Hakutulokset

  1. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Meidän pikku-ukko syntyi 13.9 kiireellisellä sectiolla (raskausmyrkytys) 3100g 51cm <3 =). Tänään (voi tätä juhlanpäivää ;D) kotiuduttiin, kun sairastuin itse oikein kunnolla =s. Onnea kaikille vauvan saaneille =) ja kovasti tsemppiä ja onnea matkaan vielä odottaville =)!!!
  2. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Kovasti paljon ONNEA kaikille vauvan saaneille =) :hug: <3 <3 <3!!! Marjan tilannetta ei voi kun ihmetellä :hug: koita jaksaa ...mitähän ihmettä tossa nyt sitten tavotellaan; enemmän ongelmia vai -huoh??? Turvottaako kellään kasvot??? Jalat mulla on ollu valtavat räpylät jo useemman viikon...
  3. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Osanotto ja voimahalaus SANTTU :hug: ...ja kaunis hiljainen ajatus pikku Enkelille!!!
  4. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Mun on jakauduttava hauskasta "sattumasta" kaupassa. Menin tallihommien jälkeen (megakärttysenä ja väsyneenä) kauppaan ja kassalla pakatessani ihmettelin, et mitä viereinen "täti" hymyili niin kovasti; en kyllä tuntenu, eikä näyttäny edes kaukasesti tutulta. Sitten se kysy, et "koska?"...
  5. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Tähtitaivas: Eiks oo hauskaa kun kaikessa säästetään ;D. Mä oon kans monesti meinannu yksityiselle aikaa tilata, mutta koittanu olla panikoimatta (ja uskotella itelleni, et kun ipana liikkuu, sillä ei toistaseks oo hätää). Mulla oli ekassa raskaudessa (12v sitten ;D) istukan vajaatoiminta ja...
  6. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Mädchen: Mitä toi vasta-aine verikoe pitää sisällään? (ketjua sivusta seuranneena ;D 33+4 19.9 la ja poikaa odotellaan) tuli sen verran omaa napaa hipova aihe, etten malta olla sekaantumatta. Kun mulla edellisen lapsen kohdalla todettiin ABO-immunisaatio (kaikki 3 lastani ovat kellastuneet ja...
  7. M

    Jännitysniska...

    Tiinuli81: Mun tulee yhä seurattua tätä ketjua sillon tällön, kun kyllä tää vertaistuki on hirmu tärkee asia ollu <3!!! Mun niskat jumittelee aina välillä (just kävin ft:ssa kaks kertaa -ja se on riittänyt =) ), mutta ei enää oo sellasta kauheeta oravanpyörää, jossa tuli kipitettyä 8vuotta...
  8. M

    Jännitysniska...

    Emmiliini: mulla on myös noita, ohimoilla usein, mutta myös pään keskiosissa jommalla kummalla puolella. Ja joskus on joku "hermonäpsy" napsahtanu päässä, jollon on voinu olla aivan varma, että suoni katkes päästä :ashamed: ...no, ei o katkennu kuitenkaan.
  9. M

    Jännitysniska...

    "Hauskaa" muuten miten eri lääkärit suhtautuu: ystävälläni on ollut "remppaa" olkapäässä, se on kuvattu ja hän jonottaa nyt leikkaukseen. Kuitenkin lääkäri oli tehnyt passitukset myös rintojen ultraääneen ja keuhkokuvaan + kaikki labrat =) -no ompahan kunnolla tutkittu :laugh: ! Mulla oli...
  10. M

    Jännitysniska...

    Onko muuten kellään hämärässä/ pimeässä sellanen epästabiili-epävarma-ärsyttävä olo? Mua ei oo huimannu mies muistiin, mutta jotenkin toi hämärähuteruus vaivaa :ashamed: ...hurraa kun nää pimeet taas alkaa =) .
  11. M

    Jännitysniska...

    Onnea odotukselle Keisari ;) !!!! Ja tsemppiä reissuun. Itse kukin on tainnu märehtiä tota sikainfluenssaa :snotty: ...mua huolettaa toi meijän miesväki; kun niillä on infektioastmaa ...ja mies ihan samanlainen keuhkosairastaja :( huoh.
  12. M

    Jännitysniska...

