Hakutulokset

  1. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Moikka kaikki Meidän Tarton hoidosta syntynyt pienokainen täyttää pian jo 2 vuotta. En ole käynyt täällä pitkään aikaan lukemassa. Ainakin sela ja Cava on tuttuja nimiä. Pakko kommentoida Tartosta että kyllä Andrei aika persoonallinen on ja oli siellä vähän outouksia. Mutta selvästi...
  2. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Sulle Hillevi lämmin halaus. Sä olet aivan mahtava tyyppi. Toivon sulle vain hyvää elämääsi. On ollut ihana "tutustua" :heart: Kaikille muillekin tervehdykset ja tsempit, sekä onnittelut onnekkaille =). Tuun paremmalla ajalla varmaan taas piipahtamaan.
  3. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Cava Aivan mahtavaa, onnea sinulle! Seinäkukkanen sinullekin suuret suuret onnittelut :heart: Tsemit myös tuleviin epävarmuusoloihin ja menettämisen pelkoihin. Aika tuntuu pitkältä vaikka hassua kyllä, jälkikäteen lyhyeltä. Samoin plastex, amv ja Watrossi valtavan suuret onnittelut...
  4. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos onnitteluista teille ihanille ihmisille :heart: Ja amv suuret onnittelut sinulle! Niinhän se on, ettei sitä plussaa oikein osaa enää odottaakaan kun aina tulee takkiin ja sitten se vaan voi sieltä kuitenkin tupsahtaa omalle kohdalle. Olen todella ihan mielettömän onnellinen tästä...
  5. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tartossa olisi otettu meiltä tuplahinta pas:sta myös maanantaina koska silloin valmistelut olisi pitänyt aloittaa sunnuntaina. Pas on siellä aika törkyhintainen, joten ei siitä mielellään enää tuplaa maksa :O amv sulla jännä aamu, parasta toivotaan! Sharlin pahoitteluni, voimia sinulle...
  6. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Cava Olen odotellut että käyt kertomassa kuulumisesi ja voi miten järkyttynyt olen, että ne olivatkin tuollaiset :hug:. Voimia sinulle. Sinä nouset tästä vielä! Nyt olo on varmasti mitä hirvittävin ja syystä. Kunpa osaisin sinua lohduttaa :heart:. AnnaCin Varmasti sinulla on mahdollisuudet...
  7. L

    2 alkiota, 1 vai 2 vauvaa?

    Minulle on siirretty vain kaksi kertaa 2 alkiota, muut olleet yhden siirtoja. Ekassa kahden siirrossa alkiot olivat huonoja/hitaita, siirrettiin kaksi ja negaa tuli. Toisen kerran pas:ssa siirrettiin 2 hyvää joista toinen kiinnittyi ja yksi vauva tulossa.
  8. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Cava, onnea! Mikäs tilanne nyt, onko vuoto loppunut? Mulla oli täysin oireeton piina, haalea plussa tuli pp11 ja hyvin kävi. Vuotoakin oli alkuaikana. Tinde, olen todella pahoillani. Olisin kovasti toivonut että saisimme iloita plussastasi. En tiedä yhtään tuosta kortisonista, valitettavasti...
  9. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    plastex olen todella pahoillani :hug:. Keskenmeno kyllä raastaa todella syvältä näissä hoidoissa ja tuntuu aivan käsittämättömältä. Voimia sinulle! Cava ja tinde teiltä odotellaan nyt sitten ilouutisia. Lumikkoäiti me saimme ekalta luovuttajalta vain 6 alkiota joista päästiin yhteen...
  10. L

