Hakutulokset

  1. mucho

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Vyö sydeemi löysinkin ainakin yhden BeSafe merkkinen Besafe Zwangerschapsgordel toivottavasti toimaa
  2. mucho

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Turvavyö: Turvallisuudesta en tiedä mutta virityksiä olen kyllä nähnyt raskaana oleville. En nyt löydä netistä kuvaa mutta olen nähnyt vauva kuvastossa. Seksi: Meillä on alkanut molemmat synnytykset seksin jälkeen (tai toisesta meni vedet mutta mitään sitten ei tapahtunutkaan.) Mutta sitä...
  3. mucho

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Korvikset:Tytöt saavat kun pyytävät itse. Asiasta ei keskustella että saat jos haluat vaan kun tulee spontaani pyyntö. Itse olen saanut 7-vuotiaana pyytäessäni, ehtona oli että itkemään ei ruveta kun sattuu tai sitten jää kesken laitto. Ja itsestäni tuo ehto ei tunnu väärältä. En tunne vääryyttä...
  4. mucho

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    äkkiä kommentoin Hollannissa myöskään ei tehdä sisätutkimusta, jotta paikat ei rupeis kypsymään liian ajoissa. Eli ensimmäistä kertaa sitä ollaan levitelty ihan lopussa jalkoja. Esikko sitten kun vedet oli mennyt ja kakkonen n.3 tuntia ennen synnytystä. Pitää juosta nyt :)
  5. mucho

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Perätila: Esikon raskaus seuranta paperi on vintillä, mutta tuo kakkosen paperia tutkailin ja 32 viikolla oli alaspäin. Nyt on herra sitten kääntynyt monen monta kertaa ja vihdoinkin kun potkut tuntuu ylhäällä niin sitten herra kääntyy taas ja potkut on taas alapäässä. Raskausvaatteet...
  6. mucho

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Juuh, pitääpi ottaa kuva sitten kun poju syntyy kun ne lyttää sen meidän super-coolin hirven tai poro tai mikä lie :D tohon talon eteen. Mun miehen vanhemmilla on yritys jossa ne tekee huonekaluja ja kaikennäköisiä puutuotteita. Miehen veli on töissä siellä ja teki taannoin meille erikoisen...
  7. mucho

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Siis eikös poppareissa just ole hirveesti hiilareita kun ne on täynnä tärkkelystä? Kuten peruna? Tänään täytän 28 ja tulee pieni ikäkriisi kohta on 30-vuotiset ja sitten tos pihas joku varmasti lyttää nuo hirveet numerot tohon ikkunan eteen. Hollannissa kun on tapana lyödä kylttejä pihaan kun...
  8. mucho

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Mulla on kolmet anitan liivit viime raskauksista ja yhdet freyat. Freya merkkiset oli parhaimmat noista. Mutta ainakin freyan sivuilla ei ollut enään sitä mallia mitä nuo mun omat on. Ja tuohan mukavuus riippuu niin tissin muodosta ja koosta. Itsellä on tälläset hinkit. Jotka muuttuu...
  9. mucho

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Minä synnytän kotona jos ei ilmene riskiraskautta, eli kolmas lapsi kyseessä. Molemmat aikasemmat raskaudet oli tarkoitus synnyttää kotona, mutta esikko osottautui riskiraskaudeksi loppuviikolla (raskausmyrkytys) Ja synnytys siirrettiin sairaalaa synnytykseksi. Toka sitten syntyi kotona. Eli...
  10. mucho

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Nyt olen huutokilvassa lastenhuoneen huonekaluista, mutta en usko että voitan. Minä siis meinaan pyöreän hankkia lisäksi, mutta hollannissa lapsi pestään jo ennen saippualla ja pesuhansikkaalla (samaa materiaalia kuin harso pienille vauvoille) ja huuhdellaan sitten ammeessa. Ja sen takia just...
  11. mucho

