Hakutulokset

1. A

ILMAISET kesäMENOmestat lapsiperheille PINO!!

JeP! taietaampa maanantaina ajella sinne!
  2. A

ILMAISET kesäMENOmestat lapsiperheille PINO!!

Kerätään tähän kaikki kivat paikat, joissa on ihmettelemistä ja tekemistä niin pienille kuin isoillekkin- ja että ILMAISEKSI pääsee sisään/ulos :) ! Ympäri Suomen- vinkit kehiin! Pistäkää mukaan paikkakunta, ja jotain sepostusta mistä kyse. tai niin että googlettamalla löytäis lisätietoja ja...
  3. A

Halutaan vuokrata asuntovaunu

Olisiko jollakin asuntovaunu vuokralla Hyvinkäällä tai ympäristössä? Ota yhteyttä yksityisviestillä.
  4. A

uskotteko "kohtaloon"

Ex poikaystäväni kanssa yritettiin lasta 2 vuotta tosin ei aktiivisesti, mutta silti, eikä tärpännyt....nykyisen kihlattuni kanssa lasta yritettiin 2kk ja sitten tärppäsi! Olisiko näin että Jumala on suunnitellut asian näin vai eikö kyseinen mies voi saada lapsia? Mitä mieltä olette??
  5. A

hyviä synnytys kokemuksia

Synnytys kesti 6t josta ponnistus 48min!! Ponnistus vaihe oli kivulias varsinkin silloin kun vauvan pää oli puoliksi ulkona mutta piti odottaa supistusta jotta voi taas ponnistaa. Mutta myönteinen kokemus oli ja synnytys-salissakin tuntui että kyllähän mä voin vastasuudessakin tulla synnyttämään...
  6. A

äitit -84

mulla on tyttö 10/04, eli kohta jo puoli vuotta. (kirjotelkaa mulle kellä saman ikäsiä!ois kiva vaihtaa ajatuksia :) )

Yhteistyössä