Hakutulokset

  1. H

    Miten sivuutan isovanhempien yökyläilyvihjeet?

    Kerro isovanhemmille rehellisesti miltä susta tuntuu, korosta, et kyse on siitä, että sinä et halua olla lapsestasi erossa vielä, muista kuitenkin kauniisti kiittää tarjotusta yökyläpaikasta ja et mielelläsi varmasti myöhemmin annat lapsesi myös yökylään (siis jos näin asian oletat olevan).
  2. H

    Kun oli noista horoskoopeista puhe; rapupoika....

    Rapupojista en tiedä mitään, mut tosta tuli mieleen, et kyl se vaan mukavalta tuntuu jos joku kysyy "mitä kuuluu?" ihan oikeasti sitä tarkoittaen ja sit kans kuuntelee mitä kuuluu!!!
  3. H

    h-e-m-m-e-t-t-i.

    ja huutaa ajoittain myös samaan aikaan?
  4. H

    kun toinen äiti arvostelee sun lapsen hoitoa!

    kyl sen toisenkin kans on ihan yhtä pihalla ens alkuunsa ennen ku oppii miten se "toimii", ku vaik lapset olis samoista aineksista tehtyjä ei ne ole toistensa kopioita (onneksi joidenkin ominaisuuksien osalta)
  5. H

    Jos lopettaa syömisen..

    mulle tuli ekaksi mieleen et jos lopettaa syömisen tulee pirun kiukkuseksi. ikävä kyllä asiallista tietoa mulla ei asiasta ole :(
  6. H

    EN VOI YMMÄRTÄÄ...

    raha ei onnea tuo, mut kummasti se rauhoittaa. raha tai sen vähyys on hankala keskustelun aihe (ainakin meillä). en puolustele miehesi tekoa, mut uskoisin et vastuu painaa nyt syystä tai toisesta harteilla normaalia enemmän, tuntee ehkä et ei ole mies ku joudutte elämään nuukasti (vaikka...
  7. H

    EN VOI YMMÄRTÄÄ...

    mitään oikeutta miehelläsi ei ole sua potkia, mut varmaan häntä huolestuttaa tulevaisuus ku on perheen pääasiallinen elättäjä. yrittäkää puhua asiasta rauhassa! :hug:
  8. H

    Miks mä en mene nukkumaan?!?!?

    pakko antaa hiustenkuivua ennen ku menen nukkumaan (hiustenkuivaaja kärähti jonkin aika sitten ku kuivasin lapsen rakasta unilelua pesun jälkeen) ku aamul ei sais näyttää ihan peikonpojalta ku pitää mennä ihmisten ilmoille...
  9. H

    100% ruista

    mä kans totesin tosi hyväksi eikä ollu mun mielestä ihan törkeen hintastakaan, tosin on just tullu kaupan valikoimaan pitää muistaa vilasta etteivät ole yllättäen nostaneet hintaa ku saaneet asiakkaat tuotteeseen ihastumaan...
  10. H

    Voi elämä

    ÄLÄ VAAN LÄHDE SEIKKALEMAAN VAIKKA MIELI TEKISI!!!! Saahan sitä katsella ja ehkä ihastuakin, mut jätä asia siihen.
  11. H

    Mä en enää jaksa..

    Minkä ikäinen poika? Onko erimielisyydet ihan "oikeista" asioista?
  12. H

    mitäs mieltä tästä?

    kyl mä varmaan laittaisin osoitteenmuutoskortin lapsen isälle, et hällä olis lapsen olinpaikka tiedossa jos joskus mieli muuttuu... jos alkaa kortista valittamaan sano vaan et se oli tiedoksi hänelle, et ei sitä tietoa ole mikään pakko mihinkään käyttää. olet varmaan pahoilla mielin lapsesi...
  13. H

    Mistä kohtaan hampaat tupsahtavat esiin?

    voi hyvinkin olla hampaita tulollaan, siitä päältähän ne esiin tunkee.
  14. H

    Milloinka tämä kova vierastus helpotta...huoh, lapsi siis nyt 11kk!!??

    Toisaalta tänä maailman aikana on ihan vaan hyvä, et lapsella säilyis pieni terve epäluulo ventovieraita kohtaan, on tietty eri asia ku vierastaminen, mut tätä asiaa pähkäillessä on tämäkin puoli tullut mieleen.
  15. H

    Milloinka tämä kova vierastus helpotta...huoh, lapsi siis nyt 11kk!!??

    Tuli vielä mieleen, et vierastaminen on tärkeä osa lapsen kehitystä (sitä en enää muista, et miksi?) ja neuvolassa siihen kiinnitetään huomiota ja asiaa kuulemma aletaan enemmänkin ihmettelemään, jos lapsi ei missään vaiheessa vierasta.
  16. H

    Milloinka tämä kova vierastus helpotta...huoh, lapsi siis nyt 11kk!!??

    Meidän tyttö vierasti todella pahasti, ja on yhä edelleen (ikää 1½v) "epäluuloinen" vieraita, etenkin miehiä, kohtaan ja esim. juhlissa menee ihan hyvin niin kauan ku saa olla itse tarkkaileva osapuoli, yhä edelleen iskee vierastus kun häneen aletaan kiinnittää huomiota enemmän. tyttö on kyl...
  17. H

    Miten musta tuntuu ettei nuo meijän pojat arvosta yhtään mitään...paska olo.

    onko toi ohjelma pojille uusi juttu? meidän poika reagoi just tollalailla ku sitä jännittää johonki lähtö.
  18. H

    Oletko pettänyt nykyistä puolisoasi

    kyllä, mut siitä on onneksi aikaa pitkän matkaa yli 10 vuotta!
  19. H

    tajusin just

    Tajusin just etten ole ollut yli 1½ vuoteen yksin kotona, aina on ainakin kuopus kotona nukkumassa eli kutsu "töihin" saattaa tulla millä hetkellä vaan.

Yhteistyössä