Hakutulokset

  1. R

    ***Kesävauvat 2008***

    Eilen kävin siis ultrassa ja hintaa tuolle kertyi 65 euroa plus 30 euroa toimistomaksua eli yhteensä 95 euroa, elikkäs aika hintavaa...
  2. R

    ***Kesävauvat 2008***

    Tervehdys! Vastailen minäkin galluppiin. Olemme molemmat mieheni kanssa 28 vuotiaita. Yhdessä olemme olleet huimat 12 vuotta ja niistä 4 vuotta naimisissa. Kävin tänään yksityisellä ultrassa, koska kaikki raskausoireeni hävisivät yhtäkkisesti noin viikko sitten. Halusin varmistaa onko kaikki...
  3. R

    ***Kesävauvat 2008***

    Moikka pitkästä aikaa!! Jos nyt löytyisi pieni hetki aikaa kirjoitella jotain. Täällä on paljon puhuttu vitamiini tablettien syömisestä. Minulle sanottiin viimeksi neuvolassa, että niitä ei kannata syödä jos ruokavalio on muuten monipuolinen, joten en ole niitä sitten syönyt. Foolihappolisää...
  4. R

    ***Kesävauvat 2008***

    Venla: Raskausmyrkytys huomattiin kyllä melko pian, mutta pieni ei vain sitten kestänyt sitä. Aluksi kovasti ihmettelivät, koska ensimmäisen kanssa meillä ei ollut mitään ongelmia. Toisaalta paineet oli koholla jo viikolla 14, joten jos silloin olisi jo toimittu niin olisi tietysti voinut käydä...
  5. R

    ***Kesävauvat 2008***

    Tervehdys kaikille! Ajattelin nyt ilmoittaustua mukaan, koska olen seurannut keskustelujanne tiiviisti. Olen 28 vuotia ja tämä on kolmas lapsemme. Meillä on ennestää 3-vuotia poika ja pieni enkeli tyttö, joka kuoli kohtuuni rv.24. Syynä oli paha raskausmyrkytys. Tämän takia minulla on kova...

Yhteistyössä