Hakutulokset

  1. P

    isot vauvat

    Esikoinen poika 4200g ja 56cm rv 40+4 Kuopus poika 4650 ja 54cm rv 40+2 Helpot (jos synnytyksestä voi koskaan noin sanoa) ja ihanat synnytykset täälläkin molemmat. :)
  2. P

    Hiton SOIVA POTTA, onko kellään ollu

    Meille mummu osti esikoisen pottailu-aikaan soivan Fisher Pricen potan. Se oli meillä leikkikäytössä, kun ei siihen suostunut poika pissaamaan, kun oli kivempi tiputella sinne leluja ja kuunnella, kun se soi. Ei tosin Lambadaa! :D
  3. P

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Heippa täältäkin ja onnea synnyttäneille! :flower: Meillä alkanut vauva-elämä sujumaan kivasti, poika tuntuu olevan aikalailla rauhallinen tapaus, kuten isoveljensäkin. Nukkuu sellaisia 2-4,5 tunnin pätkiä, myös öisin. Ihan hyvin olen siis itsekin saanut levättyä. Ei itkeskele pahemmin...
  4. P

    Raskaudessa kertyneet kilot ja vauvan syntymäpaino?

    1. raskaus: painoa tuli 19kg, vauva 4200g (rv 40+4) 2. raskaus: painoa tuli 7kg, vauva 4650g (rv 40+2)
  5. P

    Synnytys OYS:ssa

    Olen synnyttänyt OYS:ssa -05 maaliskuussa ja nyt viikko sitten. Molemmista synnytykset ovat olleet mahtavia kokemuksia ja kaikki mennyt hyvin. Synnyttymään olen mennyt molemmilla kerroilla "avoimin mielin", eli en ole kasannut itselleni mitään ennakko-odotuksia. Molemmilla kerroilla on ollut...
  6. P

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    :wave: La oli 26.7, poika syntyi 28.7 rv 40+2, toinen. Mitat 4650g/54cm, py 36,5cm. :heart:
  7. P

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Heips! Meille syntyi ihana poikavauva 28.7 klo 11.34. Miehen mitat huikeat 4650g ja 54cm. Eilen kotiuduttiin sairaalasta. Muuten vointi hyvä sekä vauvalla, että äidillä mutta minulla niin kipeät ja pakkaantuneet rinnat, että olenkin tästä lähdössä sähköisen pumpun ostoon, kun vauva ei...
  8. P

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Vauvaonnitteluja vauvan saaneille! :flower: :flower: Minä olen niin pahalla päällä, että tekis mieli vaan huutaa ja paiskoa tavaroita seinille. Niin monta kertaa jo ollut varma, että lähtö tulee, mutta ei niin ei. Niin turhauttavaa ettei tosikaan. Eilen illalla meni limatulppaa...
  9. P

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Jouskulle lämpimät vauvaonnittelut! :flower: Täällä tänään la. Viime yönä supisteli pitkään säännöllisesti mutta kuten tähänkin asti, ei kipeästi. Aamulla herätessä oli kovasti ristiselässä menkkakipuja mutta nekin melko lailla hävinneet. Saa nähä, kuinka kauan tässä vielä menee...
  10. P

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    LEAL paljon onnea sinulle ja perheellesi! :flower: :heart: Täällä yhdessä kasassa. Eilen oli nla ja täti ronklas paikkoja ja sanoi, että jos lähdet puolentunnin lenkille kotiin päästyäsi, niin voit olla yöllä jo synnärillä, on kuulemma sillä mallilla paikat, mutta hah! Minähän ravasin...
  11. P

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    LEAL: Tsemppiä koitokseen! :hug: Pääsispä äkkiä itekkin. :) Pikkumuksis
  12. P

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Äitipolilla käyty ja kokoarvio oli nyt 3800g. Paikat tarkisti, sormelle oon auki mutta kohtu takana ja homma kuulemma lääkärin mukaan "alkutekijöissään", että näin sitten :headwall: . Vauvan pää tuolla ihan alhaalla lantiossa, muttei kiinnittynyt. Ei jaksa... En oikeesti pääse kävelee, kun on...
  13. P

    Sormien nivelkivuista loppuraskaudessa

    Täällä myös sattuu. Varsinkin aamulla herätessä ja jos on pitempään käsiä/sormia liikuttelematta. Rv 39+2. Ollut jo varmaan kuukauden tämä vaiva.
  14. P

    olipas pettymys ( wasalandia )

    Viime kesänä oltiin 3-vuotiaan kanssa sekä Wasa- että Tropiclandiassa ja tykkäsi ihan hirveästi ja ei tuo ihan surkea ollut vanhempienkaan mielestä. Tietysti vanhemmille lapsille ei sitten ehkä ole niin paljon siellä, mutta tuollainen 3vee kyllä tykkäsi.
  15. P

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Jotain limatulpan tapaista bongattu vessareissulla :kieh: . Mutta eipä tuo esikoisestakaan mitään merkannut, taisi mennä viikko-pari synnytykseen vielä. :headwall: Pikkumuksis
  16. P

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Vauvaonnitteluja taas vauvaantuneille! :heart: :flower: Mureena tsemppiä! Vaikka taitaapi siellä jo vauva olla kainalossa! :) Kesäheinälle kiitos uudesta pinosta! Vettä vaan tulee täällä, eikä viitti pihalle mennä ja tylsistyttää jne. jne. Huomenna kokoarvioon heti aamusta, vähän...
  17. P

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Onnea Tanja ja mamarosa!!! :flower: :heart: mamarosa: Meillä esikoinen oli melkein samankokoinen (4200/56cm, syntyi 40+4). :) Täällä valvottiin viimeyönä neljään supistusten kourissa. Tuli noin 24-04 supistuksia 3-20min välein, keskimäärin väli oli 10min. Ehdin jo soittaa äidilleni...
  18. P

    Millä raskausviikolla/päivällä synnytit?

    Esikoinen rv 40+4 (vedet meni 40+2 mutta synnytys ei siitä edennyt, joten käynnistettiin sitten) Toista odotan viimeisilläni, nyt rv 39+0
  19. P

    Sunnuntain rv pino

    39+0 :)

Yhteistyössä