Hakutulokset

  1. Y

    Ootteko ollu varmoja raskaudesta ennen testiä?

    Mä meinaan oon :D Tulevien menkkojen, joita ei siis tule, alkuun on melkeen kaks viikkoa, mutta jostain syystä mä olen aivan varma että plussaan :)
  2. Y

    kuinka tosissaan

    porukka täällä kirjottelee? aina välil kun luen näitä juttuja, ni aattelen 'et ei voi olla tosisssaan'... mut sit taas joistain saa vahvasti sen käsityksen et ovat hyvinki tosissaan. emmä tiiä, en oike ossa selittää mitä tarkotan. siis kyllä mäkin ihan tosissaan vastaan esim kysymyksiin...
  3. Y

    facebook koukussa

    olen täysin! onko muita?
  4. Y

    merlionille huomenta

    :wave: 3.03 ilmestyy tänään...
  5. Y

    huomenta merlion!

    :wave: hyvää huomenta! ajattelin olla eka joka toivottaa! :D mä meen keittään sulle aamukahvit.
  6. Y

    pakko saada

    kahvia! pillerit pomppi silmissä. huonosti nukuttu päivä takana. |O |O |O
  7. Y

    englanniks kääntöapua

    elikkäs mikä prepositio tulee 'kivikaudella' kans? eli siis at stone age vai in vai mikä? :headwall: tyhmä.. :headwall: vai miten mahtaa tulla? kiitos.
  8. Y

    profiili

    hah! just huomasin profiilistani, et oli kuvitellu poikani olevan kaks vuotta todellista nuorempi... :D nyt profiili muokattu. kaikkee sattuu kun näin yöaikaan rekisteröityy :laugh: :laugh:
  9. Y

    tietääkö kukaan kouvolasta

    ja sen asuinalueista? mikä/mitkä kävis lapsiperheille ja olis rauhallisia?ja kohtuu lähellä keskustaa. pitäs sinne päin muutella tossa vuoden vaihteen tienoilla.
  10. Y

    verensokerit alhaalla

    siis minulla! taidanpa hiippailla osaston jääkaapille. hirvee nälkä! ´herääköhän kaikki jos kaivan repusta pussin poppareita ja poksuttelen ne... :p
  11. Y

    olisko aika

    tyhjentää sivuhistoria ja lähteä kahvin keittoon! hyvää 'yötä' kaikelle kansalle. tasapuolisesti yönsä valvoneille ja nukkuneille!
  12. Y

    yötyöläisten työt?

    elikkäs minkäslaisia hommia sitä näin yökaudet paiskitaan?mä oon hoitoalalla.pääsääntösesti yöaikaan huhkin.
  13. Y

    meille tulee pentu!toivottavasti..!

    siis koiran pentu... ainakin nyt ihan jo melkein varmasti. kovasti ollaan käyty miehen kans keskustelua koiran hankinnasta. nyt ollaan jo niin pitkällä, et torstaina mennään kattomaan yhtä pentuetta. toivottavasti se vakuuttuis.
  14. Y

    vihdoin

    sain nimimerkin rekisteröityä! esikon vauva-aikaan joskus muinoin palstaili,mutta nyt pitkään laiskotellut harmaana.

Yhteistyössä