Hakutulokset

  1. T

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - maaliskuussa

    EjaV :'( voimia sinne ja iso :hug:
  2. T

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - helmikuussa

    4D-ultrasta tekisi kovin mieli mennä sinne. Kävin esikoisestakin ja on niin kiva kun siitä saa sen dvd:n mukaansa, niin voi myöhemmin katsella pikkuista. Lähin 4D-ultraus minulla on kaarinassa ja siellä omavastuu on 135 euroa. Täytyy kyllä jostain repii ne rahat, niin kovin haluun sinne!! :D...
  3. T

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - helmikuussa

    Jeppis84 totta pääasia on että vauva on terve!! sukupuolella ei niin väliä ole sain ajan rakenneultraan, se olisi nyt sitten 7.4. Miten jaksaa odottaa niin pitkään!!! =)
  4. T

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - helmikuussa

    En ole millään jaksanu kirjotella tänne, olen kyllä lukemassa käynyt aina välillä :ashamed: Täällä on loputon väsymys!! Luin tuosta neuvolasta saamastani kirjasta että väsymyksen olisi pitänyt jo helpottaa, mutta ei todellakaan ole!! Mitään ei jaksa tehdä, tekisi vaan mieli löhötä sohvalla...
  5. T

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    Rennietä voi käyttää raskauden aikana närästykseen. Itse popsin niitä viime raskauden aikana monta paketillista. Nyt ei ole onneksi vielä tullut tuota närästystä. Särkylääkkeistä saa käyttää panadolia Onko täällä tupakoivia odottajia?? Seuraa kysymys: saako raskauden aikana käyttää esim...
  6. T

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    Tinu Kiitos infosta!! itsellä tosiaan hoitovapaata vuoden loppuun ja todennäköisesti heinäkuussa alkaisi äitiysloma. Marianille iso :hug: ja voimia!! Tänään oli ensimmäinen neuvola ja niiden laskujen mukaan nyt olisi rv 9+4, mut se ei ole niin koska siinä ei ole huomioitu pitkää...
  7. T

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    Pari päivää ilman konetta ja täällä on tullut hirmuisesti tekstiä!! Huomenna olisi sitten eka neuvola, saan varmaanki sieltä sen puhelinumeron että voin varata ajan sinne nt-ultraan. Illusia85 joo meillä kans mies höpöttänyt jo vaikka kenelle ja se on ärsyttänyt tosi paljon!! Itsellä kans...
  8. T

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Heissan!! Meillä tuo päivärytmi näyttää olevan ihan eri llainen ku muilla, eli: 10.00-11.00 herätään (saattaa joskus herätä 5-7 aikoihin, jolloin annan maitoa ja jatkaa uniaan) 11.30-12.00 puuro 13.00-15.00 maito+päikkärit (nukkuu 30min-2tuntia, vaihtelee tosi paljon) 16.00-17.00...
  9. T

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    Täällä on myös univaikeuksia! Ei meinaa millään saada illalla/yöllä unta. Nyt noin viikon verran oon saanut unta vasta 3-4 aikaan yöllä/aamulla!! Onneksi esikoinen antaa nukkua kuitenkin pitkään, herätään yleensä 11-12 aikaan :D Tänään tosin oli poikkeus kun remonttimiehet tuli puol8 aamulla...
  10. T

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    Eka ultra tehdään yleensä alakautta, mutta jos jossain on paremmat laitteet kun nuo 2-ulotteiset, niin silloin se tehdään mahan päältä. 4D-ultraan olen ajatellut meneväni. Kävin esikoisestakin ja on kiva kun sieltä saa sen dvd:n mukaan. Tuima ja rv 6+6
  11. T

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Dooris-71 ei meillä ole ollut vielä hammaslääkäriä. Varmaan se sitten vaihtelee paikkakunnittain... Täytyykin kysäistä sitä sitten tuolla 10kk neuvolassa ensi kuussa. aloitettiin tuo hampaiden harjaus tänään, tyttö ei oikein lämmennyt ajatukselle ja pisti hanttiin ku mikä... mutta kaipa se...
  12. T

