Hakutulokset

  1. K

    Samanhekisiä naisia lapista?

    ?
  2. K

    Kuinka pian menit miehesi kanssa naimisiin?

    Ensitapaamisesta ehti kulua 5v 1kk 2vko kun meidät vihittiin. =)
  3. K

    PakkasG:

    -29 :O
  4. K

    Minkäikäisenä sinun lapsi oli 106 senttinen?

    Viime viikolla 4v neuvolassa mitattiin 107cm. =)
  5. K

    HuOmenta !!

    Huomenta, kahvia aamun hiljaisuudessa mutta ei kauaa. =)
  6. K

    Haluan lopettaa tupakoinnin.Antakaa neuvoja!

    Mulla kävi nii et ku aikoinani aloin esikoista odottaan, silloin lopetin ja siihen jäi. Se oli vaan päätös, en käyttänyt mitään. En vaan sytyttänyt tupakkaa.. =) Stemppiä sulle sinne ap!
  7. K

    HuOmenta

    Ymmärrän ja tää paluu on ollut mielessä pitkään. Mutta minun kohdalla tää "päähäpisto" kannatti ja onneksi nyt pääsen palaamaan. ;)
  8. K

    HuOmenta

    Kotiin eli Lappiin. Olen 9v asunut täällä eteläsuomessa, yksin aikoinani tänne tulin ja aivan oikein tuomiseni on mies ja kaks tyttöö. Ollaan kaikki innoissaan.. =)
  9. K

    HuOmenta

    Huomenta, enää kaksi kuukautta ja mie palaan kotiin. 9v siinä menikin ja nyt on maailman parhaat tuomiset mukana. =)
  10. K

    Joko lotto vetämässä? Jos on uskotko TOSISSASI mahdollisuuksiisi voittaa?

    Uskon mahdollisuuteen koska se on olemassa kun olen lotonnut. =)
  11. K

    Hyvää Huomenta !

    Huomenta. Aamukahvilla tässä ja kohta puuron tekkoon. Kummitytöllä tänään synttärit, täyttää 12v =) ja mie saan uuden luurin. :D
  12. K

    Pitkästä aikaa; PAIKKAKUNTAPINO!

    Ylöjärvi
  13. K

    Linkitä tähän ketjuun SYÖTÄVÄN KOMEA julkkismies :)

    http://www.heroestheseries.com/stills/eric-roberts-heroes-big.jpg
  14. K

    Kirjoita kappale lempibiisisi sanoituksesta.

    There's a lady who's sure all that glitters is gold And she's buying the stairway to heaven. When she gets there she knows, if the stores are all closed With a word she can get what she came for. Ooh, ooh, and she's buying the stairway to heaven. There's a sign on the wall but she wants...
  15. K

    G: Montako joulukorttia lähetit?

    15 meni tänää postiin ja itse tein. =)
  16. K

    vieläkö vanhempasi elävät?

    Isä elää. Äitini menehtyi 32v vuonna 85 ja nyt kesällä äitipuoleni menehtyi syöpään 59v. Itse olen 35v ja isäni on 59v
  17. K

    rehellisyysgallup: pidätkö itseäsi hyvännäköisenä? kauniina, nättinä, sievänä, söpönä..

    Ihan kauniina keski-ikää lähestyvänä äitinä. =)

Yhteistyössä