Hakutulokset

  1. L

    **JOULUVAUVAT** helmikuussa

    Kiitos Tuitsulle ja Shamalle kopioinneista. Olipas Tuitsulla kyllä varsin hurja synnytys, mutta senhän taisit arvatakin etukäteen. Mullahan oli myös varsin pitkä ponnistus (55 min merkattu, mutta omasta mielestäni alkoi jo noin 15 min aikaisemmin), mutta vahvoilla supistuksilla koko ajan. Eikä...
  2. L

    **JOULUVAUVAT** helmikuussa

    Meillä on nyt sama ongelma kuin Tuitsulla, neidin ennen hyvät yöunet on lyhentyneet selvästi. Eli aikaisemmin oli jo jonkun viikon sellaisia 5-6 tunnin unia, eli yksi pidempi pätkä ja sitten 2-3 tunnin pätkä siihen perään. Nyt on maksimissaan neljän tunnin pätkä, ja viimeyönä sen jälkeen 1,5-2...
  3. L

    **JOULUVAUVAT** helmikuussa

    Asrai Hyvä, että olet noin hyvin parantunut. Tekikö sisätutlimus kipeää? Minulla tosiaan sattui jonkin verran. Oli kuulemma emättimen suulla sellainen kireä alue, johtuen arpeutumisesta. Mulla on lantionpohjan lihakset ihan surkeessa kunnossa, lääkäri juuri ja juuri tunsi, että niitä jännitin...
  4. L

    **JOULUVAUVAT** helmikuussa

    Menninkäinen Meillä kakka on tosi oranssia, "nestemäistä" paitsi vähän "ryynejä" seassa. Kun oli osittaisimetyksessä, niin kakka oli vaaleampaa ja sisälsi enemmän ryynejä.
  5. L

    **JOULUVAUVAT** helmikuussa

    Piti muuten kysyä, että mitenkäs Asrain toipuminen synnytyksestä on mennyt? Joko olit jälkitarkastuksessa?
  6. L

    **JOULUVAUVAT** helmikuussa

    Suzyco ja Asrai Juu, pieni on meitin tyttö, jotenkin koomista että tässä iässä on saman painoinen kuin monet syntyessään. Mutta toisaalta 7 kk vanhempi serkkutyttö on koko ajan kasvanut niillä -20 tai -15 % käyrillä, että samoissa on menty. Nyt vaan ilmeisesti tuo flunssa toi vähän takapakkia...
  7. L

    **JOULUVAUVAT** helmikuussa

    Nyt meidän tyttö oli kasvanut tosi huonosti. Vain reilun 100 grammaa parissa viikossa. Oli kyllä yhden viikon flunssassa, ja neuvolassa epäili sitä syyksi. Tuntuu hullulta, että tyttö nukkuisi tyytyväisenä 4 tunnin pätkiä ja heräisikin tyytyväisenä, jos olis nälkäinen. Eli mitat on nyt 56,5...
  8. L

    **JOULUVAUVAT** helmikuussa

    Hei taas, Minäkin täällä vielä pyörin, mutta kirjoittaa ei mukamas ehdi. No, sain kerrankin luettua kaikki viestit (edellinen ketju vielä kesken), ja ajattelin ilmoittautua minäkin. 10.12. Landir + tyttö (41+1, 2780 g, 49 cm) Meillä menee nyt ihan hyvin, paitsi että tyttö suostuu...
  9. L

    **JOULUVAUVAT 2007** Tammikuussa

    Niin joo, nopeasti kommentoin, että meillä päiväkestoillaan. Eli öisin on pampersit käytössä (ja jää muuten peppuun kiinni, jos ei peppua rasvaa illalla), muuten on ollut harsot ja villahousut käytössä. Pari kertaa on falskannut, mutta pitkät villahousut aika hyvin ottaa kaiken kakan, ja itse...
  10. L

    **JOULUVAUVAT 2007** Tammikuussa

    Enkuli Minulle tehtiin eppari, ilmeisesti kyllä melko pieni. 5-7 päivää synnytyksestä pystyin jotenkin istumaan tuskaisesti toisella kankulla. En muista enää tarkkaan, mutta ainakin 2 viikon kuluttua istuin jo ihan hyvin tuolilla, suht normaalisti. Kävely onnistui jo nopeammin, siis epparin...
  11. L

