Hakutulokset

  1. juliuksen äiti

    vitsit mikä aamu, nyt on äidillä itku kurkussa :(

    kiitos kaikille nyt tsempistä, mukava kuulla myös just nimenomaan tarhatätien kommentteja näistä "hankalista" tapauksista
  2. juliuksen äiti

    vitsit mikä aamu, nyt on äidillä itku kurkussa :(

    tyttö vasta 1v6kk... ja kyseessä on ryhmäperhepvähoito eli samassa olisivat... jos siis samaan paikkaan pääsisivät.
  3. juliuksen äiti

    vitsit mikä aamu, nyt on äidillä itku kurkussa :(

    eivät varmaan tosiaan kerkeäkkään paapoa, ja ymmärrän kyllä, jos hermokin menee, onhan se rasittavaa... toivottavasti kuitenkaan mikää päiväkoti ei ala kohtelmaan lasta sitten "huonommin" jos ei ole ns. helppo lapsi...
  4. juliuksen äiti

    vitsit mikä aamu, nyt on äidillä itku kurkussa :(

    joo, eli julius täyttää 4 lokakuussa, iso pitsu siis jo. minttu on toisaalla hoidossa, mietin olisko sitten helpompaa jos olisivat samassa tarhassa? mutta kun ne kotonakin vaan nahistelee, ajateltiin, että saisivat edes olla pvän erossa toisistaan, tappelu pukarit. ja minttu on sukulaisella...
  5. juliuksen äiti

    vitsit mikä aamu, nyt on äidillä itku kurkussa :(

    eli vaikka lapsi itkee, ja kovaakin, tekö halitte ja pusutatte ja sanotte naama peruslukeilla , et hei hei, ja iltapvällä nähdään? ja siinä se... sit ulos? pystyttekö olemaan loppupvän ajattelemaat että se jäi itkee, vai tuleeko se luottamus siihen, että lapsi kyllä rauhoittuu sinne, ajan myötä?
  6. juliuksen äiti

    vitsit mikä aamu, nyt on äidillä itku kurkussa :(

    niin, ehkä tuo 3vkoa on sitten aika vähän vielä... mutta kuulemaa joutuu 5min välein kertomaan, että milloin julius tullaan hakemaa yms... hakeekohan se jotain tiettyä turvallidiitta sillä että sillä kerrotaan päivän ohjlma... voi elämä että oon uuno, ahistaaaaa...
  7. juliuksen äiti

    vitsit mikä aamu, nyt on äidillä itku kurkussa :(

    kiitos tsempistä, noita parempia aikoja odotellessa!!
  8. juliuksen äiti

    vitsit mikä aamu, nyt on äidillä itku kurkussa :(

    siis varmasti meni enemmän "paniikkiin" kun huomasin, että minäkin murruin. mutta kovasti koitin pysyä reippaana :) miksköhän noin iso poika ei totu? vai onko se juuri se, että on ollut kotona näinkin pitkään, ja on jo niin iso, että ajattelee enemmän kuin esim. 1vuotiaat?? itkerköhän se...
  9. juliuksen äiti

    vitsit mikä aamu, nyt on äidillä itku kurkussa :(

    juuh, en mä voi antaa periks, koska pakkohan se on sinne viedä, mutta isi on lujenpi hermoinen eikä murru niiku minä, eli parempi jatkossa vaan, että hän vie, minä voin sitten haeskella jos on mahdollisuutta... kyllähän soitin sinne tarhaan ja kysyin tippa linssis miten siel nyt menee ja täti...
  10. juliuksen äiti

    vitsit mikä aamu, nyt on äidillä itku kurkussa :(

    juliuksella alkoi nyt 3. tarha viikko, ja ette arvaa miten hysteerinen oli... heti aamusta huusi vaan yhtä lausetta "äiti mä en haluu tarhaan!!" eikä mitään muuta... mikään ei saanut sitä rauhoittumaan. vein sen tarhaan itse vaikka isi viel yleensä, koska oli pakko keskustella et mikä ihme siin...
  11. juliuksen äiti

    AUTTAKAAS NYT! MITEN SAAN LISÄTTYÄ HUUTIKSEEN NIIT KUVIA SINNE ALAS??

    SIIS NIIKU SEN PÄÄKUVAN OSAAN LAITTAA MUTKUN PITÄSI LAITTAA SYÖTTÖTUOLISTA MILJOONA MUUTAKI KUVAA NII MITES SE ONNISTUU, OSAISKO JOKU AUTTAA?
  12. juliuksen äiti

    kaalimaan tenavat/kakarat!!

    olisko kellään joutavana hyväkuntoisia tenavia? olisin kiinnostunut ostamaan... :)
  13. juliuksen äiti

    tallinnaan menossa!! missä kannattais käydä halpoja vaatteita yms...

    mikäs se rottermann juttu on? monet sanonu et siel halpaa?
  14. juliuksen äiti

    tallinnaan menossa!! missä kannattais käydä halpoja vaatteita yms...

    no mä just hokasin ton ketjun ja tulostelin kuponkeja :D
  15. juliuksen äiti

    tallinnaan menossa!! missä kannattais käydä halpoja vaatteita yms...

    mä värjäsin itte mun tukkaa, ja tulos oli sen mukanen :D joten ajattelin, et kun porukka puhuu, et siel voi ns.hemmotella itteensä, niin menin googlella ettii kampaamoita tallinnassa. löysin jonkun sivun, en muista nyt, mutta siellä oli ne listattu, ja tällä kyseisellä mihin menen, niin oli...
  16. juliuksen äiti

    tallinnaan menossa!! missä kannattais käydä halpoja vaatteita yms...

    voi höh!! kun tiiän kyl ettei niiiin halpaa, mut hintatasosta ajattelin, että on halvenpaa, kun varasin kampaajalle ajan ja 800eek saan raidat pään täyteen,väriä jaleikkauksen. n.50e, aika halpaa musta :) rinnastin tietty muihinki juttuihin sitten tuon halpuuden :)
  17. juliuksen äiti

    tallinnaan menossa!! missä kannattais käydä halpoja vaatteita yms...

    ajatellen, kenkiä, laukkuja yms yms. vaatetta lapsille, aikuisille... entäs meikkejä yms, hiusjuttui... kaikkee sälää :) ja silleen että on vaan päivä aikaa siinä kierrellä, eli ei kovin kaukaa satamasta :)
  18. juliuksen äiti

    Minkä kokoinen on 3v?

    meillä n.13.1kg ja 92cm
  19. juliuksen äiti

    Kuparikierukka ja raskaus?

    huh huh, siis niin kauhulla luen näitä... mulla laitosta ekoja menkkoja odottelen. vkon myöhässä. en todellakaan halua lapsia enää, tyttö nyt 3kk ja synnytys iha järkkyy... siis kait mä odotan vielä niit niiku neuvolassa neuvottiin. koskaan en ole niitä lankoja tuntenut, et en siitäkää tiiä...

Yhteistyössä