Hakutulokset

  1. Massu

    alkoholi ja raskaus

    Hei kaikille, odotan ensimmäistä lastani ja nyt olen tosi huolissani.. Raskaus selvisi jokin aika sitten ja olen tässä kuitenkin viimeaikoina juonut viiniä ja polttanut jonkin verran tupakkaa..Nyt olen päättänyt pistää jäihin kummankin käytön, mutta en saa rauhaa kun ajattelen että lapseni voi...
  2. Massu

    Matkarattaat

    Minkämerkkisiä rattaita suosittelette & miksi? Pitäis löytää laadukkaat, pieneen tilaan menevät matkarattaat. Kuulin sellaisesta merkistä kuin ABC Design (saksalainen merkki), onko kenelläkään mitään tietoa kyseisestä merkistä? :flower:
  3. Massu

    Hyvinkää!!

    löytyykö hyvinkäältä äiti seuraa? tyttö lähes 3v etsii myös kaveria jonka kanssa leikkiä.päivät pitkiä kun mies intissä... meille myös vauva loppu kesästä tulossa. :)
  4. Massu

    tulevia äitejä Marjaniemi/Itäkeskus

    Löytyisikö seuraa 22-vuotiaalle tulevalle äidille... olisi kiva jutella ja vaihtaa tuntemuksia ensiraskaudesta! Vietän suurimman osan päivästä yksin avomieheni ollessa töissä joten olisi mukavaa saada juttuseuraa päivisin ja miksei iltaisinkin. Olisin myös halukas aloittamaan uuden harrastuksen...

Yhteistyössä