Hakutulokset

  1. M

    Savonmuan Hilimat

    kotiuduin kyssiltä eilen maaaaaailman ihanimman pikkuprinsessan kanssa. tyttö syntyi suunnitellulla sektiolla 30.10 ja täytyy kyllä sanoa että sektio oli todella positiivinen kokemus vaikka sitä kauheasti jännitinkin. Tyttö painoi 3100gr ja oli 48cm pitkä :) Tsemppiä vain kaikille muille...
  2. M

    Savonmuan Hilimat

    kiitos kirjoituksestasi B) kohta oon lähdössä kuopioon päin. Pitää bussilla mennä kun mies on vielä tämän päivää töissä ja tulee illalla vasta sairaalalle. ihme kyllä sain viime yönä nukuttua vaikka olinkin aivan varma että unet jää lyhkäsiks. Sitä odottaa jo niin kovasti vauvaa ja tietysti...
  3. M

    Savonmuan Hilimat

    meillä tais kuulua 3 ultraa koko neuvolahoitoon.. Iisalmessa siis. Jouduin Itse käymään sitten vielä äitipolilla ja kysissäkin ultrasivat muutamaan otteeseen joten useampia kertoja tuli mulle. Huomenna on lähtö Kysille ja sektio on tiistai-aamuna.. jänskättää... Jos jollain on kokemuksia...
  4. M

    Savonmuan Hilimat

    huomasin tämän ketjun ja ehdottomasti halusin mukaan, vaikkakin aika loppumetreillä. Olen kohta kolmekymppinen, asun Iisalmessa perheemme kanssa ja tulossa ois toinen lapsi. Sektiopäivä on 30.10 joten luonnollisesti perhosia on jo mahanpohjassa hieman....

Yhteistyössä