Hakutulokset

1. H

kenkäonglmaa

Lapseni alkaa olla siinä iässä, että pitäisi pikkuhiljaa siirtyä niistä ulkotöppösistä kenkiin. Mutta meillä on sellainen ongelma, että tyttöni ei voi sietää niitä. Itku ja rimpuilu alkaa heti, kun niitä alkaa laittaa jalkaan. Onko muilla samoja ongelmia ja miten olette totuttaneet lapsenne...
  2. H

varpaiden paleltuminen

Jee! Otin just tytön sisälle kolmen tunnin päikkäreiden jälkeen ja varpaat oli lämpöiset!!! Jätin sukkikset pois ja laitoin pelkät väljät villasukat ja töppöset. Se juju oli siis niissä liian kireissä sukkahousuissa.
  3. H

Minkä ikäisen vauvan kanssa reissuun autolla?

Helpoitenhan se sujuu mitä pienempi vauva on; nukkuu enemmäkseen. Pysähdyksiä vaan useasti ja lapsi hetkeksi pois kaukalosta.
  4. H

Turkkilaisesta jugurtista

tykkään syödä sellaisenaan.
  5. H

varpaiden paleltuminen

Joo pitää varmaan kehitellä jotain joka lämmittää pelkästään sitä jalkaosaa. Useita kerroksia ja ilmaa välissä.Ei kai siinä sen kummempaa.
  6. H

lklv

Hei meidän tyttö on nyt 11kk. Paino on siinä 5kg tienoilla ja pituutta 60cm. Diagnoosia emme ole vielä saaneet ja nyt keväällä olisi tarkoitus aloittaa tutkimukset väestöliiton perinnöllisyyslaitoksella(vai mikä se nyt olikaan) Meidän tytöllä on myös leikattu avsd.
  7. H

varpaiden paleltuminen

joo sitä vähän pelkäänkin että mitäs sitten kunnon pakkasilla,( mutta eipä niitä kyllä taida enää tänne tullakkaan usein...) Kyllä ne töppöset on ihan väljät. Sitä ajattelin että oisko ne sukkikset turhan "tiiviit". Ja ne varpaat on siis ihan jäässä, menee vaaleiksi vähän kellertäväksikin...
  8. H

varpaiden paleltuminen

onko muiden lapsilla ongelmana varpaiden paleltuminen herkästi? Taas tänään kun otin neitimme vaunuista sisälle ja riisuin hänet, niin varpaat olvat ihan kylmät. Sormet on aina lämpimät, samoin niska ja siis koko muu paketti. Mitä puette lapsillenne päälle, minä en keksi enää mitä voisi lisätä...
  9. H

SUOSITELKAA hyvää kutupaikkaa miehelle ja minulle!

jos haluatte vain ylellisen "majapaikan" niin Imatralla valtionhotelli on aikas pramee. Itse Imatra onkin sitten ihan persiistä...
  10. H

Olenko ainut joka käyttää itkuhälytintä ulkona????

Meidän philips itkari meni kerran ihan mykäksi kun oli ollut ulkona ja rupesi toimimaan vasta parin päivän "sulatuksen" jälkeen. Eikä siis ollut edes kovin kova pakkanen ja ulkona oli noin kaksi tuntia...
  11. H

keliakia

Meidän tytöllä painon nousu on ollut kiinteiden aloituksen jälkeen todella vähäistä. Mitään ulkoisia allergia-oireita ei ole, ja vatsakin toimii ihan normaalisti. Osaisiko joku kertoa, voisiko kyseessä olla keliakia? Olen ymmärtänyt että taudin alkuvaiheessa muita oireita ei välttämättä ole?!

Yhteistyössä