Hakutulokset

  1. minttuliih

    Missä kunnissa ei makseta kuntalisää??

    Mun äiti sanoi että 86 vuodesta eteenpäin hän sai kolmen lapsen mukaan jotain kokeilu kuntalisää Riihimäelllä ja oli kuulemma 3500-4tuhannen markan tuntumilla.
  2. minttuliih

    Missä kunnissa ei makseta kuntalisää??

    Ryttylässä ei saa, saako koko hausjärvellä. Riihimäellä saa jos jompi kumpi vanhemmista opiskelee tai on työelämässä.
  3. minttuliih

    Onko kukaan morsiammista maksanut itse vihkisormustaan?

    Näin meilläkin. Samahan se kumman pussista se raha tulee. Ja vuosia jälkikäteen ostin nyt miehelleni uuden vihkisormuksen kun aiempi oli "vain" kihlasormus ja huonossa kunnossa vuosien jälkeen.
  4. minttuliih

    n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

    APUAAAA!!!!!!!! Voi että! Ihanaa!!! Vihdoinkin teillä tärppäsi! :hug: :D :flower: :heart: JA vielä tonttu tulossa!! :laugh: :laugh: Oon niin onnellinen teidän puolesta! En oo käynyt täällä yli puoleen vuoteen. Minä entinen plussariippuvainen :whistle: :laugh: Luin sun viestit...
  5. minttuliih

    Mistä saa semmosen korkean pyykkitelineen??

    No prismassa mä oon nähnyt, samoin tarjoustalo ja citymarket muistaakseni sekä anttila. Aikalailla niitä näkyy useissa paikoissa. Mä en tykkää siitä ollenkaan.. Lasten vaatteet saa hyvin kuivatettua mutta isompaa ei kun se osuu sinne alakerrokseen ja sitten ei hyvä heilu siis ei kuivu.. :/
  6. minttuliih

    kehtaisiko kieroilla..(vuokra asiaa)

    Ei käy. Tiedän monia jotka ( valitettavasti ) tekee noin. Saahan sitä seurustella olla kihloissa tai vaikka naimisissa ilman että asuu yhdessä. Mutta älä nyt ilman miehen sanaa tee tuota, tai kohta se voi olla vaikka entinen ja sitten tosiaan saat ne tuet yksinäsi.. |O Ja ei, en kuulu...
  7. minttuliih

    Tän asuntoilmon on pakko olla vitsi!! Eikö niin?!

    Mä en saa edes linkkiä auki.. :headwall: :D
  8. minttuliih

    N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

    Täällä ollaan Linneja! :wave: :hug: On ollut työkiireitä ja kovasti olen unelmaani eteenpäin vienyt. Tämän vuoden sisällä aion vielä ; Perustaa yrityksen, hakea starttirahaa, mennä yrittäjäkouluun, käydä kynsimuotoilijakoulun, ostaa tarvikkeet, sekä työpöydät ja tuolit laittaa...
  9. minttuliih

    Mihin se risteilyjuttu hävis?

    :wave:
  10. minttuliih

    N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

    Kävin päästämässä koiran ulos ja itsekin otin happihyppelyn mutta nyt kävin ja kommentoin ! =)
  11. minttuliih

    N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

    Juu avaa vaan hetkeksi jos viitsit?
  12. minttuliih

    N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

    Ai voiks siel laittaa kaverilistalle? :ashamed: :whistle: Kyllä sä tunnistat mut sitten kohta ;)
  13. minttuliih

    N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

    Hämeenlinnan maistraatissa vihittiin 20.08.2008 ja Pappi tuli siunaamaan meidät kotiimme tai siis kotimme pihalla terassilla 23.8.2008 klo 15.30 :heart: Kiitos.
  14. minttuliih

    N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

    nicci sinne?
  15. minttuliih

    saako opintotukea ja kodinhoidontukea yhtäaikaa?

    Eihän se mikään pakko ole vastata! :headwall:
  16. minttuliih

    N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

    Siunattu morsian heräsi vasta! :laugh: |O Mies ollut töissä aamu 5 lähtien.. :ashamed: lila88 Onnea ajokortin saannista! :hug: :flower: Ja tuo etummainen sormus on mun kihlasormus ja tuo leveempi on sitten vihkisormus. :heart:
  17. minttuliih

    paidan postitus

    Laita se body esim minigrip pussiin tai hedelmäpussiin. Ja isoon kirjekuoreeseen että paino "tasaantuu". Ja minä olen lähetellyt niitä yksittäisiä vain yhdellä merkillä, ja perille menevät. Mutta jos viet postitädille niin veloitus on 1,50?.
  18. minttuliih

    Kun tomaattisillit loppuu, niin laittakaa..

    Sama täällä. Ei kestä edes ajatella mitään hyvää.. :(
  19. minttuliih

    N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

    Tässä on muuten vielä Papin puhe ja virsi mikä meillä oli! :D Onneksi pappi ei sentäs kertonut missä me ollaan tavattu... :whistle: Mutta kertoi kumminkin ensitapaamisesta. Klikatkaa ihmeessä kuvia jos haluatte nähdä ne kunnolla.. :heart: Ja nyt nukkumaan takas...
  20. minttuliih

    N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

    garbalo Kiitos, juhlat meni erittäin erittäin hyvin. Kaikilla oli hauskaa, ruoat ei loppunut kesken ja kakkua ym oli myös riittämiin asti. Mies syönyt tänään mokkapaloja ja minä vaahtokarkkeja.. :snotty: Eilinen päivähän alkoi sillä että Pappi siunasi meidät. Puhe oli ihana ja vieraatkin...

Yhteistyössä