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    27% mahdollisuus poikaan. on tainnut oikeen lottovoitto tippua mulle xD poikahan täällä uiskentelee :)
  12. mucho

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Tytöllä mulla oli kyllä unikko pulloja vihreä ja sininenkin. Muuten kaikki käy mutta ehkä pojalle pinkkiä en kuitenkaan käyttäis. Mutta en ole koskaan katsonut minkä värinen asu kerta vauvalla on päällä jotta mikä pullo sopii. Vaan ottanut sen ensimmäisen. Kakkosella oli kaksi pulloa toinen...
  13. mucho

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Miraci: Lepäile vaan. Mulla oli kakkosesta paineet huiteli raskausmyrkytyksen kohdalla ja sain petilepoa ja ne laski vielä, ei ihan niin alas kun alkuraskaudesta, mutta kuitenkin niin että ei ollut lopulta raskausmyrkytys ollenkaan. Asiaan varmaan vaikutti esikoinen joka oli vuoden paikkeilla...
  14. mucho

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Meillä Hollannissa talot ei ole hyvin eristetty, vaikka me lämmitetään enemmän päivällä niin yöllä meillä on lämpö poissa (tai siis niin että ei laske alle 16c). JA siis ensimmäisinä viikkoina on tarvittu ainakin esikon kanssa kuumavesipulloa sängyssä jotta yöllä pysyy tarpeeksi lämpimänä. Tosin...
  15. mucho

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Mulla on tän mallinen mutta sylissä imettäessä olen kättänyt hiukkasen erilailla kun nää tissit on niin hankalat kokonsa vuoksi. Mutta imettäessä ehkä olisin pärjännyt ilman mutta en nukkuessa. Tuossa mun tyynyssä on jotakin pallukoita sisällä eli ei ole vanutyyny. En osaa sanoa myydäänkö tätä...
  16. mucho

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Imetystyynystä vielä. Nukun jo sen kanssa (riippuu ihan tyynyn koosta) eli toinen pää jalkojen välissä ja toinen pään alla ja kaari tukee sitten mahaa. Loppua kohti koko ajan enemmän.
  17. mucho

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Meillä on kahdella kertaa tommonen tosi tarkka tunnistus. En tiedä johtuiko siitä että virallisesti asuin Suomessa vielä kun isyydentunnistukset tehty. Mies oli ensimmäisen kerran jälkeen ihan järkyttynyt. Toinen ei ollut ihan niin paha enään kun vauva näytti isosiskolta. Pitäis katsoo mitä...
  18. mucho

    Maaliskuun mussukat 2011 *JOULUKUUSSA*

    Olen lukenut kyllä ahkerasti, mutta kommentointi jäänyt tekemättä. Olen etsinyt vauvan huoneen huonekaluja joko käytettyjä tai hyvää tarjousta. No löysin sitten semmoisen ja lähdimme ajelulle miehen kanssa toiseen kaupunkiin. Hah pääsimme lasten liikkeeseen oli lappu luukulla "suljettu...
  19. mucho

    Maaliskuun mussukat 2011 *Marraskuussa*

    Sikainfluenssarokotusta en ota. Viime vuonna otin että voihan sitä olla että jotain vastustuskykyä on jäljellä. Viime vuonna ei otettu lapsillekaan sitä kauan mietittiin. Vaikka Hollannissa on se toinen rokote joka on enemmän testattu niin ei oteta. Itse kuulun riskiryhmään ja sen takia sen...
  20. mucho

    Maaliskuun mussukat 2011 *Marraskuussa*

    Tuskin selällä nukkumisesta on haittaa, jos ei ole tilaa (mikähän sen nimi oli) Kuitenkin ollut mulla molemmissa raskauksissa ja rupee huippaan heti kun yrittää selällä maataa. Nyt ei vielä ole tullut vastaan. Mun piti koota joulukuusi tänään kun siinä kestää pari tuntia, mutta en taida...

Yhteistyössä