Hakutulokset

  1. O

    Bindeez helmet - miten saa irti alustasta?!?!

    Moi, ootteko askarralleet Bindeez helmillä? Miten ne saa irti siitä alustasta? Me on odotettu vaikka miten kauan ja silti ovat märkiä ja 'limaisia'. Eivät lainkaan sellaisia kovia ja kuivuneita, joilla voisi leikkiä :'( Auttakaa hyvät ihmiset! Lapset on ihan raivona tökerölle äidille...
  2. O

    Synttäripaikkoja?

    Eipä mitään. Kotisynttäreitäkin on vietetty ja nyt tuli mieleen, että 10 reipasta pikkumiestä voisi juhlia vähän tilavammissa olosuhteissa. Ei siihen varmaan muuta järkevää syytä ole, kuin että oon huono 'leikittäjä' ja kavereilla on ollut näitä kodin ulkopuolisia juhlia =)
  3. O

    Synttäripaikkoja?

    Moi, kertokaa vihjeitä paikoista, joissa voisi viettää ekaluokkalaisen synttäreitä. Hampurilaispaikat, HopLop - mikä muu? Paikan pitäisi sijoittua pääkaupunkiseudulla esim. Jumbon tai Myyrmannin ympäristöön. Heureka on jo liian kaukana. Kiitos!
  4. O

    lakkiaisista

    Sukulaistytölle järjestetään kovalla tohinalla ylioppilasjuhlia. Leipomuksia on äitinsä ja tätinsä leiponu urakalla pakkaseen. Juhlavaatteita veljiensä puvuista lähtien on ostettu. Likka ei edes tahdo juhlista tms. jutella, mutta vakuutti lakkinsa saavansa. Nyt minä kävin netistä urkkimassa tän...
  5. O

    Bremen, Dublin, Frankfurt, Liverpool, Lontoo vai Riika?

    Moi, en tiedä noista muista, mutta Lontooseen lennetään Stanstedin kentälle, ja sieltä on kyllä jonkinmoinen matka keskustaan. Eli aikaa ja rahaa tarvitaan, mutta muuten Lontoo on kyllä in :-)
  6. O

    Kreeta/Kalives - kokemuksia?

    Kiitos vastauksista. Taitaa siis mennä rantalomailun puolelle. Perhe on varmaan tyytyväinen, kun äidille ei ole ostosparatiisia missä roikkua päivät pitkät...
  7. O

    Kreeta/Kalives - kokemuksia?

    Kiitos vastauksista. Taitaa siis mennä rantalomailun puolelle. Perhe on varmaan tyytyväinen, kun äidille ei ole ostosparatiisia missä roikkua päivät pitkät...
  8. O

    Kreeta/Kalives - kokemuksia?

    Kiitos vastauksista. Taitaa siis mennä rantalomailun puolelle. Perhe on varmaan tyytyväinen, kun äidille ei ole ostosparatiisia missä roikkua päivät pitkät...
  9. O

    Kreeta/Kalives - kokemuksia?

    Moi Kreetan matkaajat! Oletteko käyneet täällä? Millainen kohde? Matkavinkkejä? Kiitos .-)<br><br>
  10. O

    vyöhyketerapiaa synnytyksessä

    kertokaahan millaista vyöhyketerapiaa olette saaneet/kokeilleet synnytyksen aikana? miten on toiminut ja vaikuttanut? ja missä sairaaloissa sitä on mahdollista saada?
  11. O

    Öljylämmitys

    Kysytäänpä sitten täältäkin. Eli kuinka paljon tulisi suunnilleen maksamaan jos vaihtaisi lämmityskattilan uudempaan, tai vaihtaisi koko öljylämmityksen esim. maalämpöön, pellettiin tms? Mikä on nykyään halvin lämmitystapa? Kuinka kallista on sähkölämmitys ja voiko sellaista saada taloon kuin...
  12. O

    Hamax Smiley pyöränistuin, kokemuksia?

    Laitan vielä tänne, kun lipsahti äsken väärään keskusteluun... Sattuisikohan jollain olemaan pyörässä Hamaxin Smiley istuin? Laitoin eilen omaani kiinni sellaisen ja alkoi epäilyttämään näinköhän ko istuin on varmasti tukeva. Eniten epäilyksiä herätti se, että istuin on kiinni tuessaan (l...
  13. O

    Hiusten pidennyksestä kyselisin

    itselläni oli eka hisuten pidennys 2kk, olivat niskasta niin kamalalla motilla ja muutenkin olin aivan turta niihin, olivat aitoa hiusta ja tuonne lähelle kankkua pituudeltaan, omat olivat puolen selän mittaset, laittaja oli tosi hyvä tampereella... Mutta toisen kerran kun otin pidennyjksen...
  14. O

    aprikoosi sose

    oletteko äidit hanakasti valmistaneet vauvoillenne soseita itse alusta alkaen? Ajattelin itse kokeilla aprikooseja keittää ja soseuttaa ja antaa tätä mutta miten on pystyykö taikka voiko sitä valmista aprikoosi (siis kuivatuista keitetty) niin pakastaa ja syömään muutaman viikon sisällä????
  15. O

    Millaiset rattaat teillä on?

    Meillä tytöllä 2v2kk emmaljungan scooterit, mutta ei tarvi enään rattaita vaan kävelee oikeastaan joka paikkaan. Itse en enään noin isolle ostaisi rattaita, voithan näin talvella vetää pulkassa ja keväällä tuskin rattaisiin edes haluaisi mennä.
  16. O

    Voi ahdistus

    Hiukan ihmettelen Budan kirjoitusta että ei äitipuoli voi puuttua lasten ruokatottumuksiin, kotiaskareisiin jne. Eihän se todellakaan näin pidä olla. Meidän perheeseen kuuluu minun lisäksi mieheni sekä hänen kolme lastaan. Yhteisiä lapsia ei ole. Mieheni lapset ovat meillä joka toisen viikon ja...
  17. O

    tuplarattaat

    meillä olis nyt tarvesta ostaa kaksosten rattaat. niin kysyisinki et mitä suosittelette? valikoima on aika laaja. olen käyny katsomassa niitä brion tuplarattaita. joissa erillinen selkänoja.maksaa siinä 400-500? tietämillä. olivat aika kevyet ja mahtuu pieneen tilaan. ja ihan viksun näkösetkin...
  18. O

    Matkakohdesuosituksia?

    Oletteko matkustaneet pienten lasten kanssa etelään? Miten meni? Mitä kohdetta suosittelisitte? Meillä kaksi "elohopeaakin vilkkaampaa" alle 4 vuotiasta... Pitäisikö tyytyä kotimaan matkailuun, vaikka mieli halajaakin etelän lämpöön. Kokemuksia, kommentteja?
  19. O

    Kirjoita runo, kiitos =)!

    Nosto, josko luovat sielut pääsevät vauhtiin näin illanviirussa.
  20. O

    Kirjoita runo, kiitos =)!

    [ Ainakin on nosto =) =) :flower: Hyvä päivä on tehty ystävällisistä sanoista, lämmöstä, lempeistä tuulista - ja hymyhuulista. ---- Minä olen meri, sinä olet lastu. Purjehdi niin, etteivät varpaasi kastu. --- Tahtoisin olla lähelläsi, pörröttää vaaleita hiuksiasi, kiertää käteni...

Yhteistyössä