Hakutulokset

  1. W

    HEINÄMAMMAT 2008 ~joulukuussa~

    Minäkin olen ollut vain taka-alalla ja lueskellut näitä juttuja. Mulla välillä pistävää kipua alavatsassa ja nyt rupesin miettimään kun joku sanoi että vanha leikkaushaava aiheuttaisi sen... Voisikohan se olla se? No huomen aamulla varaan jokatapauksessa aikaa lääkärille niin... Meille ei ole...
  2. W

    N.20-25vuotiaat heinäkuiset

    Niin tuosta mahtuvuudesta.. Mulla häntäluu kääntynyt synnytyskanavaa vasten ja toisen ne sitten suosiolla leikkasivat. Kyllä ne keinot keksii, ei se vaavi sisälle jää ;) Siis hyvällä sanottuna!
  3. W

    VANTAALTA (varsinkin itä-vantaa, miksi ei nikinmäki/sipoo/korso) olisin seuraa vailla :)

    Juu, katellaan ihmeessä joulun jälkeen jotain. Itse teen vuorotyötä, samoin mies joten mulla vain saattaa olla joskus hankalaa sovittaa.. Mutta mietitään sitä sitten... :)
  4. W

    VANTAALTA (varsinkin itä-vantaa, miksi ei nikinmäki/sipoo/korso) olisin seuraa vailla :)

    Muutama päivä meni etten ole ehtinyt käydä täällä.. Kova kiire töissä näin joulun alla.. Me asutaan tässä Tikkurilan kupeessa.. Ollaan asuttu nyt 1,5 vuotta ja kovasti viihdytty..
  5. W

    N.20-25vuotiaat heinäkuiset

    Mulle voi tohon synnytyssairaalaksi laittaa KOP (kätilöopisto). Eilen piti neuvolassa se päättää.. Kauheen vaikeeta kun kaksi aikaisempaa syntynyt itä-suomessa eikä siellä ole kuin se yksi sairaala jossa synnytetään, täällä vaihtoehtoja kolme!! No valitsin sitten sairaalan jossa olen itsekkin...
  6. W

    VANTAALTA (varsinkin itä-vantaa, miksi ei nikinmäki/sipoo/korso) olisin seuraa vailla :)

    Hei! Itse asun itä-vantaalla. Odotan myös kolmatta. Ennestään kaksi tyttöä -00 ja -04. Mulla laskettu aika kyllä vasta heinäkuussa mutta...
  7. W

    HEINÄMAMMAT 2008 ~joulukuussa~

    Okei, tuli noi vahvistukset hieman väärin... :o
  8. W

    HEINÄMAMMAT 2008 ~joulukuussa~

    [b]Minskuli, mulla kans on kohtu eteenpäin kallistunut ja kahden edellisen raskauden aikana mulla on ainakin itselläni ollut tunne että maha on ruvennut näkymään todella aikaisin. Samoin on ollut iso maha vaikka neidit ovat olleet ihan normaalin kokoisia, vähän päälle kolme kiloa.
  9. W

    N.20-25vuotiaat heinäkuiset

    Täällä kans yksi 25 vee ja kolmatta odottelen. Laskettu aika tossa noin 12.7. Vanhemmat neidit -00 ja -04
  10. W

    Pahoinvointi ja sukupuoli

    Hih, mulla kaksi tyttöä eikä minkään valtakunnan pahoinvointia... Ei myöskään nyt kolmatta odottaessa, liekkö tämäkin tyttö :) !
  11. W

    HEINÄMAMMAT 2008 ~joulukuussa~

    Minäkin nyt sitten liityn joukkoon. Olen seuraillut keskustelua vain sivusta.. Mulla eka neuvola huomenna ja siinä kuulemma varataan sitten eka ultrakin. Tämä on mulle kolmas, ennestään kaksi tyttöä, kohta 7 ja 4 vuotiaat. Tehtiin tänään joulukortteja, nyt keittiö täynnä kortteja kuivumassa...
  12. W

    HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

    Neleka Paljon maksoi toi 3D-ultra? Mä haluisin käysä siinä. Mä en ole selvittänyt kahden aikaisemman kohdalla sukupuolta mutta tämän kohdalla haluan tietää (jos mahdollista). Olen myynyt jo kaikki tyttöjen tavarat ja nyt haluaisin ostaa sitten kaikki tietylle sukupuolelle (?).. En haluais yhtään...
  13. W

    HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

    Etelä-Suomalaiset! Miten täälläpäin menee nuo ultrat, neuvolat yms.? Kun kaksi edellistä tehnyt itä-suomessa ja jotenkin tuntuu että täällä on eritavalla. Vielä en ole ollut yhteydessä neuvolaan vaikka sieltäkin tiedon saisi.. Mulla laskettuaika heinäkuun alussa.

Yhteistyössä