Hakutulokset

  1. E

    elatusmaksu

    Niinpä niin... tätä tarkoitin huonoilla vastauksilla.... Asiat nyt vain käytännössä menevät niin että sinun, minun ja jonkun muun. Halusi sitä tai ei. Käytäntö ei ole sama asia kuin korulauseet paperilla. Katkera en ole, otan asiat realistisesti. Jotenkin tuosta vastauksesta saa kuvan...
  2. E

    elatusmaksu

    osaakos kukaan vastata tähän... Avopari eroaa, nainen lähtee lapsen kanssa suoraan toisen miehen matkaan. Sanoo vielä lähtiessään että maksa sinä nyt vaan, muuta et sitten teekään. Naisen uusi mies tienaa hyvin ja se otetaan tietenkin huomioon lapsen hoitomaksuissa, jotka nousevat ylimpään...
  3. E

    Ärsyttääkö puolison ex-elämä????

    Tää seuraava on mun oma kokemukseni lapsuudestani. Olin neljän kun vanhemmat erosi. Ajasta ennen sitä en paljoa muista (onneksi). Ero oli riitaisa, tappelua oli veljistä, minusta ja omaisuudesta. Isä jäi asumaan samalle paikkakunnalle ja meni uusiin naimisiin aika pian eron jälkeen. Tosin niin...
  4. E

    Uusiomammat

    Hiukan taustaa: Olen itse ollut se pieni lapsi, josta vanhemmat enemmän tai vähemmän väänsivät kättä eronsa jälkeen. Huolimatta siitä, että molemmat väittivät minusta välittävänsä, ei tuntunut kivalta kuunnella kuinka maksuista, hoidosta ja muista asioista väännettiin kättä. Ja se äitipuoli...

Yhteistyössä