    Kolmatta tai useampaa toivovia

    Moi Tekee mieli vastata tähän vaikka me olemme jo siinä onnellisessa tilanteessa että se kolmas raskaus alkoi. Meillä kaikki kolme raskautta on saatu aikaan hoidoilla ja olemme tarvinneet luovutettuja munasoluja. Meillä oli aikanaan selittämätön lapsettomuus ensimmäiseen ivf:ään asti, siinä...
  11. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Seinäkukkanen :hug: olen todella pahoillani. Itsekin viime keväänä sain negan Viron kolmen päivän reissun jälkeen. Kyllä se sattui jo ihan negankin puolesta ja tuntui jotenkin vielä niin raskaalta se miten iso panos oli reissuun lähteä ja turhaa oli. No, seuraava reissu sujuikin paremmalla...
  12. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Dream mukavaa kun pistäydyit ja kirjoituksestasi tuli sellainen olo että voit ihan hyvin :) Kaikkea hyvää sinne. Kyllähän se aika rientää. Varmaan sitten aikanaan näemme täältä kun sinun perhe kasvaa, älä unohda tulla kertomaan. seinäkukkanen kiitos! Onniunelma sinulle hurjasti onnea että...
  13. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos sela kysymästä. Malttamattomana jo odottelen h-hetkeä. Viikkoja on jo yli 30 joten ei tässä enää kauaa kärvistellä. Pian koko tuskien taival Viron reissuineen palkitaan ja perhe on kasassa. Ei tässä muuta osaa kuin olla suunnattoman kiitollinen. Tartossa tuo rakon täyttyminen oikeassa...
  14. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    sela onnea ihan valtavasti, mahtavaa että teillä on nyt pieni poika joka voi hyvin :flower: samoin lokakuulle suunnattoman suuret onnittelut :heart: Lotta ja Pomppis suuri :hug:
  15. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Huh Tyyne mahtavaa, onnea onnea onnea!!!! Eli rakenteet olikin kunnossa. Päivät ennen kontrollia oli varmasti painajaista. Mietin että miten näkyvyys voi olla huono. Mistähän se johtuu. No, suunnaton helpotus, että vaikutti hyvältä. Toivotaan että koon puolesta ei tarvitse enää myöskään...
  16. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Moi pitkästä aikaa! Tänne on tunnetusti vaikea hypätä kyytiin tauon jälkeen kun on niin vilkas palsta. Kaikille tutuille kovasti halauksia. On tullut onnellisia uutisia, niistä valtavat onnittelut jokaiselle. Ikävä kyllä myös ikäviä uutisia ja niistä extrahalaukset :hug: Lapseton, Utopia...
  17. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hathor, voimia tosi paljon. Tuo on niiiiin raskasta ja tuskasta, enkä mä oikein tajua miks vuotojen pitää kiusata juts meikäläisiä, joilla on muutenkin luotto hukassa sen suhteen että kaikki menee hyvin. Ja tuossa vaiheessa kun ei vielä voi mennä kurkistamaan ultraan ja saada niin varmaa...
  18. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi amv, onpa todella ikävä kuulla, ihan valtava pettymys. Olen tosi pahoillani. Siis onko sinulle tehty 2 kahden alkion siirtoa luovutetuilla? Mieli on varmasti luovuttanut, ymmärrän, mutta jos ajatellaan että onnistumisprosentti on parhaimmillaan n. 50% per siirto, kaksi siirtoa ei ole...
  19. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tsemppiä ja voimia amv. Elät nyt piinan kaikkein vaikeimpia hetkiä. Mahtaakohan olla ketään jolla ei olisi tuossa vaiheessa epätoivoinen olo? Mä toivon niiiin mielettömästi että sä plussaat! Hienoa hathor että hcg oli noin hyvä. Voi vitsit, nyt kelpaa paistatella. Ihan mahtavaa!!! Nyt vaan...
  20. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    :heart:Hathor :heart::heart: Tämä on ihan mahtavaa, onnea!!!!! Mä uskoin tähän ja oon nyt ihan ikionnellinen, aivan mieletöntä!!!!!!!!! Mäkin heinäkuussa kun testasin ja näin haalean viivan, niin ajattelin että kemiallinen raskaus. Se ei oikein heti mene tajuntaan kun se tuntuu niin...

Yhteistyössä