etelän reissu edessä kahden viikon päästä. Jotenkin sitä haluais saada täyden varmuuden siitä, että siellä masussa on oikeesti elämää. Satasen se taas maksaisi joten vielä...
  15. E

    ¤¤¤ ELOKUISIA 2008 ¤¤¤

    Niin ja sen vielä lisään noista oireista: ekan kanssa tunsin todella aikaisin kuvotusta kunnes sitten oksentelu alkoikin ja loppui viikolle 18. Nyt ei semmoista vaan aivan mielettömät "menkkakivut". Niitten takia luulinkin että menkat alkavat. Vatsaa ja selkää sattuu, paleltaa ja väsyttää mutta...
  16. E

    ¤¤¤ ELOKUISIA 2008 ¤¤¤

    Minäkin liityn mukaan. Tänään plussasin ( viikot 4+2). Toinen lapsi tulossa, ikäeroa tulisi kaksi vuotta. La 7.8. Kotona olen vielä mutta menen alkuvuodesta hetkeksi töihin. Meidän piti aloittaa yritys vasta joulukuussa mutta ns. "varmat päivät" eivät sittenkään olleet varmat. Aivan ihanaa...

Yhteistyössä