Hakutulokset

  1. sofku

    Kokemuksia kaipaisin. R-testi näyttää nega, mutta raskaana ?

    En nyt oikein tiedä mihin tämän kirjottaisin, joten yritän tänne. Joulukuussa tuli kuukautiset, itse asiassa kahdet. Tammikuussa ei ollenkaan. Oireet ovat todella vahvat : päänsärky, turvotus, rinnat ovat todella turvoksissa sekä todella herkät, kipuilua alapäässä sekä mahassa, mieli alan...
  2. sofku

    Kohdun ulkopuolinen raskaus ?!

    Tilanne siis tämä : Viime kuussa kuukautiset tulivat kaksi kertaa. Ensimmäinen kerta, viikko väliä ja sitten alkoi toiset. Sitä ennen oli ollut puolen toista kuukauden paussi. Samanlainen paussi oli lokakuussa, jolloin tein testinkin ja näytti negaa. Syön Cerazetteja. Noiden...
  3. sofku

    Nutrilett kavereita ?

    Eilen se alkoi... Mie oon niin toivoton ! Laihduin (taas) kesän aikana 12 kiloa ja nyt sitten syksyn aikana tullut jo takaisin 7 kg :/ Siis 7 kg !!! :o Joko kesä sama homma.. Tuntuu, että en näin talvella saa laihdutettua vaan aina vaan lihoan ja lihoan. Nyt sitten aloin nutrilett...
  4. sofku

    YSTÄVÄT HUKASSA !!! (ROVANIEMI)

    Olen kohta 10 kuukautta vanhan tytön 25 vuotias äiti ! Mies on vuorotöissä ja tekee paljon pitkää päivää, joten lenkkeily/kahvittelu seura ei olisi paha juttu ollenkaan.. :D Jos kiinnostaa tutustua niin laita sähköpostia suvi_p@suomi24.fi tai yv:tä niin "jutellaa" lisää.. ! :D
  5. sofku

    rovaniemeläisiä odottajia tai äitejä...

    Olen 23 vuotias ensi odottaja Rovaniemeltä, joka etsii kävely, kahvi jne. seuraa... Avomiehen kanssa asustelen keskussairaalan likellä... Ota yhteyttä joko yv:nä tai sähköpostilla, profiilista löytyy osoite.
  6. sofku

    fyysinen/seisomatyö

    Kysymys kuuluu siis : Oletteko voineet olla töissä siihen asti kun saakin eli kuukausi ennen laskettua aikaa vai oletteko joutuneet jäädä sairaslomalle tai muulle lomalle ennen sitä ? Itse tosiaan teen tarjoilijan työtä ja kovasti olen mietiskellyt miten sitä tulee jaksamaan ison mahan...
  7. sofku

    ***Huhti-Hiput 2008 Marraskuussa***

    24.3. Elviira-76: 1. lapsi, TYKS, enkelivauva 27.3. Kellukka: 1. lapsi, ? 28.3. Suppis76: 2. lapsi, MKS, poika 29.3. Pupu76: 1. lapsi, K-HKS, ? Piitsi82: 2. lapsi, KOKS 30.3. Sarastas: 2. lapsi mussu81: 2. lapsi, Oulainen, ? angel08: 1. lapsi, TYKS, tyttö anri86: 4. lapsi...
  8. sofku

    isojen äitien äitiysvaatteiden hankinta

    Eli kyselisin nyt sellaista, että mistäs olette hankkineet isoja äitiysvaatteita, housuja jne... Koko on nyt minulla ollut 48 housuissa ja paidoissa myös, mutta ei ole mistään löytynyt sitten kunnon kokoisia äitiysvaatteita.. Mikä avuksi ? :/
  9. sofku

    rovaniemeläisiä odottajia ?!?

    Heissan ! Täällä olisi 23 vuotias ensi odottaja. Laskettu aika huhtikuun lopulla ja nyt olisin sitten kovasti ns. kohtalotoveria vaille... Mies löytyy kyllä, mutta kaveripiiristä ei löydy ketään jonka kanssa vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia. Kävelyseura olisi myös kiva. =)
  10. sofku

    rovaniemeläisiä odottajia ?!?

    Hei ! Nyt olisin kysellyt mielenkiinnosta että löytyykö täältä muita rovaniemeläisiä odottajia ? Itse olen aika yksin tässä tilanteessa... Mies tietysti on tuossa vierellä, mutta koko muu perhe asuu muualla päin suomea ja kavereita on, mutta ei ketään jolla lapsia tai jos on lapsia niin...

Yhteistyössä