Hakutulokset

  1. S

    Iloiset suomalaiset vs iloiset ruotsalaiset

    Googlen kääntäjän mukaan: http://translate.google.com/translate_t?hl=en&sl=da&tl=en#fi|en|iloiset%20suomalaiset%0Ailoiset%20ruotsalaiset
  2. S

    Mitä mun pitäis syödä, kun on maha kuralla?

    Kysyn teiltä, kun äiti ei vastaa puhelimeen. :xmas:
  3. S

    Varrelliset varvassandaalit

    Voe elämän käsi, joko olette bonganneet näitä ihanuuksia? :xmas:
  4. S

    Palstan euroviisuveikkaus

    En ole koskaan elämässäni seurannut viisuja, mutta kerta se on ensimmäinenkin. :whistle: Eli veikataan kärkikolmikko sekä Suomen sijoitus. 1. Norja 2. Kreikka 3. Turkki ... 18. Suomi
  5. S

    Green Dayn uusi albumi

    Jokos on levyä kuunnelleita? Millasta se on? American Idiotin kaltaista teinishittiä vai Basket Casen tyyppistä menevää pop-punkkia?
  6. S

    Luulin lapsena, että...

    ennenvanhaa kaikki oli mustavalkoista. lapset synytvät peräaukosta. kaikki ihmiset ajattelevat suomen kielellä mutta eivät vain osaa puhua sitä. autolla pääsee niin kovaa kuin mittarissa riittää numeroita. poikamies tarkoittaa homoa. (Jossain jääkiekkokeräilykorteissa oli mainittu pelaajan...
  7. S

    Piilari meni eilen yläluomen alle

    En saanut sitä pois ja siellä se on nyt ollut vuorokauden. Pitääks mennä poistattaan vai oottelen vaan? Ei mitenkään häiritse, mutta tunnen et siel se on.
  8. S

    Millä värillä lakkaan kynnet?

    Deep pink, apple green vai blue sparkle?
  9. S

    Meenks mä baariin vai nukkuun?

    Hyvät pohjat alla, mutta ei kukaan lähde tällasella varoitusajalla baariin, kun "oon just menos nukkuun" tai "huomen pitää duuniin". Plaah, voiko baariin ees mennä yksin? :D
  10. S

    Jeesusta turpiin

    Vetelin just Muhammedilla Jumalankin kumoon. http://www.andkon.com/arcade/adventureaction/faithfighter/
  11. S

    Kuinka teidän vanhemmat reagoisi, jos ilmottaisitte tapailevanne Nykäsen Mattia?

    Mun vanhemmat varmaan käskisi laittamaan paperipussin päähäni lehtikuvissa tai ainakin käyttämään peitenimeä.
  12. S

    Kenen perheessä ei käy pupuja eikä kukkoja?

    Eikä munia edes piilotella mihinkään. Otan kaapista pussin ja annan suklaamunat lapsille. :whistle:
  13. S

    Oletko yhtä uskonnollinen/uskonnoton kuin vanhempasi?

    Entä sisaruksesi? Mä oon 11-lapsisen ateistiperheen kakara ja kaksi meistä on onnistunut pakanoitumaan. Muut on edelleen uskonnottomia.
  14. S

    Hei Joy Division

    Tuleeko nikkisi bändin nimestä?
  15. S

    Jos antaa kampaajalle vapaat kädet, niin...

    onko tulos kynitty?
  16. S

    Mistä elokuvasta kohtaus? *ei herkille*

    Nainen murskaa miehen jalkaterät lekalla ja sanoo darlingiksi.
  17. S

    Onko täällä Chris Cornell-faneja?

    Voi herraisä mikä läjä oksennusta toi miehen uusin albumi. Oikeasti melkeen itku tuli, kun kuulin kyseisiä kurapaskabiisejä. Cornell goes Timbaland. Siis mitä grunge-legendalle on tapahtunut. Onko toi tyylinvaihdos tie teinipimperon saantiin vai mitä ihmettä. Oon niin järkyttynyt et ihan...
  18. S

    Sellanen lauantai

    Vituttaa niin, että kohta halkeaa pää. (Ei, ei ole miehen, lasten eikä edes anopin syy.) Nyt lähtee alulle sellaiset kotihumalat, ettei ole ennen nähty. *kippis*
  19. S

    Koirarotuehdotuksia?

    Ollaan ottamassa joskus kuluvaa vuotta toinen koira. Ei mitään kissan kokoista, mutta ei tarvi olla jättiläinenkään. Ei mitään superenergistä, mutta liikutaan kyllä kohtalaisesti päivittäin, juoksulenkkeillenkin. Pitää tulla toimeen toisen koiran (berninpaimenkoira) kanssa. Ei kuiteskaan haluta...
  20. S

    Tässä ketjussa postataan suosikkilaulajien kuvia

    Iggy Pop Chris Cornell: Chris Martin: Eddie Vedder:

Yhteistyössä