Hakutulokset

  1. M

    Läl läl lää Muumikuppien keräilijät :D

    Meilläkin tarjouksessa uusin muki 11,90e.. tuli ostettua. B)
  2. M

    Lahjoitetaan palstasta..

    Taitaa mun kamoille kierrätyskeskus olla kohta suuntana... kurjaa tollaset. Vie niin maun tästä touhusta! |O
  3. M

    Lahjoitetaan palstasta..

    Tarkoititko mahd mun ilmoa? Kun näin vähän aattelin kun se sinne ilmestyi... |O
  4. M

    Lahjoitetaan palstasta..

    Voisin ottaa nikin vastaan.. Ei muuten väliä, mutta olisi kiva että lahjoitettavat menisi oikeasti niitä tarvitseville, eikä hyödykkeeksi eli myytäväksi eteenpäin.... :o
  5. M

    Kuinka paljon edelläsi olevan ostokset maksoivat?

    .. mutta markka-aikaan Arabian tehtaanmyymälässä. Meitä edellä oli ilm. joku diplomaatti, autokuskeineen. Niiden ostosten summa oli vähän reilu 48 000mk... :o siinä meni myyjälläkin aikaa kun soitteli jotain soittoja sen kortin perään ja täytteli jotain papereita. Minä sitten ostin pullasudin...
  6. M

    saimme enkelivauvan

    :'( :hug: :flower: :heart: Ei sanoja ei... Osanottoni. Voimia koko teidän perheelle. :ashamed:
  7. M

    Mikä taho tai virasto

    Jotain ton tyylistä tuossakin kaverin tapauksessa on, vihanpitoa vanhempien kesken ja laitetaan vahinko kiertämään.. kurjaa. :snotty: Mutta minne se voisi sitä valitusta rustata? Tietääkö kukaan?
  8. M

    Mikä taho tai virasto

    on työvoimatoimiston "esimies"? Eli jos laittaa valitusta työkkärin toiminnasta, ihan siis sen koko puljun toiminnasta paikan pomoista lähtien, niin minne se valitus tulisi laittaa? Ei kai suoraan johonkin työvoimaministeriöön :o Kaveri tarttee apua, eikä mul oo tietoo :| Enkä kyl...
  9. M

    luottotiedoista tietävät

    Luulen että ei puhdistu lista, vaan sinne perään saa merkinnän että summa hoidettu.
  10. M

    Kuka tietää? MINKÄ ROTUINEN on Sheba mainoksen" harmajasinertävä" kissa?

    on samanlainen ja rodultansa Eurooppalainen. Aivan ihana kissa!! Meidän siis :D
  11. M

    ÄitiysLomalainen!!!

    Saapuneet kansiosi on täynnä, yritin laittaa sinulle viestiä!!! :wave: :wave: :wave:
  12. M

    pääsetkö kirjautumaan huuto.nettiin

    En minäkään. |O
  13. M

    Muistaakos kukaan nähneensä luumu-rahkatorttujen ohjetta rasvattoman maitopurkin kyljessä?

    Niin ja siis en mitenkään taitellut levyn reunoja yhteen, vaan laitoin tuollaisenaan uuniin... voiko vaikeemmin taas meikä selitellä :ashamed:
  14. M

    Muistaakos kukaan nähneensä luumu-rahkatorttujen ohjetta rasvattoman maitopurkin kyljessä?

    tein silleen että leikkasin sen torttutaikinalevyn neljään osaan, eli kolmion muotoisiksi paloiksi ja sitten siihen päälle laitoin ensin vaniljarahkaa ja sen päälle luumuhilloa. Ensin voitelin levyt kananmunalla. Ja voi että oli hyviä :p :p :p
  15. M

    Onko kokemusta tai tietoa..

    Minulla taas kävi niin että taksissa ei kortti jostain syystä toiminut, ja rahaa ei rahana mulla sattunu just hirveesti olemaan :ashamed: ja maksusta puuttui 10 senttinen ja kun sanoin että odotas kun yritän moista kolikkoa etsiä kassin pohjalta, kuski vaan totesi että ei kiirettä.. :kieh...
  16. M

    Mistä kokemuksia..

    Kertokaa kokemuksia näistä epilaattoreista vai mitä nää koneet on millä saa vaik säärikarvojansa ajettua, ei tuu nimi nyt mieleen ei :ashamed: Mut siis tiedätte mitä tarkoitan, sellaisia patterikäyttöisiä koneita, ei tavan veenuksia- höyliä. Eli kannattaako ostaa sellainen joka nyhtää...
  17. M

    onko emmaljungalla vaunuissa pelkkää vaununkoppamallia?

    Meillä ainakin on tollaset jo retrot Emmaljungan vaunut. Siis pelkkä vaunu, ei ratasosaa ollenkaan. Nämä olisi jo joutilaat.. :wave:
  18. M

    1993 ja 1994 äp-pakkaukset?

    Toppapuku oli ainaki 1993 pakkauksessa sellainen liila, jossa hiippahuppu, hupun reunus sisäpuolelta sellainen valko-oranssiraidallinen (vai lohenpunainen?) ja rinnuksissakin on sitä lohenpunaista vaiko oranssia(??). Mielestäni aika söpö puku se oli :heart: On meillä vieläkin kaappien kätköissä...
  19. M

    mitä mieltä ootta avonin tuotteista?

    Täällä myös tyytyväisiä, varsinkin shampoot värjätyille hiuksille on aika mainiot, tytön hiukset sai ihan uudenlaisen kiillon verraten kaupan fruttiksiin :D Ja hinta ei tod ole paha! :flower:
  20. M

    Te, joilla kotona siistiä, AUTTAKAA!

    Eteinen ja sen kaapit, vessan peilikaapit ja muut kaapit, lasten lelulaatikot (tilaa uusille :D )

Yhteistyössä