Hakutulokset

1. P

-15kg ensi kesäksi... 2008

Kukaan ei ilmeisesti enään käy täällä =) Mä olen hyvässä kunnossa jo melkein, nyt lähtenyt 29 kg B) Kyllä tää mamma on biitsi kunnossa kesäkuussa :p
  2. P

Käyttääkö kukaan laihdutuksessaan diet mixiä?

Sitä jauhetta mitä lisätään maidon tai veden joukkoon? On hyvä proteiinin lähde, etenkin jos kuntoilet ja liikut :D
  3. P

Ompas tämä ketju tippunut :saint: Nyt on karissut 13 kg, muutosta näkyy jo peilissä, vaatteet senkun isonee B)
  4. P

6 kg nyt lähtenyt :) Kyllä on niin kova tsemppi nyt päällä että loppuun asti mennään. Kerran vk pidän herkku pv, eikä tuota vaikeuksia lopettaa :D Tulee jo tosi helposti pienistä annoksista täyteen.
  5. P

Täällä menee tosi hyvin, nyt vk aikana lähteny 3 kg, kyllä kuntosali harjoittelu, jumpat tekee tehtävänsä =)
  6. P

Juuh eli mulla on tällä hetkellä 182/118,5 mitoissa, 100 kg tarkotus mennä toukokuuhun mennessä. Alan jo 100 kg näyttää normaalilta, näytänkö sit 80 kg luikulta :laugh: Joo eli tavote on se 80 kg
  7. P

Laitoin sulle yv :D
  8. P

Mukana :wave: Mulla tavoite -20 kg toukokuuhun mennessä, nyt 3 kg lähtenyt.
  9. P

Painonvartijoihin kaveriksi

Olisitko halukas lähtemään painonvartijoihin Tampereella? Toki haen muuhunkin liikuntaan kaveria. Mulla olis tollaset 20 kg pudotettavana :xmas:

Yhteistyössä