Hakutulokset

  1. M

    Nyt mammaa jänskättää, poika ekaa päivää ilman vaippaa tarhassa!:D

    Saapa nähä miten päivä menee, muistaako käydä potalla? Ostettiin Salama Mc Queen pikkareita ja eihän niin hienoja housuja passaa kastella;)
  2. M

    Heipsan.. vinkki niille jotka miettii mistä halvalla terassin puulaattoja!

    Tuossa yhtäkkiä tupasahti mieleen että ne puiset tavaralavat mitä kaupat kaäyttää tavaran kuljetukseen, niin niistähän sais pienellä jalostamisella hyvän ja kestävän laatotuksen. Monesti firmat ilmottelee että saa hakia pois ilmaseksi..:) hyvää puutavaraa ilmaseksi..
  3. M

    meno vinkkejä-> Vaasa, Kouvola, Helsinki ja Turku..:)

    Noissa paikoissa ois tarkotus kesällä käydä mukuloitten kanssa. Lasten iät 11(poika), 8(tyttö;) ja 2(poika).. toimintaa siis pitäis olla ihan pienelle taaperolle kuin vaativampaakin actionia kaipaavalle pojankoltiaiselle:) Vaasassa mennään ilmeisestikkin Wasalandiaan, Helsingissä...
  4. M

    Vaasa, Kouvola, helsinki ja Turku..:)

    Noissa paikoissa ois tarkotus kesällä käydä mukuloitten kanssa. Lasten iät 11(poika), 8(tyttö) ja 2(poika).. toimintaa siis pitäis olla ihan pienelle taaperolle kuin vaativampaakin actionia kaipaavalle pojankoltiaiselle:) Vaasassa mennään ilmeisestikkin Wasalandiaan, Helsingissä Korkeasaareen...
  5. M

    Nyt vit** pistää sapettaan!!!

    Pakko tänne purkaantua etten vaan raivonvallassa mene ja ota luuria käteen ja tee jotain peruuttamatonta!!! Musta tuntuu että mun pää repeää kohta, oikeesti!! Siis niin pistää ketuttaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Asia koskeen mun äitiä ja mun veljen...
  6. M

    Kodinhoitotuki/työssä käynti

    Kertokaas tyhmälle ihmislapselle onko mahollista tosiaanki tehä esim osa-aikasta työtä kun saa kodinhoitotukea?? Kiitos kaunis sille ken jaksaa vastata :D
  7. M

    Maaliskuu 2008.. LKS.. Synnäri..

    Tämä lieneen parempi paikka huhuilla muita viime maaliskuussa LKS:ssä synnyttäneitä, onko heitä? Täällä eräs :wave:
  8. M

    Maaliskuu 2008.. LKS.. Synnäri..

    Onko paikan päällä muita tuolloin synnyttäneitä? :) Mulla poika 15.3.08.. sattuuko ketään samalle ajalle..? :D
  9. M

    Rovaniemeläiset.. hu-huu..

    olikos teitä täällä? mää yritin ettiä sitä vanhaa pinoa tuolta mut oltiin tiputtu niiiiiiiin alas että ei enää löytyny..
  10. M

    Nyt lähtee ne läskit!

    Tänään 2.9.2008 painan 85,5kg. Tavoite paino 60kg, 25kg olis saatava pois. Lähes sadan kilon keijukainen.
  11. M

    Huomenta!

    Tässäpä uusi mamma masuasukin kera ilmottautuupi teidän joukkoonne :) Lapsukaisia on jo ennenstään 2 ja mieskin löytyypi. Masuasukilla vko:ja on nyt tasan 17 ja suurella innolla odotetaan tulokasta maailmaan :heart:

Yhteistyössä