Hakutulokset

  1. S

    Mitä teillä on olohuoneen seinällä sohvan yläpuolella?

    Siskon taiteilema Kurt Cobain -taulu.
  2. S

    Vitsit kun mä olen sit niiin hyvä käyttämään rahaa...

    No mut hei... Kaikki kruunut on niin vähän, että ne kuuluukin tuhlata. Euro onkin sitten niin paljon, että niitä pitää miettiä. =)
  3. S

    Mun ei tarvitse enää ikinä kokata :D

    Lähetä meille. T: kokkausta inhoava :|
  4. S

    kenen biisi?

    Irene Cara
  5. S

    JOS olisit nyt ammatinvalintavaiheessa

    Ei missään tapauksessa. :x Ei ennen lapsia ei lapsien jälkeen.
  6. S

    Mihin särkyyn teille on Panacodia määrätty?

    Hammassärkyyn tabletteina.
  7. S

    Oletko aurinkoisella säällä bikineillä omalla kot´pihalla?

    En ole. En palvo aurinkoa. Joko olen tiedostanut auringon vaarat tai olen ylivarovainen. Kukin valitkoon mieleisen.
  8. S

    Ärsyttääkö muita 55+ikäisten miesten laiskuuus?

    Vitsit vastasit mun puolesta! Tuota paremmin en olisi osannut muotoilla. Tosiaan, jos äiti on lähdössä pidemmälle matkalle, niin isä käy tankkaamassa auton jne... Ja veljeni ovat todellakin kantapään kautta oppineet, että moinen jako ei nykynaisille käy.
  9. S

    Juhlitaanko juhannusta?

    Täällä ei juhlita ja ei kuitenkaan Tanskaa kauempana olla. 24. päivä on Sankt Hans, mutta se ei ole yleinen vapaapäivä. Edellisenä iltana poltetaan kokkoja. Mä ja lapset pidetään omalomapäivä tuolloin 24., niin voi edellisen illan valvoa.
  10. S

    Oh know, I said too much....

    Ah, en olekaan kuullut liian pitkään aikaan. http://www.youtube.com/watch?v=eB3VTX0pxoE
  11. S

    mitä päätöntä

    Kunpa olisin tyytynyt.|O Isä, perkele, yllytti ja pakkohan se oli mennä, ettei jää luuserin mainetta. Silmät kiinni, oksennuksen nieleskelyä ja rukouksia.
  12. S

    mitä mieltä perheestä jossa 21 lasta?

    Mulla varmaan eniten tökki se, että vanhemmilla oli taloudellisesti todella tiukkaa. Itselle tuli tosi kurja olo, jos tarvi jotain, esim. uudet farkut tai polkupyörän. Tuli tunne, että oli riippakivi. Toinen oli se, että asuttiin tosi korvessa. 15 kilsan päässä 5000 asukkaan paikkakunnan...
  13. S

    mitä mieltä perheestä jossa 21 lasta?

    Mä muistan, että ollaan oltu kotona. Ainahan me oltiin kotona. Mielestäni mulla on kuitenkin ollut hyvä ja turvallinen lapsuus. Näistä asioista olen puhunut äidin kanssa ja olen sinällään sinut, vaikka vähän edelleen kaihertaakin.
  14. S

    mitä mieltä perheestä jossa 21 lasta?

    Juuri noin. Mutta minä olin ilmainen, täyspäiväinen lastenvahti. Kesälomalla odotti, että pääsee takaisin kouluun.
  15. S

    mitä mieltä perheestä jossa 21 lasta?

    Totta, olen edelleen vähän katkera vanhemmilleni, että jouduin olemaan varaäiti. Mutta pikkusisaruksilleni en ole katkera, vaan iloinen että saavat sen kaiken huomion. Ja on se mennyttä, vaikka edelleen sitä muistelenkin.
  16. S

    mitä mieltä perheestä jossa 21 lasta?

    Kivat heille. Mun vanhemmat ei pystyneet 11 lapsen huomioimiseen. Mutta mennyt on mennyttä. Nyt heillä on vain kolme alaikäistä ja huomiosta ei todellakaan ole puutetta.
  17. S

    mitä mieltä perheestä jossa 21 lasta?

    Pystyn huomioimaan kaikki kolme lastani. Nou hätä.
  18. S

    mitä mieltä perheestä jossa 21 lasta?

    Missä on taito tulkita yksinkertaisia näppäilyvirheitä?
  19. S

    mitä mieltä perheestä jossa 21 lasta?

    Johan sanoin, että uskon myös olevan suuria perheitä, joissa homma toimii.

Yhteistyössä