Hakutulokset

  1. A

    Huuto.netistä

    mulla ei oo toiminu koko päivänä=(
  2. A

    suonikohjujen vaahtoruiskutushoidosta

    Onko kellään kokemusta, mitähän tulee maksaan noin suunnilleen jos yksityisellä käy?
  3. A

    normaalia?

    just, elikkä vois vaikka olla kaikki ihan ok? Raskaana en kaiketi ole kun just menkat loppu=)
  4. A

    normaalia?

    Sanokaas joku, onko tää nyt sitte normaalia Imetyksen oon lopettanu jo puoli vuotta sitte, nii nyt on parina päivänä tullu rinnoista maitoa? liivissä oli ja sit ku puristaa niin on kai se melkein voita=) liekö se sit maitoa, vai joko se on rintasyöpää tekemässä :) onko muilla kokemusta...
  5. A

    Etunimeksi Annika, mikä toiseksi?

    Juliaana Eveliina
  6. A

    Kirppareita Oulussa?

    pohjois-suomen realisointikeskuksen yhteydessä on iso kirppis myös.=) Nyt siel on ollut paljon lastenvaatetta ku on noi pöydät ollu alessa=)
  7. A

    Hoitoraha ja lisä ?

    maksetaan=)
  8. A

    Onko alle 2-vuotiaan kuorsaaminen normaalia?

    joo, luultavasti isot risat. meillä pojalla myös, nyt hän 1,7. Korvalääkäri meinas et voi olla syksyllä edessä nielurisan poisto, mut eivät kuulemma poista pelkän kuorsauksen vuoksi. Meitä ainakin käski seurata et tuleeko nukkuessa sellaisia n. parin sekunnin hengityskatkoja... et jos niit on...
  9. A

    Mitä 11v tytölle synttärilahjaksi?

    joku korukin voi olla kiva=)
  10. A

    Osuipa sitten huijarihuutaja minunkin kohdalle...

    sanoppa muuta, toi on tosi inhottavaa. Itse olen odottanut kohta kuukauden. Aina lupaa ja lupaa, välillä ei edes vastannut ja ne selityksetkin tuntuu aina niiiin keksityiltä. Nyt sit pari päivää sitten lupas että 30. päivä maksaa. Saas nähdä. Ja jos ei huomenna näy niin en enää usko mitään!!!
  11. A

    Mitä suurinpiirtein maksaa ratsastustunti tai joku ratsastuskoulu tms?

    alkeiskurssit täytyy jossai paikoissa käydä, että voi sit aloittaa... ja se maksaa n. 200,- (sis ehkä 10 ratsastustuntia)
  12. A

    Minä luulin, että nuo HM:n vaatteet ovat vartavasten HM:lle tehtyjä

    ja halpahallista olen joskus ostanut samat farkut pojalle, mitä myy h&m =)
  13. A

    Korvatulehduskierteestä..

    aina ei lopu noi tulehdukset edes putkitukseen. Meillä toisiks nuorimmalla alko puoli vuotiaana tulehdukset, ekat putket sai vuoden iässä, ja tulehdukset jatku kuukausittain, toiset putket laitettii puoltoistavuotiaana ku ekat lähti pois ja samalla poistettii kitarisa, silti jatku vielä kaks...
  14. A

    Korvatulehduskierteestä..

    tätähän ei siis kukaan mainosta=) monet eivät osaa tietämättään hakea näitä tukia!!!
  15. A

    Korvatulehduskierteestä..

    siis saa sitä vammaistukea ihan tuohonki korvakierteeseen. Meillä alkoi toukokuussa -08 kierre ja tammikuussa sain hoitotuen puolelta vuodelta. Tulehduksia täytyy olla joka kuukausi se puoli vuotta vähintään, elikkä todettavissa, että selvästi jatkuvaa... ja lääkäriltä vaan pyytää lausunnon...
  16. A

    pystynkö lisään vielä vaatetta h&m tilaukseen???

    joo, pystyy. kun teet tilauksen nyt, niin ne lisätään autom. siihen edelliseen jos laitat sitten lopuksi että kaikki samassa paketissa=)
  17. A

    Putket korvissa ja nyt korvatulehdus

    No me ollaan menty kyl heti ku mahd. käymään lääkärillä. Jos sitä runsaasti tulee, niin voi joutua useammin käydä imemässä märkää pois. Hyvä olis käydä,ettei putket mene tukkoon! Meillä jatkui vielä puolitoistavuotta korvakierre putkien laiton jälkeen ja uudet putket laitettiin kerran, kun...
  18. A

    mitä teette nyt asuntolainojenne kanssa kun korot tulevat alas?

    nousiko teillä se koron marginaali? Kun me kysyttiin vaihtoa nykyisestä pankin prime korosta euriboriin niin sanoivat että marginaali sitten muuttuu puolet isommaksi!!! Kiristystä?
  19. A

    Gallup lasten lukumäärästä ja keskenmenoista

    7 lasta, ei keskenmenoja :)

Yhteistyössä