Hakutulokset

  1. P

    tulin, näin ja totesin pa******

    milloin tää on muuttu tälläiseksi :O ihan hanurista koko palsta
  2. P

    pitkästä aikaa vauvoja

    ja uudet tulokkaat :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
  3. P

    onko helppo ajaa helsingin jäähallille?

    Nordenskiöldinkatu 11-13. pitäis sinne aamulla löytää, minun joka olen eksynyt Cittarin parkkipaikalle :ashamed:
  4. P

    vaikka en julki-imetystä teilaakkaan

    niin eipä tehnyt mieli mennä markkinoilla hipelöimäänkään myyntipöytää tuotteita kun sen takana myyjä imetti jo aika isoa lasta. Olisikohan se tissi suussa esitellyt niitä kamojaan jos olis alkanut kyseleen. On eri asia imettääkö lasta puistossa penkillä kuin tuollaisessa tilanteessa
  5. P

    teistä joku kuitenkin tietää tämänkin salaisuuden, palsta tietää aina

    miten tää mies on onnistunut? Hakkeri näytti: pankkiautomaatti suoltamaan seteleitä Tietoturva-asiantuntija esitteli keskiviikkona hakkerien Black Hat -konferenssissa erilaisia tekniikoita, joilla pankkiautomaatteja voi huijata antamaan käteistä. haluu tietää |O...
  6. P

    hello kitty, mä nauroin sille vessapaperille kaupassa. Onneks en oo näihin seuraaviin törmänny

    Pizzaa, yäk :laugh: :laugh: :laugh:
  7. P

    taidan ottaa lisää lomaa ja suunnata Peruun

    Suurin osiin eteläamerikkalaista Perua julistettiin lauantaina hätätila kylmyyden takia. Maa kärsii kylmimmistä säistä puoleen vuosisataan. Tähän mennessä kylmyyden takia on kuollut ainakin sata ihmistä. Viranomaisten mukaan tilanne on erityisen vaikea Andien ylängöllä maan eteläosassa, jossa...
  8. P

    tää sarjakuva pisti hymyilyttämään

  9. P

    porohan on alkanut pelottavaksi

    Poroemä uhitteli myös kotitalonsa pihassa olleelle 7-vuotiaalle pojalle. Poro potki poikaa kohti, muttei osunut tähän. Perheen koira yritti haukkua pihalla ryntäilevälle porolle, mutta eläin potkaisi koiraa kylkeen. Koira ei kuitenkaan saanut potkusta vakavia vammoja. Lopulta poro lähti...
  10. P

    Tuuban poiston jälkeiset kuukautiskivut

    te joille tuuba poistettu onko sen jälkeen ollut siellä "terveellä" puolella kovat kivut kuukautisten aikaan? ennen tälläistä ollut mutta nykyään enenmmän sääntö kuin poikkeus :(
  11. P

    mikäs mä en löydä tälläisiä löytöjä

    Rick Norsigianin harrastus penkoa kirpputoriroinaa osoittautui keinoksi päästä kiinni leveämpään leipään. Hän nimittäin osti kymmenen vuotta sitten kaksi pientä laatikkoa täynnä lasinegatiiveja. Ne maksoivat Norsigianille tinkimisen jälkeen noin 35 euroa. Nyt noiden negatiivien arvoksi...
  12. P

    lähdenkö räyhään naapurin ovelle vai mitä?

    parkkiksella naapuriauton ihmiset availee ovia suureellisesti, tänään huomasin että kahteen kohtaan on jäänyt hopeaa maalia, naarmut ja pienet lommot :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: 99% varma olen että tuo naapuriparkkiruudun auton ovi nämä jäljet tehnyt
  13. P

    kyllä onkin mennyt kerrasta romuks

    Viime yönä törmännyt motarilla ilmeisesti täydestä vauhdista kuorma-auton perään,kaksi kuollut samantien http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/henkiloauto-tormasi-moottoritiella-kuormuriin-kaksi-kuoli-valittomasti/185602
  14. P

    postinjaka kiittää ihan varmaan mua

    on niin raskasta olla suosittu, mutta työllistän postinjakajan ainakin :laugh: päivän posti
  15. P

    Franzén tänään True Bloodissa.

    Hittisarja True Blood -vampyyrisarjassa nähdään tänään pisara suomalaisverta. Hengenheimolainen-nimisessä jaksossa Peter Franzén nähdään ruotsia puhuvana Hrolf- viikinkinä, jonka taistelukaverina nähdään ruotsalainen näyttelijä Alexander Skarsgård. Maanantaina kello 22.40 Ylen...
  16. P

    oonko mä nyt taas vähän blondi ja en tajuu

    jos otsikko on: Koskettava pelastustarina: Poliisikoira Sulo löysi metsään tuupertuneen vanhuksen - katso kuva niin toki mä kuvittelen että siitä tilanteesta jotenkin on kuva tai mummosta+koirasta mutta ei, en mä löydä ku yhden koiran kuvan josta tiedä ees onko se jutun koira :D :D...
  17. P

    mites mä tän korjaan?

    mitä lie lastulevyä sahasin ja vinoonhan sen tietty sain menemään. ei mun taidoilla tuota suoraks sahata ainakaan ilman neuvoja :kieh:
  18. P

    hemmetti ku säikähdin että mikä tuli kissalle

    yks kissa nukku rauhassa peiton alla niin että pää vain näkyi. yht'äkkiä pomppaa pystyyn ja lähtee juoksemaan ympäri kämppää. suu auki katsoin mikä tuli niin kärpäsen perässä meni ku tuli hännän alla :D
  19. P

    ihan huomaamatta taas laihtunut

    enää muutama pykälä ja olen painoindeksin mukaan normaalipainoinen :laugh: ja miten olen tämän tehnyt, syönyt mäkin ruokaa, pizzaa ym tässä loman ajan
  20. P

    onko pakko jaksaa aina vaan?

    kaverilla 1v lapsi ja vanhemmat jälleen kerran eroamassa, vasta toinen kerta tässä kuussa vissiin. ja kahdeskymmes tänä vuonna.... nyt vinkuu että se pitää pelastaa koska ovat kodittomia lapsen kanssa jne.. ei mitään paikkaa mihin mennä. kerran otin sen tähän kun taas erosivat,lähti vaan...

Yhteistyössä