Hakutulokset

  1. H

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Saimme toisen tyttäremme 6,5 tunnin synnytyksellä torstaina 20.12 kello 23.00. Tytöllä mitat olivat 3,5 kg ja 49 cm. Ponnistusvaihe ihanat 5 minuuttia, 0 tikkiä ja 0 repeymää. Ja 2 tuntia synnytyksestä pystyin istumaan. Hieno kokemus, vaikkakin kivulias. Aikas tyytyväinen tapaus, ja pitää...
  2. H

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Täällä kanssa :wave: Luulin jo aamupäivällä tämän olevan SE päivä, kun tosi jännittynyt ja tärisevä olo oli. Ollut koko päivän, ei tosin enää. Eilen olin niin energinen etten nukkunut edes päikkäreitä (1,5 kk joka päivä nukkunut) ja aamullakin heräsin itsekseen ennen 6tta. Sitten koko...
  3. H

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Onnittelut jakautuneille ja viimeisimpänä hapikolle! Ihanaa :heart: Pitäisi mennä nukkumaan mutta jotenkin oon huomannut että yksin valvominen on mukavaa. Siis kun kohta ei valvo yksin vaan sen pienen pötkön kanssa. Ja silloin ei voi päättää menevänsä nukkumaan nyt ja heräävänsä sitten...
  4. H

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    Mää ainakin olisin valmis lähteen pois synnäriltä heti kun saa. Mulla oli viimeksi niin kamala koti-ikävä että hyvä kun selvisin. Nyt kun on toi tytärkin jo maailmassa niin kuinka sitä siellä muka voi olla?! Viimeksi olin kaksi yötä ja ei olis yks hoitaja päästänyt edes silloin pois (ei mitään...
  5. H

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    suzyco Täällä kanssa oli ensimmäistä odottaessa ilmassa kamala masis. Mietti vaan kuinka yksin sitä on ja tulee olemaan vauvan kanssa, kun kavereillakaan ei ollut lapsia. Ja oliko virhe ynnä muuta.. Kaikki se oli jo unohtunut kun tästä toisesta alkoi haaveilemaan. Nyt on yhdellä kaverilla jo...
  6. H

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    En tiedä miksi noita nikkaavia smile-tyyppejä tulee aina oikean sulkumerkin tilalle. No ne ei ole tarkoituksellisia. :o
  7. H

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    Mua korpee toi Tehyn lakko ihan älyttömästi. En haluaisi siitä joutua kamalasti keskustelemaan kun tuntuu että "perusteluni" ovat niin heikot ja täynnä asia virheitä mutta kerronpa sen nyt kuitenkin. Oon itse kanssa ns. matalapalkka alalla (kokki). Ja kuukausi ansiot on ollu sellaista 1100 ...
  8. H

    Raskaus aikana masennuslääkkeitä käyttäneet, Help!

    En tiedä mitä nämä SSRI, mutta itse söin ensimmäisen raskauden aikana Seroniliä (fluoksetiinia) 20 mg ja raskauden ja imetyksen jälkeen vaihdettiin takaisin mun "normaaliin" seroxatiin 20-40 mg. Ja nyt tämän raskauden alussa vaihdettiin Citalopramiin jota söinkin menestyksellä noin 5 kk, mutta...
  9. H

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    Luin tossa tämän päivän iltasanomista siitä eilisestä ampumistapauksesta, tuli mielettömän paha olo. Katselin sitten meidän iltapalalla olevaa tyttöä joka niin viattomana siinä söi. Kyynel aivan tipahti. Ei kenelläkään pitäisi olla oikeutta riistää toisen henkeä. Miten oman lapsen...
  10. H

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    Oon pidemmän aikaa jo lueskellut teidän juttujanne ja ajattelin nyt ilmoittautua tänne kanssa. Laskettu aika on 25.12 ja entuudesta on 2 v tyttö. 24 vuotta on ikää ja aviomies löytyy. Siinä tausta tietoja. Viikko sitten tajusin tämän "tilanteen" eli on 7 viikkoa enää laskettuun aikaan...

Yhteistyössä