Hakutulokset

  1. O

    ¤¤¤ELOMASSUT KESÄKUUSSA¤¤¤

    Heippahei kaikki! Taas pitkästä aikaa täällä, eipä tule näin kesällä paljon koneella norkoiltua.. :whistle: Nytkin tässä mökillä ollaan, kannettavan sain käsiini niin ajattelin tulla pitkästä aikaa tänne kirjottaa kuulumisia! Ja onneksi olkoon ensimmäiselle elovauvalle ja koko perheelle...
  2. O

    <<ELOMASSUJEN ODOTTAJAT>>

    minä myös minä myös!!! :D
  3. O

    OoO ELOMASSUT TOUKOKUUSSA OoO

    Hellurei! Tänään oli sit se neuvolalääkäri, kaikki oli meidän pikkusella hyvin. Tai miten sen nyt ottaa.. pikkusella hyvin, mutta mulla ei niinkään.. Mulla on kohdunkaula lyhentynyt, on nyt 2 cm, mut onneks kohdunsuu vielä visusti kiinni. Vauva on jo aivan laskeutunut alas, on...
  4. O

    OoO ELOMASSUT TOUKOKUUSSA OoO

    Iltaa tännekin! =) Viimeksi kirjoitellessani pääsin vielä "kehuskelemaan" hyvällä voinnilla, mutta enpä enää. Viikonlopun aikaan alko sydän tykyttää hetkittäin melko kovasti ja kädet täristä. Mittasin töissä verenpaineen, niin oli 155/95 ja syke 106, eikä laskenut vaikka vaan istuskelin...
  5. O

    OoO ELOMASSUT TOUKOKUUSSA OoO

    Voihan että, kävin lueskelemassa juttuja äitiyspakkauksien vuosittaisesta vaihtumisesta, ja sielläpä luki, että jopa kesäkuussa voi saada vielä edellisen vuoden pakkausta.. että vaikka uusi pakkaus on vaihtunut, vanhaa jaetaan niin pitkään että se loppuu. Minä kun olin luullut, että se oli jo...
  6. O

    OoO ELOMASSUT TOUKOKUUSSA OoO

    tretyttö: tosi kummallista.. mäkin kun olin käsittänyt, että nyt enää jaetaan sitä tämän vuotista pakkausta. Siks jätin hakemuksen viime viikolla, enkä aiemmin, vaikka olis voinu.. noh, katsotaan kumpi pakkaus sieltä tulee.
  7. O

    OoO ELOMASSUT TOUKOKUUSSA OoO

    Voiko siis edelleen saada viime vuoden äitiyspakkauksen..? :o Plääh, en yhtään haluais sitä.. Itsekin tein hakemuksen kelaan viime viikolla, ja tällä viikolla tuli päätös postissa, että äitiyshakemus myönnetty.. tulee paketti kahden viikon kuluessa.. voihan rähmä, jos tulee vielä se...
  8. O

    OoO ELOMASSUT TOUKOKUUSSA OoO

    Hellou! Tervepä terve kaikille, taas pitkästä aikaa.. mulla kyllä aina kestää tänne kirjoittelu, mutta onneksi edes kerran kuussa =) Meillä on pikkusen kanssa mennyt hyvin :heart: Kävin tässä viime kuun lopussa sokerirasituksessa, ja siinä oli arvot ok. Paino mulla on noussut tosi...
  9. O

    <3<3 ELOMASSUT huhtikuussa <3<3

    Heipsun kaikki! Vihdoin taas ehdin tulla tänne koneelle pyörimään =) Sain tänään hyviä uutisia, liittyen siihen mun parin vk takaiseen alavatsakipuun. Papa-kokeessa ei näkyny mitää epänormaalia, eli ei tulehdusta! Huh! Mulla kun siis oli kohdunkaulalle tullu jotain muutoksia, limakalvot...
  10. O