    Heippa Keisari =)! Ompa super hienoo kuulla susta =)!!! Oonkin aina välillä ajatellut, että pääsitkö työn myötä eroon koko vaivasta -elää toivossa-, mut juu, mullakin tää "tottumus" on varmaan tehny tehtävänsä, vaikka välillä inhottavan jumin iskeekin, on siihen edes vähän helpompi suhtautua...
  13. M

    Jännitysniska...

    Heissan =)! Kiva et palsta alkaa taas elää =) ...syksy tulee ja "luulotauti" alkaa taas aktivoitumaan -ainakin mulla siis ;D! Mut hauskaa sikäli, että jos kaikilla on kuitenkin ollu kohtuullisen "vaivaton" kesä =)!?? Eve: mulla tää "niska/pää" on aina välillä enemmän ja vähemmän parempi, mutta...
  14. M

    Alapään korjausleikkauksen tarve

    Heippa =)! Kuulostaapa hyvinkin tutulta :hug: ! Itse pääsin yksityisen gynen (toinen yksityinen ei vähääkään tajunnut ongelmaani, toinen taas otti hyvinkin asiakseen) kautta julkiselle puolelle pkl-käynnille: ne olisivat kyllä korjanneet ongelman, mutta lapsiahan ei näiden...
  15. M

    Jännitysniska...

    Kivaa kaunista huomenta =)! Peesailen Droseeraa: mäkin jo innostuin, että jos hakisin kouluun ...mutta paluu arkeen tuli taas jumiutumisen suhteen -mur, taas- ja tuli mieleen, et miten helkkarissa pystyn istumaan siellä (jos nyt edes pääsisin?) :( ? Välillä saattaa puolentunnin istuntasessio...
  16. M

    Jännitysniska...

    Tiinuli81: :hug: koita jaksaa, tiedän ton tunteen, on viheliäistä kun oireet on voimakkaat, pelottaa ja paniikit vaan lietsoo lisää :ashamed: ei niitä saa pois ajatuksista, vaikka mitä tekis + että tieto lisää tuskaa :hug: (...mä oon kans sairaanhoitaja). Mutta... kiva, et oot löytäny hyvän...
  17. M

    Jännitysniska...

    Hei Tiinuli81 =)! Minä myös asun pienellä paikkakunnalla, mutta sattuipa sitten niin, että tämän kunnan ainoalla ft:lla käy kerran viikossa/kahdessa OMT-ft ...että kannattaa kysyä =)!
  18. M

    refluksi ruokatorvenläpän löysyys kellään todettu

    Juup (+ palleatyrä). Lanzoprzolia hoidoks. Oireita oli: "hengen ahdistus" -tuntu, että happi ei mee keuhkoihin, ja piti henkäillä ja hönkäillä, palan tunne tai limaisuutta kurkussa, nielemisvaikeudet ...ööö hankala olo... en just muuta muista. Mutta oireet palaa helposti, kun lääkityksen...
  19. M

    Jännitysniska...

    ootteko huomannu et auton "tärinä" vaikuttas? Mulla autto auton vaihto (vanha jäi tohon nurkkiin) mut edelleen sillä autolla en voi ajaa ku max 10km:a kun jo olo on tosi tukala. ...ja juu, "jännitän" mä muutenkin: pidempiä matkoja (max 40km), liukkaita, ja pimee on kaikista pahin, se saa "silmän...
  20. M

    Jännitysniska...

    Heippa Mammax3 ! Kuulostaa siltä, et sä oot löytäny itelles erinomasen lääkärin =) ! Hurjiltahan noi tutkimukset kuulostaa, mut ompahan sitte tutkittu -kunnolla- ja varmaan helpotuskeinotkin löytyy sitä myöten??? Kovasti tsemppiä :hug: !!! Ja tietty kaikille muillekin =)! Ai nii ja kovasti...

Yhteistyössä