Hakutulokset

1. Z

lahja apua???

mitä lahjaksi kaksi vuotiaalle tytölle? en haluaisi ostaa mitään tilpehööriä, vaan jotain kehittävää ja hauskaa...
  2. Z

osaako teidän 1v7kk taaperot sanoja?

tyttömme 1v 8kk puhuu tosi selviä lauseita. sen kanssa pystyy keskustelemaan eli se ymmärtää puheen täysin ja osaa ite pitkiäkin lauseita... nyt vaan on tullut änkytystä, johtuu varmaan siitä et ku on niin paljon asiaa...sanavarasto on useita satoja eri sanan muotojakin osaa...
  3. Z

keinoja taaperon 1v10kk kynnen leikkuuseen/korvien puhdistamiseen?

koita jotain lorua. meillä meni silmätipat leijonaa mä metsästän laululla ja kynsiä leikätessa runoillaan sormi runoja
  4. Z

sillin ohje??

siis ois kellään jotain silli ohjeita.... lasimestarin silliä tai vastaavaa... myös sinappi ohjeet kiinnostaa... kiitos jo etukäteen
  5. Z

Kertokaahan hyviä tahranpoisto aineita tai niksejä?

meillä on käytössä sappisaippua ja tahrat on lähteny hyvin. pistän tahraset vaatteet likoon veteen mihin oon sekoittanu sitä sappisaippuaa, sen jälkeen pesukoneeseen ja vaatteen pesuohjeen mukaan pesu... sappisaippuaa on nesteenäkin
  6. Z

Joulukuusi

me tuotiin kuusi jo eka päivä tuolta kellarista sisälle siis muovikuusi. tykkään joulusta ja onhan se lapsellekin kiva ku on kuusi on kauniina sisällä pitkään :)
  7. Z

Mitä touhuatte taaperon kanssa?

mä tai siis me( myös mieheni) leikitään neitimme kanssa...siis piirrellään,maalataan vesiväreillä,muovaillaan, luetaan satuja ,kootaan legoja ...muutenkin me ollaan läsnä, ja kyllä joskus myös siivoillaan yhdessä leikkien :) ja meillä on 1v6kk tyttö
  8. Z

Elintaso

rouses! ootko kokeilut noita nukin nokkamukeja siis sellaitteita missä on pehmee nokkaosa. meillä ne syrjäytti tuttipullon.
  9. Z

Elintaso

kiitos neuvosta! mut en haluis enään antaa tuttipulloa yöllä, ku on jo muutenki päästy niistä eroon.mä joudun koko yön nukkuun käsi tyttäreni sängyssä , sen pään alla... välillä saan repästyä käteni pois,mut sitten hetken pääsyä kuuluu haluu äidin käden... on paikat tosi kipeenä aamulla. meillä...
  10. Z

vuonna -79 syntyneet äidit

79 se oon minäkin
  11. Z

miten tutustua uusiin ihmisiin???

täällähän on paljon tamperelaisia. ite muutin tampereelle yli vuosi sitten ja ois kiva kanssa saada kavereita. ite oon 28 ja tyttöni on 1v6kk. mamaliini ja iituulia laittakaa yv mulle jos kiinnostaa....
  12. Z

Elintaso

me asutaan vuokralla kolmiossa kerrostalossa... ja ihan hyvin pärjäillään vaikka mies opiskelee. meijän vaava 1v6kk nukkuu kyllä omassa pinnasängyssä joka on ihan kiinni meidän sängyssä. heräilee monta kertaa yössä vaatien silittämään tai yrittäen kiivetä meidän sänkyyn. ois niin ihanaa ku se...

Yhteistyössä