    **JOULUVAUVAT 2007** Tammikuussa

    Tätä "pelkäsinkin", että muut ovat jo toipuneet, ja mulla paikat ei palaudu ikinä. Saan siis lopun ikääni kärsiä virtsankarkailusta ja seksistä saan vain haaveilla, tai liikunnasta. Ja tuo kilojen lähteminen samaten. En ýmmärrä. Juu, hyvä tehdä johtopäätöksiä yhden vastauksen perusteella. On...
  12. L

    **JOULUVAUVAT 2007** Tammikuussa

    Heipä hei kaikille. Jospa minäkin ilmoittautuisin tänne. Jutut olen kyllä huolella lukenut, mutta tuntuu, että aika on niin kortilla, etten ole ehtinyt itse kirjoittamaan. Meillä elellään myös vailla minkäänlaista rytmiä, nukuttaminen on yhtä rumbaa ja öisin kitistään vatsavaivoja. Päivisin...
  13. L

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Olen vieläkin yli 10 sivua jäljessä viesteissänne, joten en nyt kommentoi mitään, mutta tässä oma synnytyskertomus: Eli tosiaan maanantaina oli ihan hyvä päivä, oli neuvola ja vanhempani sekä siskoni sen jälkeen käymässä. Klo 14.30 suunnilleen lähti ilmeisesti limatulppa irtoamaan, tuli...
  14. L

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Hei. Tulin pikaisesti ilmoittamaan, että meille syntyi pieni tyttö maanantaina 10.12. klo 19.45, raskausviikolla 41+1. Mitat 2780 g, 49 cm. Kotiuduttiin eilen. Yritän ehtiä lukea viestejänne ja palaan myöhemmin synnytyskertomuksen kanssa. Landir
  15. L

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Myrskynmerkki mulla on kanssa jo pidempään vauvan hikka tuntunut ihan tosi alhaalla. Siis just niin että tuntuu kuin peppu heiluisi B) Etenkin jos on jotenkin sellaisessa asennossa, että painoa pakaroiden päällä, niin tuntuu että minäkin heilun :D Shamandalie jaksamista sinulle, kyllä oli...
  16. L

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Ei kai Tuitsu vaan ole lähtenyt? Eilen aamupäivällä viimeksi kirjoittanut tänne, ja yleensä kirjoittelee aika tiheään. Vai olenko vaan vainoharhainen, ja varma että kaikki pääsee synnyttämään ennen mua.
  17. L

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Niin joo, se piti vielä Lilleriinan kommenttiin sanoa, että mulla kanssa toisesta rinnasta vuotaa vähän "töhnää" kun supistelee. Mutta vaan toisesta. Ja ei siis tosiaan mitenkään paljon, mutta silleen että tulee yöpaitaan sellaisia läikkiä.
  18. L

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Kauheasti onnea kaikille vauvaantuneille :heart: En nyt tosiaankaan ala erittelemään ketään. Siis onko täällä oikeasti enää ketään, joka on pidemmällä kuin minä? :o Tämä on ihan kauheeta, vaikka vasta ollaan viikko yli lasketun ajan. Ja se tieto, että aikaisintaan viikon päästä ilmeisesti...
  19. L

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Heippa, kyllä oli täälläkin kamalat vieroitusoireet. Vielä kun täällä mukamas alkoi tapahtua, mutta ei sitten kuitenkaan. Eli perjantaina touhusin tosi paljon, siivoamista. Illalla sitten miehen kanssa sitä yhtä ässää harrasteltiin, joka aloittikin mulla supistukset. Nyt on sitten niitä...
  20. L

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Tuosta Noran kommentista vauvan liikkeistä tuli muuten mieleen. Mulla oli viime viikolla (vko 40) sellainen olo, että sisuskalut siirtyilee, kun vauva möyrii niin julmetusti. Sitten oli niin äärettömän epämuodostunut vatsa vähän väliä, että napa ihan sivussa. Liikettä siis riitti, vaikka ei...

Yhteistyössä