Hakutulokset

  1. Sadetta

    9kk ikäinen ei istu

    Ryömii, nousee tukea vasten ja kävelee tukea vasten kyllä. Mutta ei istu eikä konttaa. Koskahan oppii istumaan tuetta?
  2. Sadetta

    Kuparikierukka eikä menkkoja

    Menkat alkoivat 9 viikkoa synnytyksestä. Söin cerazette-minipillereitä ja vuodot jäivät kokonaan pois. Nyt minulla on ollut reilun kuukauden kuparikierukka eikä kuukautisia näy vieläkään. Eikö ne pitäisi tulla jo? Vai vaikuttaako imetys nyt kuitenkin ettei niitä tule. . . miksi ne sitten jo...
  3. Sadetta

    Tavoitteeseen päässeet / loppusuoralla olijat

    Miltä tuntuu? Huomaatko muutosta? Miten elämä sujuu kevyemmin kiloin? Onko paluuta takaisin? On hankala käsittää että olen nyt 18,5kg kevyempi mitä keväällä. Laihdutin järkeistämällä syömistä. Vaatekoko pieneni 48->42. 90kg -> 71,5kg. Olen hyvin loppusuoralla, uuden suhtautumisen ruokaan...
  4. Sadetta

    Kuparikierukan laitto ja menkattomuus.

    Olen syönyt jälkitarkastuksesta asti cerazette minipillereitä. Yhdet menkat oli, toisia ei ole kuulunut. Eli johtunee noista pillereistä. Esikoisen aikaankin vuodot näillä pillereillä oli minimaaliset. Mites nyt sitten kun varasin ajan papakokeeseen ja jos tulos on ok niin sitten voi ottaa...
  5. Sadetta

    ~5kuisen ilmavaivat

    Mikähän toisi oikeasti helpotuksen hippusta vaille 5kuiselle pojalle jonka vatsaa tuntuu vääntävän ja rupsuttavan päivästä toiseen. Yöunille nukahtaminenkin on nykyään itkua, paukuttelua ja kiekkaamista. Yöllä heräilee välillä itkemään/kitisemään ja kohta paukkuu. Tätä on jatkunut jo useamman...
  6. Sadetta

    Minkä kokoisia 3 vuotiaita?

    Minkä kokoisia teidän lapset ovat olleet 3v neuvolassa? Meidän tyttö 99,2cm ja 18,1kg. Terveydenhoitaja sanoi että painoa on tullut suhteessa liikaa ja että sitä kannattaa tarkkailla samalla kun vauvan kanssa neuvolassa käydään.
  7. Sadetta

    Kuinka helposti ottavat synnärille sisään?

    Jos ei supistele jatkuvasti mutta kylläkin kivuliaasti. Kohta 2vrk supistellut, välillä 5min välein, välillä pari kertaa tunnissa. Nyt harvakseltaan mutta kivuliaasti. Toinen lapsi tulossa, 39+3. Lapsenhoitajat tulossa meille 4,5h ajomatkan päästä. Toivottavasti eivät tule turhaan, että pääsisin...
  8. Sadetta

    Keskenmeno?

    Eilen rv 4+6 tuli housuihin läntti verta, yöllä pieniä hyytymiäkin ja paperiin pyyhkiessä verta. Nyt tulee enää rusehtavaa pyyhkiessä. Oliko se keskenmeno?
  9. Sadetta

    Äitejä kirkkonummelta?

    Olemme muuttamassa kesän aikana Kirkkonummelle. Olisi kiva saada uusia tuttuja sieltä.
  10. Sadetta

    2v tytön mitat

    92cm ja 14320g. Täyttää 2v maanantaina. Ihmettelivät vaipattomuutta ja tietty kehuivat muutenkin =o)
  11. Sadetta

    Mitä vaippoja käytätte ~2v:lla?

    Teippi- vai housuvaippoja? Osaavatko riisua itse?
  12. Sadetta

    Nutrilett-ateriajauhejuomat

    Onko millaisia kokemuksia siitä kun korvaa kaikki ateriat tuollaisella juomalla? Tuleeko tuloksia viikossa, kahdessa, kuukaudessa? Alkumassaa olis ruhtinaalliset 94kg - kutistuisikohan vatsalaukku juomalla olemattomiin? :)
  13. Sadetta

    Kohtalotovereita tueksi Espoosta/muualta?

    Pitäisi taas miljoonannen kerran yrittää pudottaa painoa mutta AINA mä repsahdan ja pudonneet muutamat kilot tulevat lyhyessä ajassa takaisin. Painoa tällä hetkellä jotain 95kg, pituutta 169cm. Yksi vaille 2v lapsi löytyy ja ylipainoinen mieskin. Olisi aivan luksusta painaa joskus taas alle...

Yhteistyössä