Hakutulokset

  1. J

    Pitkittynyt yskä

    Mikähän auttaisi pitkittyneeseen ja sitkeään yskään? Yskä ollut jo kova 3 viikkoa, haittaa työtäni kun koko ajan pitää köhistä. Muita flunssan oireita ei ole, pelkkä yskä. Yskänkohtaukset kestävät jopa monta minuuttia, ja ovat hinkuyskämäisiä, tulee välillä olo että jopa tukehtuu. Yleensä...
  2. J

    Pitkät naiset. Ulkoiluhousukysymys.

    Mistä ulkoiluhousut pitkälle naiselle? Kierreltiin tänään Raision Myllyn kaikki urheilukaupat läpi. Etsimme minulle ulkoilupukua. Kaikissa ulkoiluhousuissa lahkeet aivan liian lyhyet. Sovitin varmaan kymmentä eri pukua. Kertokaas minulle minkä merkin puvuissa housujen lahjepituus olisi...
  3. J

    Helppo ohje makaronilaatikkoon

    Kertokaapas oikein helppo ohje makaronilaatikkoon. Kaipaisin vähän vaihtelua mm. maustamiseen. Nykyisin olen käyttänyt ohjeena Torino-makaroni pussin kyljessä olevaa ohjetta.
  4. J

    Ab Swing

    Tilasin kyseisen laitteen viikkoja sitten ja taidan olla liian laiska käyttämään sitä. Kerran kokeilin ja siihen se jäi. Vähän aikaa sitten täällä oli puhetta että jotkut muutkin olivat tilanneet laitteen. Joko on laitteet ostajille tullut ja onko tullut mitään tuloksia jo? Jos jotakin...
  5. J

    Arvatkaas mitä ostin?

    Tuli tilattua itselle se Tv-Shopin Ab Swing. Yleensä en ole sortunut noihin kaikenmaailman ihmelaihtumistuotteisiin, mutta tota ajattelin nyt koklata. Saa sitten tehtyä vatsalihaksia laitteen avulla helpommin, kun niitä normaalisti tekee, selkäni kipeytyy. Onko jollain kokemusta kyseisestä...
  6. J

    Lidlin vaipat?

    Onko kokemuksia niistä? Onko hintansa arvoisia vaiko jopa parempia? Joku on joskus maininnut että ovat samanlaisia kuin Liberot mutta varmistan vain vielä... :)
  7. J

    IIKK!Kaduttaa!!!

    Tuli sitten äsken syötyä iso Rullakebab. Nyt on niin ähky olo. Miekkosen piti hakea meille molemmille ainoastaan yksi rullis, joka syödään puoliksi mutta hän tuli sitten kotiin kahden rulliksen kanssa. Kaduttaa ja pirusti...kaloreitahan tossa on varmaankin yli 1000...
  8. J

    Kultahippuset!

    Oletko onnistunut laihtumaan? Muistan kuinka alkuvuodesta aloitettiin laihis samassa porukassa täällä. Sitten muutimme ja vaihdoimme paikkakuntaa ja nettimme piti irtisanoa kun ei kuulunut kykyiselle paikkakunnalle ja nyt uusi nettiliittymä toimii. eli mukana laihduttamisessa taas ollaan...

Yhteistyössä