    <3<3 ELOMASSUT huhtikuussa <3<3

    Halit ja jaksamista salahille! :heart: On varmasti kauheaa elää nyt epätietoisuudessa tuon asian kanssa, ennenkuin asiaan saatte varmuutta. Mutta olen toisaalta samaa mieltä mellulin kanssa, asia ei ole niinkään hirvittävä, kuin jotkin muut vakavat vammat/sairaudet voisivat olla. Toki asia...
  11. O

    <3<3 ELOMASSUT huhtikuussa <3<3

    Heipähei pitkästä aikaa! Meille ei pikkusen kanssa kuulu tälle kertaa kovin hyvää, ollaan nimittäin 2 vk sairaslomalla. :| Alkoi maanantai-iltana koskemaan alavatsaan, eikä kipu loppunut. Kipu tuntui aina liikkeessä, ja aivan alhaalla vatsaa. Noh, tiistaina käytiin neuvolassa...
  12. O

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Moikkamoi =) Onnittelut kaikille ultrissa käyneille tyttö- ja poikauutisista! Olisi kyllä viime lauantaina rakenneultrassa itseäkin kiinnostanut aivan hurjasti, kumpi tulee, mutta se jätettiin miehen kanssa vielä arvoitukseksi.. sitten näkee, kun vauva syntyy :p mä oon vaan niin utelias...
  13. O

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Hellurei kaikille jälleen.. =) Taas kerran on vierähtänyt aikaa täällä käynnistä, mutta nyt ollaan tässä :p Meillä oli eilen rakenneultra, mikä meni hyvin. Jännitin kyllä taas pitkästä aikaa ultraan menoa, kun edellisestä käynnistä oli jo aikaa. Mutta siellähän se meidän pikkunen...
  14. O

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Moikkamoi! Tännepä on taas ehtinyt tulla juttua, kun en ole koneella käynyt.. =) Oon taas kerran sairaslomalla, viimekskin taisin olla kun tänne kirjottelin. Nyt flunssan jälkeen oon mahataudissa! :x Nyt kylläkin jo paranemaan päin, toissailta ja -yö oli tosi karmeet. Koko ajan...
  15. O

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    HooÄs voisitko päivittää mun LAn listaan...? se on 5.8. Kiitos!!! =) :heart:
  16. O

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    ...tai pikemminkin yötä |O Minä täällä yövuorossa aikaani kulutan, ja mikäs siihen parempaa kuin täällä juttujen lukeminen. En meinaa nimittäin perässä pysyä, kun en joka päivä koneella käy. :/ Ei meinaisi jaksaa valvoa, väsyttää jo nyt vietävästi!!! Ja aamu seitsemään olis vaan...
  17. O

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    Fosfori siis se mun laskettuaika ei olisi alunperinkään muuttunut. Olin käsittänyt väärin, että LA olisi vaihtunut ultran mukaan, kun lääkäri niin sanoi.. mutta siis, se LA on 5.8. =)
  18. O

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    Huomenia!!! Täällä juuri palauduttiin neuvolasta, ja ai että, oli IHANA kuulla pikkusen jumpsuttavat sydänäänet taas pitkästä aikaa! :heart: Kaikki oli siis mallillaan, sekä tulevalla äitylillä että pikkusella masussa. Paino minulla oli tippunut alkupainosta kilon verran - mikä ihan...
  19. O

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    Hellou! Kiitti ensinnäkin katham ja Pepppi vastauksistanne =) helpotti heti kuulla, että muillakin näitä "outoja tuntemuksia tuolla jossain".. ;) Tänään niitä tuntemuksia ei ole tuntunutkaan. Jospa ne todella ovat niitä kasvukipuja, kun joka paikkahan tuolla alhaalla venyy ja...
  20. O

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    Moikkamoi kaikille! Enpä ole kirjoitellut tänne moneen moneen viikkoon.. ei oikein tämä koneella istuminen ole joka päiväistä mulle.. ;) Kun töissä on niin ei ehdi eikä jaksa, ja vapaalla on aina muuta menoa ja tekemistä. Mutta nyt, flunssaa potiessa, tätä aikaa riittää! :headwall...

Yhteistyössä