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    adamalle iso :hug: ja voimia!! Tervetuloa uusille!! :flower: Täällä vointi edelleen hyvä, eli ei pahoinvointia. Päinvastoin voisi sanoa, kauhee nälkä olevinaan koko ajan!! Hirveesti tekee mieli koko ajan karkkia ja suklaata, mutta olen saanut pidettyä pääni vielä tähän asti, enkä oloe...
  13. T

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Täällä ei ole eroahdistuksesta vielä tietoakaan. Tyttö ei edes vierasta ketään vaan nauraa ja juttelee kenelle tahansa... Nyt muuten tyttö on hokenut kakka-sanaa tässä pari päivää. Mitään muuta ei tuolta suusta tunnu tulevankaan :D Potalla ei täälläkään olla vielä oltu, itseasiassa ei ole...
  14. T

    Mitä ihmettä?Kaikki oli vauvalla tosi hyvin, nyt ei enää yhtään mikään!

    meillä on tuo nukkumaanmeno kans aika samanlaista rulianssia. Tyttö on nyt 9kk ja tuota on jatkunut nyt ainakin 2-3kk. Illalla varsinkin kun pitäisi mennä nukkumaan niin ei sitten millään... välillä saattaa mennä klo 1-3 yöllä että saa unta. Tytöstä kyllä huomaa että on väsynyt. En ole...
  15. T

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    nannuz tuo painon nousu on niin yksilöllistä. Yksi kaverini painoi 40 viikolla 3 kiloa vähemmän alkupainosta. Itsellä tuli sitten taas melkein 30kg ensimmäisen raskauden aikana! Nyt on vielä niitä kiloja jäljellä joku 8. Toivottavasti tässä raskaudessa ei tuu tota painoa noin paljoa!!! :/...
  16. T

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Täällä ollaan myöskin flunssan kourissa :snotty: vuotaraaputin meillä käytetään kokoja 80, 86 ja jotkut sukkikset ja bodyt saattaa vielä mennä jotka on kokoa 74. Tuima ja neiti 9kk
  17. T

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    Täällä ollaan flunssan kourissa :snotty: Asunnon koosta meillä on iso omakotitalo (240m2) eli lapsia mahtuisi enemmänkin kuin 2 ;) Ja kyllä minulla haaveissa onkin, että saisin ainakin 4 lasta!! =) misu75 kyllä sinun kannattaa käydä tarkistuttamassa tilanne! Toivotaan että kaikki on...
  18. T

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    pekunalle no kyllä oli röyhkee neuvolatäti, ei tollasia sais olla!! :o Meillä tilataan itse tuo nt-ultra. Viimeksi tilasin sen noiden neuvolan raskausviikkojen mukaan ja LA siirtyi 10 päivää taaksepäin. Nyt ajattelin aikaa tilatessani mainita pitkästä kierrostani, ettei tulisi taas mentyä...
  19. T

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Joanna meillä oli silloin aikoinaan ihan samanlaisia ongelmia noiden soseiden kanssa. Sitkeesti vaan annoin sitä 8kk sosetta, niin kyllä se siitä sitten ihan hyvin lähti. Annoin tosi pieniä lusikallisia, välillä yökättiin ja välillä meni ihan hyvin. Nyt neiti syö jo ihan hyvin noita...
  20. T

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    Te jotka olette käyneet varhaisultrassa tai olette menossa sinne, niin oletteko itse vaan varanneet ajan sinne vai kuuluuko se teidän "neuvola ohjelmaan"?? Meilläpäin neuvolasta ei ole kuin tuo nt-ultra ja rakenneultra. Ajattelin että tälläkertaa voisin mennä varhaisultraan jos sellainen on...

Yhteistyössä