Hakutulokset

  1. V

    alkuraskaudessa valtava maha

    No sieltä olit tuttu! :)
  2. V

    alkuraskaudessa valtava maha

    Googlettelemallakin löyty että ei ihan harvinaista tää taida olla :D ajoissa maha näkynyt aina mutta tää on jo huvittavaa. NEihm kiitos! Missähän samassa ketjussa ollaan oltu kun niin tuttu nimimerkkisi? :) Onnea sinne myös!
  3. V

    alkuraskaudessa valtava maha

    WP 20150111 10 32 47 Pro Onnistuinkohan liittää kuvan? Sellasta tässä mietin että miten tuo maha voi olla tollanen? Otettu aamulla ennen syömistä ja rv 5+4. Neljäs lapsi tulossa.
  4. V

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    heippa! Samaan päädyin, taitaa nuo pregent stickit olla ihan susia :/ tän aamusessa ei näkynyt mitään mainitsemisen arvoista. Menkkoja odotellessa siis.. Nöösen testissä nään jotain, mutta tosiaan jos nuo antaa samaa viivanpaikkaa kuin nää ps:t. Mutta toivotaan että sinulla vahvistuu viiva!! :)
  5. V

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    katoin uusiks nuo sinun kuvat ja on kyllä identtiset :D toivotaan ettei noin selviä viivanpaikkoja anna tai teen kyllä valituksen! vähän meinaa jännittää jos aamulla onkin yhtä hailakka..
  6. V

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    juu prismasta ostin minäkin! Nellikanelilla nään selvän haamun :) On minulla ihan veto pois olo,autossa iskee pahoinvointi ja aamulla vähän myös. ja mahakipuja vaihtelevasti. Mutta kun nuo kaikki ollu myös kuukautis-oireina :D ainut uus on tissien "pistely". tänään kun mm juoksin niin...
  7. V

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    no moi ooti! juuri samalta näyttää mun testini kuin nuo sinun! :) näkyi testiajalla ja näkyy edelleen nyt pari tuntia myöhemmin. tein tänään myös postissa tulleen jonkun 10 vahvusen testin ja apteekin oman ja ei mitään... siksi epäilen onko noissa joku häikkä sit kumminkin :/ vaikka...
  8. V

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    2014-08-12 17.16.34-1 onnistuikohan linkki?
  9. V

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    heippa! taustalla lueskellut mutta nyt hers kysymys.. antaako nuo pregent stickit jotain tosi vahvoja viivanpaikkoja? luonnossa selkeempi,kameralla ei meinaa taltioitua. muut testit vaan sanoo negaa niin vaikee uskoa tohon :/ niin ja onnittelut kaikille plussanneille!!
  10. V

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Voi ei Hopeinen kuu.. kävi ihan harmittaa sun puolesta!! Mikähän ihme tuossa voi oikein olla.. ja jos kuitenkin pienemmät vaatteetkin menee. Pakosti olet sitten kiinteytynyt. Mulla perjantaina vaaka sanoi 72,3kg. Eli normaalipainoisia ollaan. Ja kävin liikenteessäkin viikonloppuna ja voi...
  11. V

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Ja hopeinenKuu, tsemppiä kovasti ja iso hatunnosto sinulle!! Ihan sairaan kauan olet jaksanut! Mulla alkaa tää 6vkoa jo käydä mielenterveyden päälle, ni en ihmettele että alkaa sinulla tökkiä.. Mulla nyt siis tarkoitus jatkaa tätä tiukkaa kuuria ruonne 24.2 asti, eli kaks viikkoa vielä...
  12. V

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    noniin, tänä aamuna vaaka näytti 74,3kg. Normaalipainoon matkaa siis alle kilo :D Jesh! Kuitenkin loppukesällä 2011 (keväällä silloin synnyttäneenä) mun pahin paino ikinä oli 90kg!! Niin onhan tää jo aika paljon parempi :) Tällä erää siis laihdutusta takana sen reilun 6vkoa ja lähtenyt n...
  13. V

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Heippa! Olen seuraillut teitä säännöllisen epäsäännöllisesti, ja jospa nyt jopa kirjoittaisinkin :D Eli täällä 28v kolmen lapsen äiti.. En nyt virallisesti nutraa, välillä nutriletiakin syön mutta pääasiassa normaalia ruokaa alle 500kcal päivässä. Ja paino on kyllä tippunut aika hienosti...
  14. V

    *** Helmikuussa hoikentuvat ***

    Heips! hiljaiseloa täällä, mulla motivaatio lopahti joten koitan nyt suht koht säilyttää tän saavutetun painon ja jatkan pudottamista kun saan taas motivaatiopiikin :D Mulla tämmöstä kausittaista tää homma ollut ja semmosena jatkuu. Töissä olen nyt ollut viime vkl ja tänä vkl menossa, ja jossain...
  15. V

    *** Helmikuussa hoikentuvat ***

    Vautsi Empuuu! :) Minä olen saanut repsahduksen jälkeen itteni kuriin taas, ja paino samoihin mitä oli ennen repsahdusta.. tänä aamuna siis77,7kg. kahdessa viikossa siis tavoite olisi reilu pari kiloa, toivoin siis painon olevan 75 pintaan meidän 1v hääpäivänä :) Nyt ei ainuttakaan...
  16. V

    ehkäisyrenkaan käyttäjät! Onko tää nyt ihan normaalia??

    Kellään ei tietoa/kokemusta?
  17. V

    ehkäisyrenkaan käyttäjät! Onko tää nyt ihan normaalia??

    Laitoin ekan renkaan kun kuukautiset alkoivat, ja ne sitten loppuivat samantien? Voiko tuo rengas lopettaa vuodon? siis ei ollut yhtään kunnollista vuotopäivää.. Outoa!
  18. V

    *** Tammikuussa tiukentuvat ***

    Heippa täältäkin! Kerrankin jopa kirjautuneena paikalla :D Mulla meni aivan plörinäksi nyt 3 päivää,plääh! torstai-aamuna vaaka näytti 77,2kg.. Mutta oli miehen kanssa siinä riitaa, univelkaa ym joten olo oli huono ja alkoi heikottaa. Meninpä sitten antamaan itelleni luvan syödä,ja käsistähän...
  19. V

    Pitääkö vaihtaa lähimpään eskariin kun muuttaa..? Tietäskö kukaan?

    Itse viedään, ja tosiaan helppo viedä kaikki samaan. matkaa tästä joku 4km ehkä. Ja kun on hoidossa eskarin lisäksi niin eihän lähimmässä olisi välttämättä edes tilaakaan..?
  20. V

    Pitääkö vaihtaa lähimpään eskariin kun muuttaa..? Tietäskö kukaan?

    No ajattelin kun juuri eskari alotettu ja stressaavaa muuttaminen lapsillekin, saati jos samaan syssyyn olis vaihdettava ihan outoon eskariin missä ei ketään tunne. Eilen muutettiin ja nyt jo seinänaapurista löytyi saman ikäinen kaveri, eli eiköhän noihin tuleviin koulukavereihin tutustu ainakin...

Yhteistyössä