Hakutulokset

  1. J

    epäselvää testeistä

    Osaako ketään vastata..? Olen saanut tosi vaaleita haamuja,eri testeihin. Niissä jopa hitusen näkynyt sitä väriä. Kävin verikoe testissä samana päivänä ja oli nega. Miksiköhän noi,testit näyttää silti noita,haaleita haamuja.?
  2. J

    mitä ihmettä tämä tarkoittaa??

    Tein one stepin herkän testin.. en aamupissasta, eikä rakossa ollut kauheen kauan. jotain ihmeen vaaleenpunasta töhryy tuli siihen viivan kohille. Mulla oli 2 pv, n menkatkin 29.pv.. ja eilen ja ed. Pv tuli kans 2pv, n ja ohi taas.. tuli sellainen olo et testaan.. onko toi testi sellainen et...
  3. J

    kaupan pregcheck kokemuksia

    Onko kaupan pregcheck testissä viivanpaikkaa? Tein aamulla testin ja tuli,selvästi erottuva harmaa viiva.
  4. J

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Pikku prinsessamme syntyi 17.7.2010 klo. 16.25 3920g ja 51cm :heart: Synnytys meni hyvin =) jonttu79 vaavi 3pv
  5. J

    Raskaus ja masennuslääkkeet

    Aina siinä on miettimistä.. tuota nimenomaan lääkäri määräsi,jo silloin,kun sanoin suunnittelevani raskautta. Luin pakkausselostetta,jossa lukee.. seronilia voidaan käyttää raskauden aikana,mutta varovaisuutta tulee noudattaa etenkin raskauden loppuvaiheessa ja juuri ennen synnytyksen...
  6. J

    Raskaus ja masennuslääkkeet

    Mä syön noita seronil lääkkeitä ja olen raskaana viikolla 39+4 Koko raskauden ajan olen syönyt noita lääkkeitä. Mulla oli tuo 40mg raskauden puoliväliin asti,sitten juttelin lääkärin kanssa voinnistani ja ,kun vointini ollut hyvä,niin laskettiin annosta 20mg,jota syön koko ajan,enkä aio...
  7. J

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Itsellä alkaa hermo mennä,kun kuuma ja ei mitään merkkejä synnytyksen lähestymisestä :( kivuttomia vatsan kovettumisia vaan. Kardemummalle tsemppii kuulostaa lupaavalta =) jonttu79 38+6
  8. J

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    ONNEA DANALLE!!! :flower: :flower: :heart:
  9. J

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    :flower: :flower: :heart:
  10. J

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    Danalle paljon tsemppiä!!!! Ihanaa kohta toinen heinävauva ulkona =) jonttu79 36+4
  11. J

    Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    Meille tulossa kolmas tyttö :heart: näkyykö poika kuinka hyvin yleensä? piti tilata h&m:n äitiyspikkareita,kun kaikki rullaantuu ärsyttävästi vattan alle :D hyvää päivän jatkoa kaikille =) jonttu79 21+0
  12. J

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Kipinäkenkä voimia :hug: Star86 onnea tuplista :heart: :heart:
  13. J

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Eilen oltiin np ultrassa kaikki,oli hyvin ja viikot siirtyi päivän edelle. La.aika nytten 9.7.2010 =) Hyvää joulua kaikille! jonttu79 11+5
  14. J

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Heippa,enpä ole täällä kauheesti kerennyt käymään. Isot :hug: kaikille sitä tarvitseville. Itselläni vasta maanantaina eka neuvola,jota olen odottanut jo,niin kauan ja tiistaina ultra ihanasti,ennen joulua =) saas nähdä,kuinka paljon pikkuinen kasvanut varhaisultrsta. :heart: Ihmettelen...
  15. J

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Tervetuloa kaikille uusille!! Kävin eilen varhaisultrassa. Kaikki oli hyvin ja syke hyvä :heart: :heart: oli pakko käydä,kun viime vuoden keskenmeno kummitteli, tuli parempi mieli,kun näki sydämensykkeen. =) tänään 7+5 :heart:
  16. J

    Kiinnittymiskivut

    mulla oli kanssa kovat kiinnittymiskivut ja tajusin raskaustestin jälkeen sen =)
  17. J

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Täällä tänää 6+1 :heart: aamuisin on ollut vähän huonoa oloa. Pizzaa,kun söin.niin alko ällöttää koko pizza vaikka aina ollut herkkua...nyt ei tee mieli ollenkaan :) parempi niin,ettei tulisi liikaa kiloja :)
  18. J

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MARRASKUUSSA

    Kiitos onnitteluista =) Paljon onnea plussanneille :flower: :heart:
  19. J

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    ilmottaudun mukaan tähän pinoon =) kolmatta odotellaan la.10.7 synnytyssairaala tyks olen 30v.
  20. J

    ilmottaudun tänne

    Tänään tuli raskaustestiin plussa :heart: Meillä on 2 tyttöä 6v ja 4v. Viime tammikuussa, oli keskenmeno rv 9+1 toivottavasti nytten vaavi pysyisi mukana.

Yhteistyössä