Hakutulokset

  1. H

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 Marraskuussa MEIDÄN KUU <3 <3

    Laitoin sulle YV:tä :) Viime yönä taas supisteli kivasti ja vessassa sai juosta kyl taas muutaman kerran... se onkin kiva ku supistaa, niin yrittää nousta mahd. nopeasti ja köpöttää vauhdilla pimeässä :D Viikonloppuna muksut lähtee mummolaan ja meillä miehen kanssa pitkästä aikaa yhteistä...
  2. H

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 Marraskuussa MEIDÄN KUU <3 <3

    tyttölupaus Josko tännekin piiitkästä aikaa kommentoisin, seurannut kyllä olen mutten ole jaksanut kirjautua. Olis kiva myös sinne FB:n palstalle päästä, en vaan koskaan muista nimimerkkiä kelle pitäis ilmoittautua:ashamed: Väsynyt, turhautunut ja kyllästynyt odottamiseen... muttamutta...
  3. H

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    Heippatirallaa kaikille! Uutta työtä tehty nyt kuukauden verran ja sepä onkin ollut jännittävämpää kuin neljännen odottaminen, joka on nyt mennyt vähän tässä sivussa. Väsynyt olen niin, että nukahdan heti, kun olen hetken paikallani ja hiljaa...pitänee siis pysyä äänessä :D Tänään oli...
  4. H

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    Pitkästä aikaa. Olen mä aina lukenut muiden kuulumisia, mutta oon ollut niin poikki etten ole jaksanut avautua... sinäänsä harmi,kun jää sitten aika "tuntemattomaksi" Aloitin työt, nyt pitäis vaan kohta varmaan tunnustaa tää raskaus. Maha on meinaan jo kylillä herättänyt keskustelua...
  5. H

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Pahoitteluni kaikille suru-uutisia saaneille! :hug: Mulla huomenna neuvola...jännää! :)
  6. H

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Unico:Mulla on nyt kahdet ns. underbelly-mammafarkut ja voin suositella! On tositosi mukavat päällä ja vaikka ovat vähän kuin lantiomallin farkut niin on paljon mukavammat. Vähän jännitin, että meneekö ihan oma normikoko päälle, kun itsellänikin ollut lantiofarkkujen kanssa, että on joutunut...
  7. H

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Täällä on uusia ja tapahtumia tullut niin paljon! Onnea uusille plussaajille ja ultrassa käyneille! :) Olen käynyt kyllä lukemassa, mutten ole jaksanut vastailla, kun itse on kuun loppupäässä niin tuntuu olevan NIIN alussa vasta. Paha olo on edelleen, muttei mahdoton. Vähän kuin pikkuinen...
  8. H

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Heippa taas kaikille! :) Mulla on ollut 3päivää aamusta iltaan krapulamainen olo, eikä oikein ole huvia riittänyt mihinkään, kun pitää pidätellä yrjöä kokoajan. Mutta ostinpa kahdet mammahousut huutonetin kautta, toiset oli farkut ja toiset liituraitahousut, molemmat malliltaan under belly...
  9. H

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Mulla on sellainen Angelsound jossa ei ole näyttöä. Huusin huuto.netistä 8eurolla, kuulokkeista oli piuha melkein poikki, mutta kotona ihan samankaltaiset kuulokkeet niin toimivat siihen. Muuten ihan uudenveroisen oloinen laite, vielä en kyllä ole edes testannu...siinä lukee, että vkolta...
  10. H

    Koska alkoi pahoinvointi?

    päivää ennen kun tein testin, eli viikolla 4. Kuvotus tuli poppareiden hajusta joka jostain syystä raskaana ollessani muistuttaa lähinnä mätää kananmunaa:x
  11. H

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Tuplarattaista:en ole ikinä moisia tarvinnut vaikka kovasti niistä haaveillut(heh, sanoinko jo, että olen vaunuhullu? ) Vaikka kahdella ensimmäisellä ikäeroa vain 1v9kk, niin vanhemmalle riitti emmaljungan sisaristuin ja tykkäsi myös seistä tavarakorin päällä kuomuun tuettuna tai oikeastaan...
  12. H

    Neljättä odottavat

    Meillä nyt kerrottu jo vähän liian monelle, varsinkin jos kaikki ei menekkään toivotulla tavalla: / Mutta mieheni sanoin, että onpahan sitten enemmän tukijoita joten ehkei se ole huono asia. Isälleni kerroin jännittäen eilen, mutta se ei ollutkaan yhtään niin hapan asialle kuin mitä olisin...
  13. H

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Tiukutus: En tiedä onko paljon enää vaunuvaunuja myynnissä. Yhdistelmiähän saa sellaisina jossa on erikseen vaunukoppa ja ratasistuin ja sitten saa kevytkopalla, joka laitetaan ratasistuimen sisään. Mulla on ollut molempia ja kummatkin on ihan ok, riippuu missä vaunut säilyttää...
  14. H

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Myy-88: Ceroxeissa on hyvää heittoaisa. Crosseissa taas irroitettava istuinosa(tai koppaosa), jolloin saisin citykopan otettua sisälle ja runko voisi jäädä katetulle terassille. Crossit on kevyemmät(käsittääkseni) ja citykopan saa myytyä erikseen kun sitä ei tarvii enää :) Näiden...
  15. H

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Ilo09:Kiitos ymmärryksestä. Joskus ihananihana asiakin voi tuntua kaoottiselta,ennen kun siihen tottuu. Mua painaa joskus se, että meillä kaikki kolme on syntynyt nätisti eikä kukaan sairasta juuri ollenkaan, että voisiko neljäskin vielä mennä niin hyvin ja hienosti. Taitanut mulla olla vaan...
  16. H

    Neljättä odottavat

    Minäkin voisin ilmoittatua tähän pinoon, tuolla marraskuisissa jo olenkin seikkaillut :) Neljättä siis odotellaan, ihan alussa vasta 4+6 eli hyvin varovaisesti ollaan liikkeellä. Isommat poika-00, tyttö-02 ja tyttö-07, ihanuus ajatus että voisi olla kotona, kun tuo nyt nuorin tyttö...
  17. H

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Onpas tänne tullut paljon uutta luettavaa parissa päivässä! =) Äitiysvaatteista: Itse rakastan mammafarkkuja, on niin mukavia ja siistejä päällä... oikein kuumeisesti jo katselen huuto.nettiä sillä silmällä, että saisi mammavaatteita mahdollisimman pian! Tässä raskaudessa haluan ne...
  18. H

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Tuomenkukka:mulla on painoa varmaan n.20kg liikaa, kahdessa vuodessa olen onnistunut itseni syömään tähän tilanteeseen:whistle: Keskimmäisen aikana meinasin joutua sokerirasitukseen, mutta en sitten joutunutkaan kun laihduin raskausaikana niin paljon. Mulla laskurin mukaan BMI...
  19. H

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Ihanan paljon uusia tullut taas! Tervetuloa kaikille. Meitä on koossa jo aika iso poppoo :) Ihana lukea, että muillakin näin alussa on ihan kunnon "oireita". Vaikka neljättä odottelee niin silti jokainen kerta tuntuu uudelta ja jännittävältä, kroppa reagoi erilailla joka raskaudessa...
  20. H

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Tuomenkukka, sinullahan on hyvin samankaltainen tilanne kuin minulla! LA 26.pv ja neljättä odotellaan. Lupa oli annettu, mutta plussa kävi niin nopeasti ettei ihan ehtinyt itse mukaan. Kertomisesta: Miehen sukulaiset ei jännitä, ne on äärettömän iloisia ja onnellisia tästä...

Yhteistyössä