Hakutulokset

  1. M

    Hypospadia

    Minä en joutunut syömään mitään lääkekuureja raskauden aikana.Minulla epäiltiin jo raskauden alkuvaiheessa fetofetaalitransfuusiota,en sitten tiedä eikä mielestäni lääkärit ainakaan osanneet sanoa mitään suoraa syytä hypospadiaan.On näitä hypospadioita kait ollut ennen muinoinkin,mutta tuntuu...
  2. M

    Hypospadia

    Meillä oli taas korjausleikkaus huhtikuussa.Poika on nyt 5v ja siis erittäin vaikea hypospadia. Vielä ainakin kerran korjataan.Viimeksi laskettiin kivespussit ja kivekset.Tähän asti olen saanut Kelasta erityishoitorahaa,mutta tällä kerralla hakemusta ei hyväksytty.Tein valituksen ja valitus...
  3. M

    Hypospadia

    Mirnu:meillä poika syntynyt 01/03 ja leikattiin muistaakseni ekan kerran vähän yli vuoden ikäisenä ja myöskin Lastenklinikalla,meillä leikkauksen teki Riiitta Fagerholm. Meidänkin poika joutui opettelemaan kävelyn alusta kun joutui makamaan sängyssä 2 viikkoa ja oli vähän ennen leikkausta...
  4. M

    Hypospadia

    Heips Kaikille!Ekaa kertaa tänne kirjoittelen.Minulla on nyt 4,5-vuotiaat kaksospojat jotka syntyivät pieninä keskosina ja pienemmällä joka painoi syntyessään 940gr todetttiin heti teho-osastolla hypospadia.meidän pojan hypospadia on pahimmasta päästä laatuaan eli ilman leikkauksia pissa tulisi...

Yhteistyössä