Hakutulokset

1. A

paljonko teidän pikkuset syö?

mun 1kk ikänen syö tuttelia noi 1400milliä vuorokaudessa syö 3-4 tunnin välein..se on paljon se. pojalla kokoa nyt 59,5 cm ja 5300g syntyessään 56cm ja 4335g :D minkä ikäsenä pitäis velliä alkaa antamaan?
  2. A

onko isoja vauvoja?

syntyessän poika oli 56cm ja 4335g ja nyt 4vko 59,5cm ja 5300g iso poika :D
  3. A

minkä kokoisia vauvoja 5 kk

esikoinen oli 5kk 7885g ja 67,3 cm ja suntyessään 51cm ja 3330g ja nyt odotan innostuneen kauhulla kuinka iso tää nuorenmpi on 5 kuisena, syntyessään oli 56cm ja 4335g ja eilen neuvolassa 59,5 cm ja 5300g ja ikää 1kk :D
  4. A

mun ymmärryksen ei mahdu tämä asia

harmittaa vaan lapsen puolesta, ku isä on valmis "kasvatamaan" toisen lapsen mut ei halua tavata omaansa. mut tiedän et ku tää sen uuden naisen lapsi syntyy ni sit se vast tajuu et sillä on oma lapsi mikä sitä tarvii...mut sit se jo vähän myöhästä..! se ei kyl oikesti tiedä mitä se haluaa, sen...
  5. A

mun ymmärryksen ei mahdu tämä asia

siis olen raskaana joulukuun lopulla laskettu aika, en ole lapsen isän kanssa yhdessä, koskaan oikeastaan ollutkaan. suhde loppu sen takia ku mies ei voinnutkaan elää suhteessa missä on jo lapsi, siis mulla jo reilu puoltoista vuotias poika itselläni. ja niin sanotun eron jälkeen huomasin...
  6. A

Toista yksin odottavia Helsingistä?

Mä olen kans hki..ja sama tilanne ku sulla...paitsi et mul joulukuussa laskettu aika, eli mä pidin...vaikka tiesinkin että yksin olen, mulla ennestään puoltoista vuotias poika. voit laittaa mulle vaik s-postia Jesse.06@netti.fi

Yhteistyössä