Hakutulokset

  1. M

    Äitejä Jämsästä?

    Äiti 25v. kaipailee seuraa muista äideistä sekä pojat 2v.ja 4v. leikkiseuraa.Laittele viestiä jos olet Jämsän seudulta.:)
  2. M

    4v nukkumaan omaan huoneeseen

    Meillä nyt 3,5v.poika nukkunut melkein pienestä asti omassa huoneessaan,välillä on tullut kausia kun pelottaa mutta menneet ohitse.Tosin kun pikkuvelikin(nyt 1v4kk) nukkuu samassa huoneessa niin on kummallekkin turvaa toisistaan.Eivät juurikaan heräile öisin ja jos heräilevät niin pahoihin...
  3. M

    Jämsästä mammakamuja?

    Muutto olisi edessä Jämsään joten olisiko siellä mammakamua kohta 25v.äidille?Pojat on iältään 1v2kk ja 3v.
  4. M

    Kertokaas millasta on asua Jämsä/jämsänkoski alueella?

    Muutto olisi sinne suuntaan,kaipaisin vähän tietoa kaupungista ja mikä alue olisi lapsiperheen mieleen?
  5. M

    Hain opiskelemaan Leipuri-Kondiittoriksi

    Tällä hetkellä olen kotiäitinä,leipurin hommia tein vähän aikaa valmistumisen jälkeen sekä olin Pandan makeistehtaalla töissä.Itse pidin koulussa kuvaamataidosta ja jos siinä on hyvä niin ainakin kondiittorin työssä se auttaa vähäsen.:)En ollut mikään hyvä ruoanlaitossa jne.mutta koulussa sitä...
  6. M

    Hain opiskelemaan Leipuri-Kondiittoriksi

    Olen valmistunut -03 leipuri-kondiittoriksi Tampereella ja silloin ei ainakaan ollut minkäänlaisia valintakokeita.Liekö koulu/paikkakunta kohtaista sitten..
  7. M

    Muutto vauvan kanssa

    Me muutimme kun eka lapsi oli n.1kk ikäinen ja hienosti meni.Hyvin saatiin tavarat pakattua ja purettua.Sillon kun vauva nukkui oli hyvää aikaa järkätä tavaroita.Toista lasta odottaessa muutimme taas ja hyvin meni sekin kun eka lapsi oli mummilla hoidossa muuton ajan.
  8. M

    Voiko olla ettei sopivia rintsikoita vaan löydy?

    Mulla taas kävi niin että kun menin ekaan pikku liikkeeseen niin löyty oikeanlaiset ja oikea koko.Aiemmin olen ostanut liian isoja ja ihan väärän mallisia.Kävin siis Patrician liikkeessä.Ensiksi meinasivat sovituttaa isompaa kokoa mutta huomasivat että tarvinkin pienemmät ja oikea malli löytyi...
  9. M

    Vinkkejä 3v. raivokohtauksiin??

    Nonii,neuvolassa sanoivat että on vain tavallista uhmaa pahempi eli aikasmoinen jääräpää ja herkkis pikku mies.Tavataan psykologi jonka kanssa juttelemme sitten jos sais jotain vinkkejä tuon herran käsittelyyn.:)
  10. M

    Vinkkejä 3v. raivokohtauksiin??

    Kiitos vastauksista.Huomena on onneksi pojan 3v.neuvola joten ajattelinkin ottaa asian siellä puheeksi.Kun ei tiedä onko se ihan normaalia uhmaa ja rajojen testaamista vaiko muuta.Pitääpä kokeilla tuota lelu juttua,josko tepsisi. :)
  11. M

    Vinkkejä 3v. raivokohtauksiin??

    Onko kellään vinkkejä kohta 3v.pojan raivokohtauksiin?Varsinkin pukiessa alkaa kirkuminen ja vastustelu niin että saattaa tuota kohtausta kestää tunninkin.Ei voi minnekkään lähteä kun en saa puettua poikaa kun on vielä 9kk joka itkee vieressä kun pelästyy isoveikan karjumista.Ulos lähdöt on...
  12. M

    Suositelkaa hyviä matkarattaita!

    Mietiskelin niitä,ovat kalliit mutta luultavasti hyvätkin sitten. :)
  13. M

    Suositelkaa hyviä matkarattaita!

    Minkä merkkiset matkarattaat ovat hyvät??Sellaset pitäis hankkia mutta en oikein tiedä mitkä olisi hyvät..
  14. M

    Menisköhän kirpparilla kaupaks lehdet

    Mä voin ottaa Meidän perheet jos oot pk-seudulta. Valitettavasti ollaan Tampereelta.:(
  15. M

    Sanokaa et mä pärjään!!!!!

    Minä olin yli 2kk yksin kahden alle 3v.muksun kanssa kun mies oli työmatkalla Kiinassa.Rankkaa oli!Muista pyytää apua keiltä vaan saat.:)Että saat omaakin aikaa..
  16. M

    Menisköhän kirpparilla kaupaks lehdet

    Meillä myös kasa lehtiä,vauva,kaksplus ja meidän perhe lehtiä.Kukahan huolisi?Ovat -07 ja -08 vuosien lehtiä.Meneekö kirppiksellä nykyään lehdet?Joskus ainakin vähän huonosti..
  17. M

    Täytekakun täyte

    Jos teet ihan perus kermakakun,niin sinnehän voi laittaa vaikka mitä.Mistä itse tykkää,esmes joku hillo+kermavaahto(lisänä jotain hedelmiä kuten banaania jne.) tai sitten valmistat täytteen joka hyytyy jääkaapissa ja koristelet kakun kuin normaalin kermakakun.Netistä löytyy paljon erilaisia...

Yhteistyössä