Hakutulokset

  1. M

    Kivut keskenmenossa?

    Minulla oli myös kivut vain aavistuksen kovempia kuin menkkojen aikaan. Taisi vain sydämeen koskea eniten.. :'( Vuoto alkoi reilu viikko sitten tiistaina, rv7, ensin niukkana. Ja sitten keskiviikko aamuna runsaana, myös paljon hyytymiä mukana. To, pe, la ja su oli "normaalia" vuotoa...
  2. M

    Vahva tunne että kesken menee=(

    Minä jotenkin aavistin ja pelkäsin että ei tule hyvin käymään. Koska keskenmenoa edeltävällä viikolla tunsin supisteluja. En koskaan aikaisemmissa raskauksissa ole näillä viikoilla supisteluja tuntenut. Sitten kun verenvuoto alkoi, pelko kävi toteen. Tämä siis rv7. Toisena päivänä vuoti paljon...
  3. M

    km kokeneet,ajatustenvaihtoa

    Kyllä itkettää... :'( Oma kokemus, ja muiden juttujen lukeminen. Minä koin keskenmenon viime viikolla, rv7. Suru on suuri, ja itku on tullut vielä joka päivä jossain tilanteessa. Onneksi on isommat lapset, jotka eivät tiedä tapahtuneesta. Mutta toisaalta on hankalaa kun heidän nähden en viitsi...
  4. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT lokakuussa

    Poistun keskuudestanne... hyvää odotusta kaikille, ja hoitakaa rakkaudella tulevia vauvojanne :heart: Ultrassa näkyi vain tyhjää, siisti keskenmeno lääkärin mielestä... :'( Elämä jatkuu...
  5. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT lokakuussa

    Mimosa81 Kiitos kysymästä. Fiilikset on aika sekavat. Pelottaa aika paljon. Toisaalta viikon on asiaa kerennyt jo ajatella. Tänään on ultra iltapäivällä. Asennoitunut olen siihen, että mitään mahassa ei enää ole.. Tulen kertomaan viimeistään illalla kuulumiset.
  6. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT lokakuussa

    Tiistai iltapäivälle sain ultra-ajan. Sinne asti saa murehtia ja miettiä... :( Täytyy pitää päivät toimeliaina, ettei tule liikaa asioita ajateltua. :headwall: Epätietoisuus on pahinta.
  7. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT lokakuussa

    Moikat taas Mitenkäs teillä joilla on ollut raskauden aikaista vuotoa, onko tullut hyytymiä? Nimittäin mullahan on vuotoa (runsastakin) ollut nyt tämän viikkoa, rv7. Ja ikävä kyllä hyytymiäkin on tullut. Ajattelin vain, että kertooko se nyt jotain keskenmenosta.. Ultra-aikaa en ole saanut...
  8. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT lokakuussa

    Vuoto muuttui runsaammaksi aamulla, ja soitin neuvolaan. Sanoi että joskus vuodot kuuluvat raskauteen, ja joskus menee kesken... Eli eipä tässä muuta kuin odotella ja toivota parasta. Yritetään saada vielä minun ultra-aikaa jo ensi viikolle, niin saataisiin sitten viimeistään varmistus asiaan.
  9. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT lokakuussa

    Nyt pelottaa. Aikaisemmissa raskauksissa ylimääräisiä vuotoja ei ole ollut ollenkaan. Nyt alkoi iltapäivällä niukka verinen vuoto. Toivottavasti ei mene kesken... Huomenna yhteyksissä neuvolaan, jos ei rupea loppumaan. Onko niukka vuoto miten yleistä?
  10. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT lokakuussa

    Kuulumisia täältäkin. Oireita tällähetkellä rasvoittuvat hiukset ja herkentynyt hajuaisti :x Lievää etovaa oloa, jos ei ole muistanut syödä tarpeeksi usein jotain pientä. Eka neuvola-aika ja ultra on nyt varattu, loppukuusta on. Ultraa varsinkin odotan jännityksellä, menisi vain viikot yhtä...
  11. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT

    =) Plussa tuli meillekin! Laskurin mukaan la olisi 26.5. neljättä odotellaan. Lapset ovat tyttö 5v, poika 4v ja tyttö 1v2kk. Silla81:sen kanssa aikalailla samanlaisessa tilanteessa :wave: Yritän keretä joskus lueskelemaan viestejä ja jopa kirjoittelemaan, välillä lapset pitävät kyllä...

Yhteistyössä