Hakutulokset

  1. P

    Mistä tietää olevansa vanha?! ;)

    en todellakaan tunne itseäni vanhaksi, parikymppinen tytön heitukka...!!! Tuli kyllä kutsu koulun luokkakokoukseen ja se pisti vähän miettimään tuota ikä-kysymystä, mutta ei se siitä mihinkään näköjään muutu!
  2. P

    Sinkkuelämää

    minä myös koukussa, jäänyt tänä kesänä. Jokunen vuosi jäänyt välistä ja nyt loppua jännään kovasti peukut pystyssä! Ihana sarja!!
  3. P

    Kuinka monella mies nuorempi?

    meillä 33 / 32 ja koulutus kesken... :kieh:
  4. P

    Ikäsi?lasten lukumäärä?

    vuosimallia -73 elikkäs 32 vee itse ja lapsia siunaantunu kolme, ja siihen ehkä jää...
  5. P

    Minkä kokoisia 6-vuotiaita?

    Meidän poika 122 cm ja 23 kg 6-vuotis-neuvolassa :heart:
  6. P

    E-pillerit ja raskaana

    meillä konttaa lattialla tälläinen ylläri, 9 kk vanha tyttö, kolmas lapsemme. yllätyksen jälkeen erittäin toivottu ja kaikkien kovasti rakastama!!! ja aivan ihana päivänsäde! :heart:
  7. P

    onko muilla samoja fiiliksiä?

    ...minä täytän kesällä TAAS 25, en kyllä laske et monennenko kerran... :p
  8. P

    Paikkakunta pinoa tännekin puolelle.....

    :wave: KUOPIO EDUSTETTUNA TÄÄLLÄ, ikää 33 ja lapsia 3 + mies
  9. P

    G: Eka lapsi

    vanhimman sain 26 vuotiaana -99 vuonna ja vielä lapset -01 ja -05, ite voisin vielä tehdä mut miehen mielestä luku täynnä... :(
  10. P

    -05 syntyneet

    ...niin ja Kuopion suunnalta mekin! =)
  11. P

    -05 syntyneet

    tytön tyllerö :heart: näki päivänvalon 5.7
  12. P

    Kartoitetaas miehen ikää..

    Nuorinta tehdessä mies oli 31, ja nyt pieni neiti 3 kk.
  13. P

    minkä ikäisiä ja monta lasta,yksin vai yhdessä?

    Itse 32(hui!) ja naimisissa, olemme saaneet 3 lasta,pojat 5 ja 3 ja tyttö 3 kk :heart: :heart: :heart: , yhteistä polkua jo 8 vuotta takana.
  14. P

    Onko kaikki vauvat aamuvirkkuja!?

    Meidäm vauva 3 kk nukkuu 9, isommat herää (..ihanaa...) ennen seitsemää siihen kun mies lähtee töihin,eikä niitä yleensä enää saa nukkumaan.Viikonloppusin nukutaan noin 8 asti,että ei maata koko päivää!
  15. P

    Ketkä kaikki käy täällä kurkkimassa?

    :wave: Minä myös aina kun aikaa on
  16. P

    Mieluisin lämmin juoma?

    Ilman kahvia ei aivot pelaa tätäkään vähää!! :kieh:
  17. P

    Harrastuksiasi?

    Rakkain on maalailu kerran viikossa ja muutenkin kaikki käsityö; neulominen virkkaus ja ompelu.Tosin noille jää aikaa aika vähän nykyään . Sauvalenkkeily aina kun innostus iskee (pari kolme kertaa viikossa) ja puutarhanhoito sekä leipominen. Kun lapset kasvaa isommiks niin sit aloitan tiffany-työt!
  18. P

    Sinä joka olit ainoa lapsi,montako lasta sinulla on?

    Minä ja mies ainoita lapsia, meille on siunaantunut kolme rakasta vipeltäjää ja siihen varmaan jää. Mummot ja ukit ovat isona apuna meitä auttamassa jos apua tarvitsemme.
  19. P

    herätys...

    :wave: Heippa vaan kaikille! täällä 3:n lapsen 32 v äiti Kuopion lähistöltä, pojat 5 ja 3 ja tyttö 2 kk.Ja perheeseen kuuluu vielä töitä tekevä mies,joten kotityöt melko pitkälti omilla harteilla. Harrastaa ehdin noitten töitten lisäksi käsitöitä ja maalausta, ja sinne lenkillekkin pitäisi...
  20. P

    Paikkakuta- ja lapsipino

    Ja Kuopion suunta täällä, lapsia kolme,pojat kohta 6 ja 4 sekä pieni tytöntyllerö 8 vk.

Yhteistyössä