Hakutulokset

  1. P

    Kun ei enää jaksa...

    Helpotti vähän kun kävin lääkärissä purkamassa omaa oloa. Aloitin nyt hormonihoidon ja sain myös nukahtamislääkkeitä, niille öille kun vauva on isän hoitovastuulla. Vauvalla riisi ja päärynä jätettiin pois, pilkut vartalosta ainakin ovat hävinneet! Mutta rintaa raapii yhä ja toinen poski...
  2. P

    Kun ei enää jaksa...

    Olen niin väsynyt. Tytön allergiaongelma painaa, sopivaa korviketta ei tunnu löytyvän, iho on näpyillä jatkuvasti, yöt valvotaan kun ilmeisesti kutiaa... Mieheni yrittää kaikkensa, itse vaan olen jatkuvasti pahalla päällä. Ei ole ketään kenelle purkaisi pahaa oloa, omalle äidille kun kertoo niin...
  3. P

    Mesekavereita

    30++äippä ja Pikkuneiti 4.v. :flower:
  4. P

    bellukka :)

    Msn:hän on harrastus :) eikös vain
  5. P

    Äipät 81 ja kuinka monta lasta?

    2 poikaa. 2v2kk ja 5kk
  6. P

    Nyt potuttaa

    Täällä 2v ei saa vielä karkkia. Ja päätöstä on kunnioitettu isovanhempienkin puolelta, tai ainakaan muusta ei teidetä ;) Mehua, keksiä, pullaa tai kakkua tietty saa jos on tarjolla :) Siinä 3v asti taidetaan karkitonta elämää pitää jos ei ihmeitä tule :)
  7. P

    tuplarattaat

    meillä muksuilla ikäeroa 1v 10kk. Käytössä Emmaljungan tuplat, jotain vanhempaa mallia :) hyvin toimii. Istuvat siinä vierekkäin, tai pikkuinen nyt kohta 4kk tietty kantokopassa ;) Yleensä 2v tosin kyllä kävelee rinnalla mutta tarvittaessa pääsee istumaan. Vähän ahdasta ehkä on kun nyt...
  8. P

    Liesisuoja - hyvä vai huono?

    ihan hyvä ollut meillä. Tai hidastaa ainakin ;) poika osaa avata sen "lukon" siitä ;) En muista milloin oppi, olisko ollut 1,5 ikäsenä, kohta 2v
  9. P

    Rukiinen pitsapohja?

    NÄKKÄRIPIZZA Niin hassulta kuin se kuulostaakin seuraavanlaista voi oikeasti kokeilla, tulee vain syödä sitten _heti_ tuoreeltaan :)... Kastele hanan alla Näkkileipälevy, siis tuollainen iso :) Lado päälle tomaattimurkaa, tonnikalaa/jotain mieluistasi, mausteita ja juustoa, ja mikroon sitten...
  10. P

    Raivarit päikkäreiden jälkeen???

    _o/ Täällä samaa päikkäreiden jälkeen (1v8kk). Tuntuu että auttavia konsteja on se että saa rauhassa tulla itse pois, ja äidin viereen sängylle sitten yhdessä heräilemään, ihan vaan lepäillään, välillä luetaan joku satu siinä samalla. Jos tietää että lounas on uponnut huonosti laitan jo...
  11. P

    Mistä johtuu???

    ja tosiaan, supparista ei mun mielestä ollut kyse. Kipu oli todella jatkuvaa.
  12. P

    Mistä johtuu???

    Äippä ; Meillä poika syntyi alakautta, synnytys kesti yht n. 12h. Seuraavana päivänä oli kamalat vatsakivut :/ Ja peräruiske oli ennen synnytystä otettu. Eppari oli leikattu ja revennyt. Itse silloin ajattelin että kipu johtui jotenkin tuosta epparista ja repeämästä :/ Tiedä sitten mitä oli...
  13. P

    minkäkokoisia teidän..

    1,5v neuvolassa mitat oli 88,5cm ja 11200g, hoikkeliini siis =)
  14. P

    lakkoileeko teidän melkein 2-v:t päivä unia?

    meillä poika 1v 7kk ja muutama päivänä ollut tavattoman vaikea nukuttaa- Unet vielä kuitenkin tarvitsee, nukkuu yleensä 1,5h
  15. P

    talvihaalari

    Tuo äitiyspakkauksen haalari tosiaan jättää hyvin nopeasti nilkat paljaiksi. En kyllä muista milloin vaihdettiin toiseen. Poika nyt 1,5v ja pituutta 88,5cm ja tällä hetkellä käytössä 90cm puku. Ihan cittarista tai Anttilasta löytää kohtuuhintaisia. Tai jos "huonompikin" kelpaa niin tuuriaan voi...

Yhteistyössä