Hakutulokset

  1. A

    Labradorinnoutaja?

    Hei! Onko teistä kenelläkään labradorinnoutajaa? :) Ollaan suunniteltu miehen kanssa että jossain vaiheessa sellainen tähän talouteen tulisi, mutta ei vielä useampaan vuoteen. Kertokaa jotain kokemuksia, sekä hyviä että huonoja :flower:
  2. A

    Ehkäisystä kysymys

    Heipä hei! =) Onko joku teistä onnistunut ehkäisemään kumeilla ihan pysyvässä parisuhteessa? Haluaisin lopettaa pillerit (keräävät rasvaa ja turvotusta), mutta kun en oikein luota noihin kumeihin :/ Ja muuta vaihtoehtoa ei oikein ole. Tuntuu että tuttavapiirissä on vähän liikaa lapsia...
  3. A

    Nyt kyllä v.ituttaa!!!!

    Ilmoittauduin tässä taannoin Radio Novan Naisten kymppi-kilpailuun (100 ensimmäistä ilmoittautunutta sai liput tapahtumaan) ja olin sadan ensimmäisen joukossa. Lipun lupasivat lähettää tämän viikon aikana postissa. No, posti tuli, lippuja ei tullut ja tapahtuma on sunnuntaina :headwall...
  4. A

    Löytyisikö keneltäkään?

    Haluaisin ostaa Hyvä sauma- tekstiilityön käsikirjan. Näitä käytetään mm. kouluissa, joten jos olet saanut koulusta kirjan etkä tarvitse sitä, voit tarjota sitä minulle yv:llä =) :flower:
  5. A

    Naistenkympille lähtijöitä?

    Löytyykö plussalta muita kympille lähtijöitä? Monesko kerta? Mulla tulee nyt toinen kerta, viime vuonnakin oli liput, mutta pahojen astmaoireiden takia en päässyt matkaan :/ Tänä vuonna sitten uusin voimin :wave:
  6. A

    Steppailijat

    Onko kenelläkään kokemuksia tuosta tvins.comin myymästä Twist&Sculpt-stepperistä? =)
  7. A

    Cuccaro Cierre Bagasdin Virtanen

    B) That's it! Nyt vain lapsentekoon kun on nimikin valmiina :xmas:

Yhteistyössä