Hakutulokset

1. S

Äiti- ja vauvaseuraa Kirkkonummelta

Heippa, olen 28 vuotias äiti Kirkkonummelta. Meillä on 5kk ikäinen poika. Kaipailisin pojan kanssa kyläilyseuraa ja seuraa tekemisiin, miksei vaunulenkkeilyynkin. Minulla on käytössä auto joten pääsemme liikkumaan kätevästi mihin päin vaan. Asumme itse lähellä Upinniemeä. Minulle voi...
  2. S

**Helmikuun Helmet 2008** syyskuu

Heippa täältäkin. Eilen oli rakenneultra ja kaikki oli hyvin. Sydänkin oli mitä mainioin, vaikka stressasin sitä kun ne sykkeet on ollut niin kovat. Meille tulee pojan palleroinen =) Ihanaa oli nähdä vauveliini. Oi oi, kumpa jo olis helmikuu. Me oltiin Kättärillä ja siel kehotettiin tosiaan...
  3. S

helmi-maalis-huhti-touko odottajat pk-seudulta/uusimaa. olisiko ideaa tavata ja saada ehkä uusia ystäviä samassa jamassa olevilta?

Heippa, minäkin mielelläni tulisin mukaan, olen 27v, helmikuussa on esikoisen la. Asutaan Kirkkonummella, mutta Hesassa käyn tällähetkellä päivittäin arkisin ja mammalomallakin varmasti usein.
  4. S

Heips, Kyllä vain äitsy80 olen kanssasi samaa loistokasta vuosikertaa -80 :laugh: Ehkä tällä vuosimallilla ja tuolla lasketulla ajalla saa vauhdikkaita lapsia joilla kova syke! Pitäisköhän tehdä asiasta väitöskirja :D Panadolin olen myös manannut alimpaan helvettiin, ku ei ne auta!! En oo...
  5. S

Huomenta, Kiitos äitsy80 kun valotit tätä syke asiaa. Vähän rupes huolestuttamaan. Ei niistä sykkeistä mitään neukkatäti sanonu, mutta 165-170 oli syke kokoajan ku niitä kuunneltiin, ja se kesti alle 10 min. Että en tiiä sitten olisko jatkunu sama syke meno pidempäänkin..Ehkä noilla...
  6. S

Heippa kaikille, mahtuisiko mukan turinoimaan? Laskettu aikani on 16.2 ja sairaalana Kättäri. Tosi makeita kuvia Jahvetilla ultrasta! Ja onnittelut tyttösestä! Varasin juuri 4d ajan, joka on 19 pvän kuluttua =) Ei malta odottaa ei.. Äitsy80 puhuit huolestasi korkeisiin sykkeisiin...

Yhteistyössä