Hakutulokset

  1. M

    HEINÄMAMMAT 2008 ~joulukuussa~

    Tiistaina kävin neuvolassa ja sydänääniä ei saatu kuulumaan ja siitä tuli hiukan outo olo. No tilasin sitten ajan yksityiselle gynelle ja eilen sitten kävin siellä. Uutiset olivat ikäviä, kun pikku sydän ei enää sykkinyt, raskaus oli edennyt kuitenkin jo viikoille 9+6 joten sydän oli pari päivää...
  2. M

    HEINÄMAMMAT 2008 ~joulukuussa~

    Täällä on nyt kyselty onko töissä vai kotosalla. Itse olen töissä ja ylitöitä tulee välillä tehtyä ihan liikaakin. Jotenkin tuntuu, että en onnistu tuota äitiyslomaa edes kunnolla pitämään. Joku kyseli verenpaineesta ja minulla se on kans tosi matala hyvä jos joskus käy lähellä sataa...
  3. M

    HEINÄMAMMAT 2008 ~joulukuussa~

    Hei taas kaikki mammat. Viikko on mennyt oikein hurinalla ja nyt on vain aivan ihanaa olla yksin kotosalla ihan rauhassa. Tuota pahaa oloa on ollut minullakin ja kaiken huipuksi iski vielä vatsatauti ja kun tätä painoa ei oel muutenkaan kauheasti niin ei kiva. Eka raskaudessa juoksuttivat...
  4. M

    HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

    Täällä kyllä nyt uni vaivaisi kovasti, kun meinaa minullakin tuo uni karata aamuyöstä neljän aikaan ja aamusta kun saisi nukkua niin eiköstä molemmat lapsukaiset riennä kaveriksi. Minulla kesti ekalta pahoinvointia 7 kuukautta ja nyt toiveissa olisi, että se loppuisi paljon aiemmin. Eka...
  5. M

    HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

    Tässä on saanut nyt itse säikähtää ihan todella, kun keskiviikko iltana tuli verta, mutta vähäsen. No onneksi pääsin torstaina jo ultraan ja kaikki oli massuasukilla hyvin, pikku sydän löi ja raskaus jotenkin todentui miehellekkin siinä samalla. Lääkäri tuumikin vuodon ollen ihan harmitonta, kun...
  6. M

    HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

    Selailin sivuja taakse päin ja uusia vauvamasuja oli tullut mukaan, onnittelut kaikille =) ja ikävien uutisten saaneille :hug: . Itse en edes muistanut millaista tämä raskaus ajan pahoinvointi on. Eka lapselta oksensin 7 kuukautta ja nyt taas oksennan läpi vuorokauden, aina pitää varmistaa...
  7. M

    HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

    Tervehdys RouvaSumppisuu :) Mamma 7328 la aika on 02.07. Kivasti olit jaksanut koota listan meistä mammoista. Täällä on kiva seurata miten muilla mammoilla menee tämä raskaus aika.
  8. M

    HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

    Hei! Yksi heinäkuun masu lisää. La on kesä heinäkuun vaiheessa joka tarkoittaa minulla sitä, että sektio on joskus kesäkuussa ennen Juhannusta. Itselläni on ennestään yksi ihme poika 7 v ja miehelläni on yksi ihana 5 v tyttö. Nyt sitten jännänä odotellaan tätä uutta masuasukkia. Oireena on...

Yhteistyössä